quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
Helemaal eens..maar daten is van alle leeftijden.
quote:
Ja, ik ben namelijk níet van alle leeftijdenquote:
Maar al wel lang Fok!-user.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk níet van alle leeftijden
Ik heb dus 8 jaar de tijd gehad om op te groeienquote:
Of om 538 te ontgroeien?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dus 8 jaar de tijd gehad om op te groeien
Ik heb 538 nooit goed gevondenquote:
Maar vast vaak geluisterd om tot deze stellige conclusie te komen. Je lijkt me namelijk niet iemand die niet zwaar goed onderbouwd conclusies trektquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 538 nooit goed gevonden
Veels te vaak naar moeten luisteren. Het begon in de kas en later op kantoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar vast vaak geluisterd om tot deze stellige conclusie te komen. Je lijkt me namelijk niet iemand die niet zwaar goed onderbouwd conclusies trekt
nooit met de een echte date maar wel als je een beetje informeel afspreekt in een kroeg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef heksehiel het volgende:
Zijn er mannen die ooit mee hebben gemaakt dat vrouwen verwachten dat er voor hen betaald wordt?
En zo ja, hoe reageer je dan?
Dus je wil dat vrouwen niet volgens oude regels profiteren..maar je vindt wel (volgens eeuwenoude regels) dat de man moet betalen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:32 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nooit met de een echte date maar wel als je een beetje informeel afspreekt in een kroeg.
na twee drankjes aangeboden te hebben heb ik het gezien.
en echte dates betaald de man gewoon, de second date de vrouw
heb het niet zo op vrouwen die profiteren op eeuwenoude regels uit de tijd voor de emancipatie.
als we die regels hanteren dan ook in het huishouden en met sex
Damn woman, wie is hier nou gierig en geldbewust als je 'eist' dat de ander de eerste date betaalt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Een echte vent betaald de eerste date vind ik, anders issie wel heel erg gierig en geldbewust. bah en van dat soort types hou ik helemaal niet van![]()
Een echte vrouw kijkt verder dan haar neus lang isquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Een echte vent betaald de eerste date vind ik, anders issie wel heel erg gierig en geldbewust. bah en van dat soort types hou ik helemaal niet van![]()
Hoe durf je dat te zeggen? In de tijd van nu, in een decennium als deze, vrouwen hebben ook het recht om te betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik in de kroeg als jongen door een meisje een drankje aangeboden krijg, dan zeg ik dat ik dat hoor te doen, scoor je ook gelijk punten mee![]()
Ik vind gewoon dat de man het hoort te betalen, waarom? Waarom niet eigenlijk, in mijn ogen klinkt het nogal logisch dat de man betaalt.
Traditie, dat is al eerder genoemd(in een andere vorm).quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef heksehiel het volgende:
Geen enkele man heeft nog kunnen onderbouwen waarom zij 'behoren' te betalen.
Zijn jullie dan echt een kudde schapen die maar doen zoals het hoort, gewoon omdat?
Heaven forbid dat de vrouw initiatief neemtquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Slimke het volgende:
Degene die gevraagd heeft mee uit te gaan, dat is dan natuurlijk de man
Jullie willen dus nog steeds niet erkennen dat wij vrouwen nu ook financieel onafhankelijk (kunnen!) zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Traditie, dat is al eerder genoemd(in een andere vorm).
En dat gaat echt niet zo ver terug hoor. Slechts 30 jaar geleden behoorde de vrouw ook nog thuis te zitten en kinderen te baren, alsmede getrakteerd te worden bij een date.
Verder vermoed ik dat niemand kan onderbouwen waarom het rationeel gezien zou moeten. Het is een cultureel en gevoelsmatig onderwerp.
1. "jullie"?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:18 schreef heksehiel het volgende:
Jullie willen dus nog steeds niet erkennen dat wij vrouwen nu ook financieel onafhankelijk (kunnen!) zijn?
M.a.w.: zowel mannen als vrouwen blijven in eeuwenoude rolpatronen hangen. Niets mis mee. Waar wil je eigenlijk naartoe?quote:Alhoewel, dus triest genoeg, er nog steeds vrouwen zijn die ook in dit rollenpatroon blijven steken, als het ze uitkomt natuurlijk.
Wat is het doel van een discussiequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
M.a.w.: zowel mannen als vrouwen blijven in eeuwenoude rolpatronen hangen. Niets mis mee. Waar wil je eigenlijk naartoe?
Ja, dan leer je iemand pas kennen, tijdens het kijken van een filmquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef PeoplesFernandez het volgende:
1ste date is altijd film kijken bij 1 van de 2 thuis, je gaat toch niet serieus geld uitgeven aan een persoon als je niet eens weet of je die leuk vind
Ik hou wel een beetje van tradities ja.. En dan zou ik me ongemakkelijk voelen als ik iemand die ik mee uit eten heb gevraagd om een bijdrage zou vragen of zelfs alles zou laten betalen. Meestal betaal ik ook gewoon als ik even naar de WC moet ofzo, kan er ook geen discussie ontstaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef heksehiel het volgende:
Zijn jullie dan echt een kudde schapen die maar doen zoals het hoort, gewoon omdat?
Damn, wat kortzichtig. Je gaat op een date toch juist bekijken óf je elkaar leuk vindt? Hoe je dat doet maakt toch geen flikker uit? Als dat geld kost, dan is er toch geen man overboord?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef PeoplesFernandez het volgende:
1ste date is altijd film kijken bij 1 van de 2 thuis, je gaat toch niet serieus geld uitgeven aan een persoon als je niet eens weet of je die leuk vind
Nou, je stelt steeds vragen, geeft zelf geen antwoorden op je vragen terwijl ik toch het gevoel heb dat je een punt wil maken. Maar misschien zit ik er naastquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is het doel van een discussie
Ja, je wil toch zelf ook een leuke avond hebben ? En een groot deel daarvan is afhankelijk van het feit of de ander het ook leuk vindt. Dat geldt voor mij althans.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, wat kortzichtig. Je gaat op een date toch juist bekijken óf je elkaar leuk vindt? Hoe je dat doet maakt toch geen flikker uit? Als dat geld kost, dan is er toch geen man overboord?
Dat dus. Overigens vind ik thuis-filmkijk-dates wel leuk, maar ik zet het echt niet bovenaan mijn lijstje als ultieme datequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef heksehiel het volgende:
Ja, dan leer je iemand pas kennen, tijdens het kijken van een film![]()
Heel verstandigquote:Daarbij komt dat ik niemand in mijn huis laat als ik niet eens weet of ik die persoon leuk vind.
Waarom zou ik antwoord geven op mijn eigen vragen? Dat zou een beetje zinloos van de vraag zijn toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je stelt steeds vragen, geeft zelf geen antwoorden op je vragen terwijl ik toch het gevoel heb dat je een punt wil maken. Maar misschien zit ik er naast
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen een date te lijf gaan met een soort van kosten/baten analyse... In relaties zelfs. Zo van "ja, als we dan gaan samenwonen kost dat minder etc." en houden ze ook nog op de % nauwkeurig bij wie wat moet betalen omdat de man 20% meer dan de vrouw verdient...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk vind ik persoonlijk de hele gelddiscussie oninteressant. Ik ga op een date voor de gezelligheid en om met een meisje te zijn. Ik denk echt geen seconde na over de kosten ofzo
Duidelijk verhaal. Dank je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:36 schreef katerwater het volgende:
Om heksekiel van antwoord te dienen: Ik zou het appreciëren als een vrouw betaald als zij een job heeft en ik niet. Als hij krap bij kas zit (en de date is voor herhaling vatbaar), lijkt me dat een logische stap.
Als de date erg stroef is verlopen, en je weet zeker dat hier niets uit groeit is het splitten natuurlijk, werk of geen werk.
Natuurlijk kan de date die avond geweldig aanvoelen, en toch komt er geen tweede date. Maar da's het risico van een date natuurlijk
Na dit topic ook niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk vind ik persoonlijk de hele gelddiscussie oninteressant. Ik ga op een date voor de gezelligheid en om met een meisje te zijn. Ik denk echt geen seconde na over de kosten ofzo
om toch maar op die vraag in te gaan....quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef heksehiel het volgende:
TS begint enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zou ik antwoord geven op mijn eigen vragen? Dat zou een beetje zinloos van de vraag zijn toch?
Nee, ik heb geen eigen mening maar wil wel een punt makenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS begint enzo(ik weet het, je bent TS niet..maar zelfde principe)
Je hebt toch wel een eigen mening?
ja dat is wel heel ziek idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen een date te lijf gaan met een soort van kosten/baten analyse... In relaties zelfs. Zo van "ja, als we dan gaan samenwonen kost dat minder etc." en houden ze ook nog op de % nauwkeurig bij wie wat moet betalen omdat de man 20% meer dan de vrouw verdient...
Ik ben dan ook misschien wel een emotionele sufferd, maar je doet dat soort dingen toch in de eerste plaats omdat je van iemand houdt en graag bij haar/hem wil zijn ?
Maar dat gevoel van 'ik probeer het jou zo comfortabel mogelijk te maken" geeft mij juist het gevoel van druk en het voor wat hoort wat principe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef AgLarrr het volgende:
De eerste keer betaal ik. Dat vind ik.. sjah, etiquette enerzijds, maar ook leuk anderzijds. Inderdaad het gevoel van "ik probeer het jou zo comfortabel mogelijk te maken".... half het idee van 'zorgen voor'. Meestal is date twee dan voor haar, of 50/50..
Na dit topic ook niet. Ik wil een gezellige avond en ik wil het meisje een leuke avond bezorgen. Want dat maakt mijn avond dan weer wat leuker. Als dat een tientje kost, dan vind ik dat net zo prima als dat het 200 kost.quote:
En zo is het cirkeltje rond. Wat IS je punt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen eigen mening maar wil wel een punt maken
Interessante stelling bij een gaydate.quote:
Dat ik zelf wil betalenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje rond. Wat IS je punt?
Er zijn maar heel weinig dingen die mij verbazenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen een date te lijf gaan met een soort van kosten/baten analyse...
Eerrr dat vind ik eigenlijk wel redelijk normaal. Althans, in grote lijnen. Procentjesneuken is te erg voor woorden maar een beetje gescheiden, eerlijke verdeling vind ik niet geheel gek. Maarja, iedereen moet lekker doen waar 'ie zin in heeftquote:In relaties zelfs. Zo van "ja, als we dan gaan samenwonen kost dat minder etc." en houden ze ook nog op de % nauwkeurig bij wie wat moet betalen omdat de man 20% meer dan de vrouw verdient...
Ja, maar het één sluit het ander niet uitquote:Ik ben dan ook misschien wel een emotionele sufferd, maar je doet dat soort dingen toch in de eerste plaats omdat je van iemand houdt en graag bij haar/hem wil zijn ?
Zo hèhè. Dat is tenminste duidelijk. Wel via een enorme omweg hequote:
Blijf een vrouw natuurlijk. Inconsequent waar het uit komtquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hèhè. Dat is tenminste duidelijk. Wel via een enorme omweg he
Oh, dus je bent toch niet vies van rolpatronenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Blijf een vrouw natuurlijk. Inconsequent waar het uit komt
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus je bent toch niet vies van rolpatronen
In dat geval heb ik wel trek in een biertje. Haal jij het even? Dan til ik zo mijn voeten op als je aan het stofzuigen bentquote:
Dat is ook een interessante stelling! De man die niet betaald krijgt automatisch de vrouwenrol toegewezen, en mag de hele avond enkel "catchen"? Terwijl de man die betaald mag "pitchen" ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Interessante stelling bij een gaydate.
Dat is het eigenlijk zeker. Homos en lesbos...hoe gaan die om met dit "dilemma"?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:15 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dat is ook een interessante stelling!
Dát...heet nou een test.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef kingmob het volgende:
Ik had een tijdje geleden een rare bij een date. Ze stond er al op om te delen ver voordat er uberhaupt afgerekend moest worden. Nou dat vind ik wel ok, hoef niet perse te betalen. En toen de rekening kwam had ze maar 10 euro bij
Het is gewoon nooit goed. Wordt er niet betaald dan is het een krent en is ze 'niets waard',wordt er wel betaald dan zou er weleens betaald in natura moeten worden of denkt de vrouw dat het bonnetje gedeclareerd wordt.quote:'Man moet rekening betalen'
AMSTERDAM - De komst van de rekening in een restaurant zorgt vaak voor enkele ongemakkelijke ogenblikken. Want wie betaalt?
Daar zit je dan met je date. Je hebt heerlijk gegeten, lekker gekletst en dan verschijnt de rekening. „Als mijn partner voor die avond aarzelt om zijn portemonnee te trekken dan haal ik mijn credit card te voorschijn”, zegt Beatrice (39). Na zo’n actie is het trouwens klaar voor haar. Ze hoeft die ’zuinigert’ dan niet meer te zien.
Alle charme
„Hij vroeg hoe we het gingen doen met de rekening”, vertelt Laurence. „Alle charme was van de avond af.” Esther zag hoe haar afspraak van die avond het bonnetje mee naar huis nam. „Romantisch hoor. Ik verdween als bon in zijn zakelijke beslommeringen. Nee, ik heb geen vervolgafspraak met hem gemaakt.”
Het wordt de man niet echt makkelijk gemaakt. Sommige vrouwen zijn bang dat wanneer de partner betaalt, van haar bepaalde dingen worden verwacht, zoals meegaan naar zijn huis. Anderen vinden dat hij sowieso moet betalen, ook al was het niet eens gezellig. „Ik hoop altijd heel hard dat de man de rekening niet wil delen, maar gewoon zelf betaalt”, zegt Sophie. „Op die manier weet ik dat hij echt in mij is geïnteresseerd.”
Waard
Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer, aldus psychotherapeute Ilana Reiss-Schimmel: „Het gaat om de vraag: wat ben ik waard?”
De tijd ’man-en-vrouw-zijn-gelijk, we delen de rekening’ is al lang voorbij. Reis-Schimmel: „Vandaag de dag verwachten jonge meisjes en vrouwen dat de man betaalt. Voor hen is dat het bewijs dat ze begerenswaardig zijn. Inderdaad, wanneer de rekening komt gaat het gelijkheidsprincipe niet meer op.”
Bron:Telegraaf
kijk dat vind ik zo walgelijk die gedachtengang erachter...hoeveel ben ik waard als in uit te drukken in geld.quote:Vandaag de dag verwachten jonge meisjes en vrouwen dat de man betaalt. Voor hen is dat het bewijs dat ze begerenswaardig zijn. Inderdaad, wanneer de rekening komt gaat het gelijkheidsprincipe niet meer op.”
Zal ik dan gelijk maar alles mee zuigen terwijl jij je bier nuttigt en me van bovenaf bekijktquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval heb ik wel trek in een biertje. Haal jij het even? Dan til ik zo mijn voeten op als je aan het stofzuigen bent
Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal ik dan gelijk maar alles mee zuigen terwijl jij je bier nuttigt en me van bovenaf bekijkt
Geen idee, probeer het eens, gewoon om te kijken of het luktquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen?
Uit de context, waarmee ik je niet zal vervelen, is dat niet geheel logisch. Maargoed, als dat echt een test was is het maar goed dat het niet lang heeft geduurd, hoe triest is datquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát...heet nou een test.
-edit- en je hebt gefaald.
Jij krijgt van mij een mooie faalduim
[ afbeelding ]
nnn.nnn....nnj...nj..Nj..NJ..NJA!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het eens, gewoon om te kijken of het lukt
Hehe ik ken de context verder ook niet maar een 50/50 eisen met een 10tje op zak..dan ben je of heel dom of je pleegt een test.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Uit de context, waarmee ik je niet zal vervelen, is dat niet geheel logisch. Maargoed, als dat echt een test was is het maar goed dat het niet lang heeft geduurd, hoe triest is dat
Ik geloof dat je de faalduim weer terug moet vragenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nnn.nnn....nnj...nj..Nj..NJ..NJA!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de faalduim weer terug moet vragenKansloos dit
In beide gevallen vind ik het dom. Dom als je idd denkt dat een tientje genoeg is en ontzettend dom om een test te doen en dan maar een tientje bij je te hebben als de test faalt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ik ken de context verder ook niet maar een 50/50 eisen met een 10tje op zak..dan ben je of heel dom of je pleegt een test.
Nee alleen jouquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fok niet zo serieus nemen joh
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In beide gevallen vind ik het dom. Dom als je idd denkt dat een tientje genoeg is en ontzettend dom om een test te doen en dan maar een tientje bij je te hebben als de test faalt.
Buiten deze kleine escapade ben ik verder heel serieus geweest in dit topicquote:
Ik ook, heb voor de verandering eens een topic volgepost met inhoudelijke shitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten deze kleine escapade ben ik verder heel serieus geweest in dit topic
Oké, stel ik leer jou via Fok! kennen en WE besluiten elkaar eens buiten Fok! te ontmoeten. Wie nodigt dan wie uit en wie draait er dus volgens jou principe op voor de kosten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef Ugjerke het volgende:
Als je iemand uit vraagt kun je op z'n minst aanbieden om te betalen.
Doe ik ook niet zo vaak neequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook, heb voor de verandering eens een topic volgepost met inhoudelijke shit![]()
Zit je me nou gewoon via Fok op te pikken?quote:Maareuh... zullen we daten? Mag jij betalen![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef heksehiel het volgende:
Als die vent echt 10x niets is, dan hij.
In de andere gevallen samsam.
Als ik naar je avatar kijk, gaan er alarmbelletjes rinkelen, dus ik denk dat ik daar maar eens verstandig naar luisterquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ik ook niet zo vaak nee
[..]
Zit je me nou gewoon via Fok op te pikken?
Dan moet je gewoon PM-en
Dank je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Pffff....betaal dan gewoon nooit. Wat een flutreden.
Als je naar mijn avatar kijkt, dan kom je echt enorm bedrogen uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik naar je avatar kijk, gaan er alarmbelletjes rinkelen, dus ik denk dat ik daar maar eens verstandig naar luister
Als je naar de mijne kijkt ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je naar mijn avatar kijkt, dan kom je echt enorm bedrogen uit
Dus de test an sich vind je niet dom?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In beide gevallen vind ik het dom. Dom als je idd denkt dat een tientje genoeg is en ontzettend dom om een test te doen en dan maar een tientje bij je te hebben als de test faalt.
Nee, die kan ik wel waarderen. Maar dan moet je het wel goed spelen en iig genoeg geld bij je hebben, zodat die ander nooit zou kunnen denken dat het een test is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus de test an sich vind je niet dom?
Nou danquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je naar de mijne kijkt ook
Het ging ongeveer zo: "Ja, we gaan trouwens wel de rekening delen he? Ik vind dat altijd zo stom dat de man dan 'moet' betalen. Ik had eens een keer... bla bla bla". En dan hoor ik daar tegenin te gaan ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel waarderen. Maar dan moet je het wel goed spelen en iig genoeg geld bij je hebben, zodat die ander nooit zou kunnen denken dat het een test is.
Nee, daar 'hoor' je niet tegen in te gaan. Maar mocht je het wel doen is het mooi meegenomen. Dus ik denk dat het in dit geval een niet zo'n slim meisje was.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo: "Ja, we gaan trouwens wel de rekening delen he? Ik vind dat altijd zo stom dat de man dan 'moet' betalen. Ik had eens een keer... bla bla bla". En dan hoor ik daar tegenin te gaan ofzo?
Serieus, dan ben je echt gestoord.
Ik ben heel flexibel. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik een traditionele man benquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn de rollen nu omgedraaid? Hoe ontzettend flexibel ben je voor een traditionele man
Bingoquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar 'hoor' je niet tegen in te gaan. Maar mocht je het wel doen is het mooi meegenomen. Dus ik denk dat het in dit geval een niet zo'n slim meisje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |