En dan is er nog die dekselse bingokaart! De messen zijn geslepen hoor! Het Fok!stadion ontploft zodra er iemand 'Bingo' roept, hoho!!quote:Evert ten Napel (Klazienaveen, 24 maart 1944) is een Nederlands sportverslaggever. Hij is getrouwd met Fien ten Napel. Samen hebben ze 2 kinderen; een zoon en een dochter. De dochter heet Carrie ten Napel en werkt ook in de sportverslaggeving net als haar vader.
Na het voltooien van zijn HBS-A opleiding kwam hij in 1966 in dienst van de bakkerij van zijn vader. Zijn journalistieke carrière begon in 1970 toen hij leerlingjournalist werd bij de Drents-Groningse Pers, bij de stads-, streek- en sportredactie.
In 1978 versloeg hij de finale van het WK voetbal in Argentinië voor de radio, samen met Eddy Poelmann. In 1982 kwam hij in dienst van NOS Studio Sport. Een van zijn grote wapenfeiten is de verslaglegging voor televisie van de EK-halve finale Nederland-Duitsland in 1988, die werd gespeeld in het Volksparkstadion in Hamburg. In 1996 "deed" hij de finale van het EK in Engeland.
Naar eigen zeggen is hij een "commentator van het volk" en wars van stereotiepe uitdrukkingen. Zelf heeft hij een woord als "fopduik" (vertaling van het Duitse "Schwalbe") aan het idioom toegevoegd.
Hij is een commentator van de oude stempel die bijvoorbeeld nog een "ouderwetse" lipmicrofoon gebruikt.
Samen met Youri Mulder verzorgt hij het commentaar bij FIFA Football, een computerspel. Ook volgend jaar heeft Ten Napel zijn medewerking aan het FIFA computerspel toegezegd.
In zijn geboorteplaats Klazienaveen bevindt zich een "Evert ten Napelflat" en een "Evert ten Napelstraat". Deze zijn echter niet naar hem zelf genoemd, maar naar zijn grootvader die zich tijdens de Tweede Wereldoorlog verdienstelijk maakte in het verzet.
Ten Napel's favoriete voetbalclub is FC Emmen, de betaaldvoetbalclub uit zijn geboortegemeente.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef fathank het volgende:
Whohoho Goeie Genade daar zag je even een glimp van de klasse van die Dekselse ScudRaket uit Rotjeknor. De man om wie het allemaal draait in de nachtelijke uurtjes op FOK!, maar hier zomaar vrijgelaten wordt voor 12 uur om zijn kwaliteiten aan de wereld tentoon te spreiden!!
Hopelijk is dat niet het enige hoogtepuntquote:
PAKT U ER DAN VOORAL EEN LEKKER BLOKJE KAAS EN EEN GOED GLAS WIJN BIJ!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIE SCUDRAKET, DIE HEEFT DE POSTS AAN EEN TOUWTJE HOOR! KENT U LUCKY LUKE NOG EN DE DALTONS? DAN IS SCUDRAKET RATAPLAN. GOEIE GENADE! ALS EEN WARE HAVENARBEIDERSZOON UIT ROTTERDAM! DIE MAG OP MIJN VERJAARDAGSPARTIJTJE KOMEN, NACHTBRAKEN!
Al vanaf '05 volgens mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Heider00sje het volgende:
Hij verzorgt samen met Youri Mulder ook het Nederlands commentaar in Fifa '09. Erg tof
Zwitserland -Turkije tijdens het EK was koning.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Één van zijn beste wedstrijden.
"HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ROBBBBBBBBBBBEN"
en Alizee.![]()
'Nederland nu met al z'n raspaardjes'quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
en Alizee.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef John.Milton het volgende:
en het bleef nog lang onrustig op FOK!
Prachtig filmpje blijft dat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
en Alizee.![]()
Jammer dat ie bij "Een tien" geknipt wordt. Ik durf te wedden dat ie "Een tien met een griffel" wil zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef freiss het volgende:
Dit fragment is ook een legendarisch moment van Evert hoor
Wie?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef neen het volgende:
Dit is topic nummer 4 voor Frank Snoeks.
Ik dacht ik gooi lekker een verkeerde naam erin zoalsquote:
Is hij al op de hoogte gesteld eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef ScudRaket het volgende:
Weet Evert eigenlijk al van onze reeksen?
Scheer je weg vlegel!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom heeft deze man een fantopic? Hij is misschien wel de slechtste verslaggever van NL
Wat ben jij toch een verschrikkelijk irritant mannetje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom heeft deze man een fantopic? Hij is misschien wel de slechtste verslaggever van NL
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
De man is legendarisch en brengt wat kleur in sportverslaggeverland. Zijn uitspraken zijn een genot om naar te luisteren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik ken 08 dat gaat best vervelen als je het vaak speelt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Heider00sje het volgende:
Hij verzorgt samen met Youri Mulder ook het Nederlands commentaar in Fifa '09. Erg tof
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
En 7x Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Welke andere dekselse verslaggever heeft al vier (jawel vier!!!!!!) fantopics?
Die wikiquote is echt geweldig. Brengt altijd weer een glimlach op mijn gezicht als ik die uitspraken lees.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ken 08 dat gaat best vervelen als je het vaak speelt.Wikiquote staat er vol mee zie ik.
Hohohooo goeie genade, alweer een loep en loepzuiver topic over mij. Wat een duivelstovenaar is de Topicstarter toch, dat is genieten hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef TheClown1 het volgende:
moet je voorstellen dat hij gewoon onder een username hier mee zit te praten, echt geniaal haha
De ergste commentator welke ik ken in al die 33 jaar dat ik op deze planeet rondhang.quote:
Niemand heeft om jouw mening gevraagd. Dit is een fantopic. Open je eigen afzeiktopic ofzo maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De ergste commentator welke ik ken in al die 33 jaar dat ik op deze planeet rondhang.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hohohooo goeie genade, alweer een loep en loepzuiver topic over mij. Wat een duivelstovenaar is de Topicstarter toch, dat is genieten hoor.
En ik post gewoon onder mijn eigen naam, jawel. Het zal nog lang onrustig blijven op fok.
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef neen het volgende:
De italianen schreeuwen moord en brand als Ajax een overtreding maakt maar de Italianen hebben het uitgevonden.
- stilte -
Dus zij moeten hun mond houden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
en evert mag met penisoen vanwege zn ongelofelijk domme vergelijkingen![]()
Juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Legendarischquote:
Oprotten uit dit topic. Open je eigen "ik haat Evert ten Napel"-topic. Dit is een FANtopicquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Juist.
Hij moet eens even gaan kijken hoe de Engelsen het aanpakken. Wat mij betreft mag hij per direct van de buis met zijn stem. Verschrikkelijk.
Ietwat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef koningdavid het volgende:
Hij was weer baas, ook al maakte hij zich wel ietwat belachelijk door de goal van Leo te vergelijken met die van Maradona tegen Engeland.
U bent niet bekend met het woord cult?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ga jij dan maar naar saai commentaar luisteren, bij Evert gebeurt er namelijk nog eens wat. Een quote als die over Alberto Tomba hoor je bij niemand anders!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Sj0rs het volgende:
Vandaag tijdens Ajax-Fiorentina de grootste faal ooit van een commentator, door de goal van Leonardo te vergelijken met die van Maradonna. ten Napel op de brandstapel. [ afbeelding ]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Blawh het volgende:
Die quote over Gamberini, iets met plaatboef ofzo?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.
Doe HIER Evert ten Napel na #8quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Blawh het volgende:
Die quote over Gamberini, iets met plaatboef ofzo?
Voor jou is er dit topic: Het grote Leo Oldenburger Fan-Topic. # 1quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Sj0rs het volgende:
Vandaag tijdens Ajax-Fiorentina de grootste faal ooit van een commentator, door de goal van Leonardo te vergelijken met die van Maradonna. ten Napel op de brandstapel. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
[..]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Hehe.quote:Laatste aanval Juventus (laatste seconde Fiorentina (!)-Ajax)
Dat dus! Evert is cult! Zo'n Theo Reitsma bijvoorbeeld, aardige kerel maar hij is nooit eens enthousiast. Evert wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ga jij dan maar naar saai commentaar luisteren, bij Evert gebeurt er namelijk nog eens wat. Een quote als die over Alberto Tomba hoor je bij niemand anders!
Zo, en nou oprotten uit dit fantopic.
[..]
Evert excuseerde zich netjes voor de vergelijking hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tranen staan nog steeds in mijn ogen vanwege de Maradona vergelijking over de goal van Leonardo.
Wat een prutser eerste klas zeg.
Johan moet zelf met pensioen met die vette kop van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Evert werd wel ff door Johan Derksen afgeserveerd in de 'Doordekken' van maandagavond. Volgens Johan moet Evert maar met pensioen gaan.
hoohohoohooo, die deksele boonen!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:36 schreef TheZapster het volgende:
Evert als commentator bij het wielrennen nu
Hij was weer geniaal.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom vanuit een zonnig Nice, alwaar schaarsgeklede vrouwen alweer op een terrasje hun cappuccino drinken
quote:
geniaal duoquote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef The_Verve het volgende:
Evert ten Napel en Maarten Ducrot. Dan heb je ze wel bij elkaar hoor. Hohohooo.
Beetje laat, maar die is echt mooi inderdaad.quote:
En alle wedstrijden die hij deed, wonnen we of behaalden we het benodige resultaat.. Dat belooft weinig goedsquote:
hohohhooooo goeie genade wat een duivelse pot voetbal. Marseille, dat zijn baasjes hoor. Met spijkerharde verdedigers een plaag voor elke Ajax aanval. Een straatvechtertje die Suarez ,Sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken.Het zou toch wat zijn als uitgerekend hij de 3 -en 4-2 nog zou maken hohohoo. Wat een klasbak die Vermeer, het lijkt wel of er een tovenaar in de goal staat. Maar Bruno Silva was de missing link vandaag hoor. Aan het begin van het seizoen kon hij in een kliko en werd ie opgehaald door een vuilnisman.Maar na zn rode kaart weer afgeserveerd. De vredespijp tussen hem en Marco schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef The_Verve het volgende:
Je zou toch zeggen dat Evert_ten_Napel op dit soort momenten meer tijd voor FOK! heeft...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef elChinoRecoba het volgende:
Evert gefeliciteerd!
Het is helemaal niet zo'n vrolijke dag, Evert heeft vandaag de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt. Hij stopt ermee na dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef TheZapster het volgende:
Van harte Evert, dat je nog vele jaren door mag gaan als commentator
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo'n vrolijke dag, Evert heeft vandaag de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt. Hij stopt ermee na dit seizoen.
quote:
Het Zwanenmeerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Tommeke het volgende:
Voetbalwedstrijden werden juist leuk door hem!
Denk maar aan Zwitserland - Turkije afgelopen EK.
Inkt- en Inktzwart !!quote:
Ik heb maar even een berichtje over dit treurige nieuws gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Evert ten Napel stopt als commentator
Geplaatst op 29-03-2009 11:10 door Andor Faber
Evert ten Napel houdt het voor gezien, de 65-jarige voetbalcommentator heeft de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en daarom zal hij veel minder commentaar gaan geven bij zijn werkgever, de NOS. Hij zal nog wel op afroep beschikbaar zijn voor de NOS, zodat zijn stem af en toe nog te horen is op radio 1 of bij een voetbalwedstrijd op de NOS.
Eén van de belangrijkste wedstrijden die Ten Napel gedaan heeft, was in 1988 de halve finale van het EK Voetbal in het Volksparkstadion in Hamburg. Daar leverde hij ook zijn grootste uitspraak: "Het Volksparkstadion is van Oranje". Hij staat bekend om zijn klassieke uitspraken als: "Goeie genade of een tien met een griffel." Ten Napel geeft ook commentaar bij het voetbalspel FIFA. Dat doet hij samen met Youri Mulder.
Bron: Soccernews.
Idd. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Na zijn prachtige overwinning als fok! sportcommentator aller tijden houdt hij het voor gezien die Dekselse Klazienavener.
Evert
Jackquote:Op zondag 29 maart 2009 13:54 schreef Kriegel het volgende:
Godverdomme. Echt, godverdomme.
Dit voelt net alsof het een overlijdensbericht is, totaal onverwacht man, pats boem weg. Teringzooi, Evert is op Jack van Gelder na de laatste goede commentator die we hebben, nu moeten we door het leven met Oldenburger, Snoeks en Grueter!![]()
Als de NOS enige waardigheid heeft zetten ze nu onmiddelijk Van Gelder terug op het tv commentaar, naar de radio luistert toch geen hond.
Evert, beste plaatsgenoot, bedankt voor al je prachtige cultcommentaar!![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:05 schreef Breach het volgende:
Ik zal nooit meer de beelden van de BBC vergeten, waarin de goals van NL - Frankrijk getoond werden en de commentatoren schaterlachend zeiden dat het leek alsof hij door een toilet werd doorgespoeld
Edit: Na 1.25 hoor je zijn commentaar
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Hilversum.
Hahaha, hij is weer heerlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Merkie het volgende:
Best wel een legendarisch EK eigenlijk, alleen maar door die twee wedstrijden + Evert. Heeft iemand trouwens het fragment waarin Evert "C'est passé voor de Fransen" de Nederlandse huiskamers inslingerde
?
Dank uquote:Op zondag 29 maart 2009 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.
quote:
Bij uitzondering gaat hij nog wat becommentariëren dus. Bijvoorbeeld volgend jaar in Zuid Afrika of over 3 in Polen, Oekraine en Londenquote:Hij zal nog wel op afroep beschikbaar zijn voor de NOS, zodat zijn stem af en toe nog te horen is op radio 1 of bij een voetbalwedstrijd op de NOS.
quote:
Hij heeft die wedstrijd mede gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Evert, held van me, ik zal je geweldig gaan missen.Je hebt me met iedere uitspraak geen seconde weten te vervelen, verre van zelfs. Het gaat je goed!
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hahaha wat schitterend.quote:
Die kleine dekselse Dirk Kuijt!quote:
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef Klopkoek het volgende:
Wat had NL mazzel toen.
Toen het 1-0 bleef was het echt billenknijpen. De fransen waren tot de 2-0 beter. Maarja, daarna knapte er iets bij die zo schattige stokbrodeneters.
Inderdaad, toen was het meteen over.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.
Geniale goal was dat zegquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.
Toen Henry op zijn knieën viel, dat vond ik nog misschien wel het mooistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het afgelopen EK staat synoniem voor Evert lijkt me.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
Dit topic gaat toch over Evert? Of over het EK?
Evert=EKquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
Dit topic gaat toch over Evert? Of over het EK?
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:36 schreef Tommeke het volgende:
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/zoek/Voetbal
En dan de passeerbeweging van Redondo opzoeken.
Zoek daarvoor de vrije trap van Pierre tegen Freiburg maar op.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind m toch nog vrij mild. geen "hohohooo" of "goeie genade" bij die actie.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Nog één keer Evert;
[Special] C\'est passé voor Evert
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Uit de papieren VI. Hij gaat nog één jaar door.
Hij gaat één eredivisieduel in de week doen, en daarnaast wat wintersporten. Mogelijk dat het afscheid volgt bij het WK. Dat zou Evert wel willen.
De droom van iedere Nederlander. Als je dat dan uitbrengt op dvd verdien je echt goud geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]![]()
WK-finale voor Evert waar Nederland wereldkampioen wordt
ALS EEN GRANAAAAT SLAAT DIT NIEUWSBERICHT IN, GOEIE GENADE ZEG. ABSOLUUT VERDIEND, WAT EEN KLASBAK IS IS DIE MAN TOCH, EEN RASCOMMENTATORquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
ALS EEN GRANAAAAT SLAAT DIT NIEUWSBERICHT IN, GOEIE GENADE ZEG. ABSOLUUT VERDIEND, WAT EEN KLASBAK IS IS DIE MAN TOCH, EEN RASCOMMENTATOR
Het HOHOHO ontbrak nog, verdeuriequote:
Deksels veel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De droom van iedere Nederlander. Als je dat dan uitbrengt op dvd verdien je echt goud geld.
Whehehequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Radegast het volgende:
De NOS neemt hem niet mee naar het WK volgend jaar.
Wat dat betreft is de NOS gewoon kut, die zou dan opzeker Snoeks sturen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De droom van iedere Nederlander. Als je dat dan uitbrengt op dvd verdien je echt goud geld.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Radegast het volgende:
quote:
Moet ik wéér naar die Jeroen Grueter luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Radegast het volgende:
quote:In voetsporen pa: Carrie ten Napel sportpresentator TV Gelderland
WINTERSWIJK - Ze is pas 29, maar heeft al zes jaar presentatie-ervaring. Carrie ten Napel wordt de frontvrouw van het nieuwe TV Gelderland-programma Graafschap/AGOVV Journaal.
Elke zaterdag om 17.00 uur leidt ze de voetballiefhebber door de verrichtingen van de Jupiler League. Op 8 augustus is de eerste uitzending. Voor de dochter van de befaamde NOS-commentator Evert ten Napel gesneden koek. ,,Ik ging al op mijn zevende met mijn pa naar wedstrijden toe. Ook mijn moeder was altijd bezig met sport. Zelf tennis ik, maar voetbal en bijna alle andere balsporten zijn mijn favorieten.''Met het aankopen van de rechten van de Jupiler League voor de komende twee seizoenen zitten de fans van De Graafschap en AGOVV goed bij TV Gelderland.
Elke zaterdag om 17.00 uur presenteert Carrie een programma vol met wedstrijdbeelden, analyses en interviews. Het programma wordt gepresenteerd vanuit het stadion waar de interessantste wedstrijd van de twee Gelderse eerste divisieclubs wordt gespeeld.Behept met het televisie-gen van haar vader begon de omroepcarrière van Carrie op haar 21-ste. Twee jaar later begon ze als freelancer programma's te presenteren. Belangrijke werkgever is RTV Oost ('De Wedstrijden', 'En dan nog even dit'), maar ze werkte ook voor de NPS ('Dichtbij.nl'), Talpa en RTL. Het Graafschap/AGOVV Journaal is de eerste klus voor TV Gelderland, maar niet de enige. Per september gaat ze samen met pa Evert ook nog een nieuw sportprogramma presenteren.
Ik zie haar nou niet zo 1,2,3 "GOEIE GENADE, WAT EEN KIEZELHARD SCHOT! EEN 10 MET EEN GRIFFEL!" roepenquote:
HOHOHO, WAT EEN DEKSELSE MEID ZEG, GOEIE GENADE. EEN RASPLAYMATE. WAARSCHIJNLIJK NOG MET KIEZELHARDE TEPELS OOK. DAT ZOU PAUL HUF NOG NIET HEBBEN KUNNEN VERZINNEN. DE TELELENS VAN DE CAMERA STAAT IN BRAND. HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN FOTOGRAFENLAND.quote:
Ik welquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zie haar nou niet zo 1,2,3 "GOEIE GENADE, WAT EEN KIEZELHARD SCHOT! EEN 10 MET EEN GRIFFEL!" roepen
quote:Wat me ook weer opviel was vooraf weer dat gezeur weer over dat kunstgras bij die gasten van AZ. Die hadden 3x op kunstgras getraind in Alkmaar en dan die gezichten alleen al bij het betreden van het veld, dan denk ik: ''Jongens rot op, ga wat anders doen, breng de krant rond s'morgens en op tijd alsjeblieft.''
Je weet van tevoren bij Heracles uit speel je op kunstgras, op een prima kunstgrasveld. Tuurlijk, ik ben ook een liefhebber van natuurgras, maar dat gezeur daar kan ik echt niet tegen. En dan die verwaande mannetjes...
Toch jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Radegast het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef borisz het volgende:
Ja
Evert zou van Noord-Korea - Costa Rica een groot feest maken.
Ja, natuurlijk! Maar als afsluiter het WK is toch ook mooi?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef TUFKAL het volgende:
Evert heeft aangekondigd minder te willen werken, logisch besluit dan toch?
Ja tuurlijk ik ben voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Maar als afsluiter het WK is toch ook mooi?
moet je ff toevoegen aan de wikiquote:quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:15 schreef pekel het volgende:
"Zo'n ouderwetse linksbuiten, een echte pingeldoos."
Tja spijtig is dat. Maargoed, wel fijn dat hij er uberhaupt in zitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar volgens mij heeft hij weinig mogen improviseren. Het is wel Evert, maar de woorden die je hoort zijn niet van Evert.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert had Australië - Nederland moeten doen! Wakker worden met Evert
en dat doet ze best goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ik zie hem wekelijks op Omroep Gelderland samen met zijn dochter
Oh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef elChinoRecoba het volgende:
Evert krijgt vier wedstrijden op het WK!
Die hebben ze hier nietquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef elChinoRecoba het volgende:
Dat wordt smullen!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef elChinoRecoba het volgende:
Mondspoelen jij! NU!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Keano het volgende:
Ivoorkust v Noord-Korea of Honduras v Chili wat mij betreft !
Goeie Genade wat een nieuws.quote:
Dat nieuws kwam aan als een tomahawk!! Een scudraket.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Goeie Genade wat een nieuws.Ik krijg nog eens zin om thuis te komen in juni!
Ik heb geen TomTom maar als die komt dan koop ik em gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
Evert zit in Seat mooiste doelpunt ooit![]()
Zou Evert op de TomTom ook niet geweldig zijn? "goeie genade, een flitspaal hohohohoooo!" "hier rechts, goed zo wat een klasbak/geweldenaar."
Hahaha. 2:05: 'De tweede gele kaart van de wedstrijd. Zijn naam? Cesar Sampaio, de orgelman...'quote:
...en de deklat.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef Tommeke het volgende:
Die dekselse Ebicillio
Evert had het ook weer over 18-karaats.
ik hoorde het en moest meteen aan dit topic denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef Tommeke het volgende:
Die dekselse Ebicillio
Het was weer briljantquote:Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef Tommeke het volgende:
Die dekselse Ebicillio
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef EVH001 het volgende:
Sierd de Vos is toch vele malen beter jongens....
quote:Eredivisie Live versterkt zich voor komend seizoen
Eredivisie Live heeft zich voor komend seizoen versterkt met een aantal nieuwe medewerkers. Komend seizoen maken de volgende namen met grote regelmaat hun opwachting op de live voetbalzender: Erik Meijer, Jan van Halst, Robert Maaskant, Hélène Hendriks en Evert ten Napel.
Analisten
Evenals als vorige seizoen behoren ook komende jaargang Kenneth Perez en Arnold Bruggink weer tot de vaste gezichten van het team voetbaldeskundigen op Eredivisie Live. Zij worden nu afwisselend bijgestaan door Erik Meijer, Jan van Halst, en Robert Maaskant.
Arno de Jong, directeur media & marketing Eredivisie Live: “We gaan met een echt ijzersterke selectie vol vertrouwen het nieuwe seizoen in. We zijn ervan overtuigd dat Erik Meijer iedereen zal verbazen met zijn sympathieke verschijning en heldere kijk op het spel en Jan van Halst is natuurlijk meer dan welkom terug op het oude nest. Robert Maaskant was vorig seizoen al regelmatig bij ons te gast en dat beviel wederzijds zeer goed. Gezien zijn nieuwe rol als hoofdtrainer van FC Groningen zal hij zich dit seizoen op Eredivisie Live vooral richten op de UEFA Europa League.”
Hélène Hendriks
Hélène Hendriks vormt komend seizoen een nieuw gezicht langs de lijn als verslaggever bij Eredivisie Live. Hélène Hendriks is afkomstig van Omroep Brabant waar zij het voetbalprogramma FC Brabant presenteert. De Jong: “Hélène heeft zich deze zomer tijdens het EK Magazine bewezen als een aanwinst voor Eredivisie Live. Er waait komend seizoen met Hélène een frisse en getalenteerde wind langs de lijn. Zo blijft Eredivisie Live op alle vlakken een zender in beweging.”
Evert ten Napel
Het team van commentatoren wordt uitgebreid met Evert ten Napel. De Jong: “Evert behoeft uiteraard geen nadere introductie. Deskundig, ervaren en nog altijd even enthousiast als 30 jaar geleden. Gezien we komend seizoen meer live wedstrijden dan ooit uitzenden was enige versterking ook op dit vlak uiterst welkom.”
Evert ten Napel voegt zich bij het bestaande gezelschap commentatoren dat bestaat uit Theo Reitsma, Ron de Rijk, Mark van Rijswijk, Michiel Teeling en Leo Driessen.
Het Voorseizoen zie je van 1 juli tot 10 augustus op Eredivisie Live en Eredivisielive.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |