Jackquote:Op zondag 29 maart 2009 13:54 schreef Kriegel het volgende:
Godverdomme. Echt, godverdomme.
Dit voelt net alsof het een overlijdensbericht is, totaal onverwacht man, pats boem weg. Teringzooi, Evert is op Jack van Gelder na de laatste goede commentator die we hebben, nu moeten we door het leven met Oldenburger, Snoeks en Grueter!![]()
Als de NOS enige waardigheid heeft zetten ze nu onmiddelijk Van Gelder terug op het tv commentaar, naar de radio luistert toch geen hond.
Evert, beste plaatsgenoot, bedankt voor al je prachtige cultcommentaar!![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:05 schreef Breach het volgende:
Ik zal nooit meer de beelden van de BBC vergeten, waarin de goals van NL - Frankrijk getoond werden en de commentatoren schaterlachend zeiden dat het leek alsof hij door een toilet werd doorgespoeld
Edit: Na 1.25 hoor je zijn commentaar
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Hilversum.
Hahaha, hij is weer heerlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Hilversum.
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Merkie het volgende:
Best wel een legendarisch EK eigenlijk, alleen maar door die twee wedstrijden + Evert. Heeft iemand trouwens het fragment waarin Evert "C'est passé voor de Fransen" de Nederlandse huiskamers inslingerde
?
Dank uquote:Op zondag 29 maart 2009 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.
quote:
Bij uitzondering gaat hij nog wat becommentariëren dus. Bijvoorbeeld volgend jaar in Zuid Afrika of over 3 in Polen, Oekraine en Londenquote:Hij zal nog wel op afroep beschikbaar zijn voor de NOS, zodat zijn stem af en toe nog te horen is op radio 1 of bij een voetbalwedstrijd op de NOS.
quote:
Hij heeft die wedstrijd mede gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Evert, held van me, ik zal je geweldig gaan missen.Je hebt me met iedere uitspraak geen seconde weten te vervelen, verre van zelfs. Het gaat je goed!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |