quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
Helemaal eens..maar daten is van alle leeftijden.
quote:
Ja, ik ben namelijk níet van alle leeftijdenquote:
Maar al wel lang Fok!-user.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk níet van alle leeftijden
Ik heb dus 8 jaar de tijd gehad om op te groeienquote:
Of om 538 te ontgroeien?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dus 8 jaar de tijd gehad om op te groeien
Ik heb 538 nooit goed gevondenquote:
Maar vast vaak geluisterd om tot deze stellige conclusie te komen. Je lijkt me namelijk niet iemand die niet zwaar goed onderbouwd conclusies trektquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 538 nooit goed gevonden
Veels te vaak naar moeten luisteren. Het begon in de kas en later op kantoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar vast vaak geluisterd om tot deze stellige conclusie te komen. Je lijkt me namelijk niet iemand die niet zwaar goed onderbouwd conclusies trekt
nooit met de een echte date maar wel als je een beetje informeel afspreekt in een kroeg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef heksehiel het volgende:
Zijn er mannen die ooit mee hebben gemaakt dat vrouwen verwachten dat er voor hen betaald wordt?
En zo ja, hoe reageer je dan?
Dus je wil dat vrouwen niet volgens oude regels profiteren..maar je vindt wel (volgens eeuwenoude regels) dat de man moet betalen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:32 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nooit met de een echte date maar wel als je een beetje informeel afspreekt in een kroeg.
na twee drankjes aangeboden te hebben heb ik het gezien.
en echte dates betaald de man gewoon, de second date de vrouw
heb het niet zo op vrouwen die profiteren op eeuwenoude regels uit de tijd voor de emancipatie.
als we die regels hanteren dan ook in het huishouden en met sex
Damn woman, wie is hier nou gierig en geldbewust als je 'eist' dat de ander de eerste date betaalt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Een echte vent betaald de eerste date vind ik, anders issie wel heel erg gierig en geldbewust. bah en van dat soort types hou ik helemaal niet van![]()
Een echte vrouw kijkt verder dan haar neus lang isquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Een echte vent betaald de eerste date vind ik, anders issie wel heel erg gierig en geldbewust. bah en van dat soort types hou ik helemaal niet van![]()
Hoe durf je dat te zeggen? In de tijd van nu, in een decennium als deze, vrouwen hebben ook het recht om te betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik in de kroeg als jongen door een meisje een drankje aangeboden krijg, dan zeg ik dat ik dat hoor te doen, scoor je ook gelijk punten mee![]()
Ik vind gewoon dat de man het hoort te betalen, waarom? Waarom niet eigenlijk, in mijn ogen klinkt het nogal logisch dat de man betaalt.
Traditie, dat is al eerder genoemd(in een andere vorm).quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef heksehiel het volgende:
Geen enkele man heeft nog kunnen onderbouwen waarom zij 'behoren' te betalen.
Zijn jullie dan echt een kudde schapen die maar doen zoals het hoort, gewoon omdat?
Heaven forbid dat de vrouw initiatief neemtquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Slimke het volgende:
Degene die gevraagd heeft mee uit te gaan, dat is dan natuurlijk de man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |