Legendarischquote:
Oprotten uit dit topic. Open je eigen "ik haat Evert ten Napel"-topic. Dit is een FANtopicquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Juist.
Hij moet eens even gaan kijken hoe de Engelsen het aanpakken. Wat mij betreft mag hij per direct van de buis met zijn stem. Verschrikkelijk.
Ietwat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef koningdavid het volgende:
Hij was weer baas, ook al maakte hij zich wel ietwat belachelijk door de goal van Leo te vergelijken met die van Maradona tegen Engeland.
U bent niet bekend met het woord cult?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom heeft deze man een fantopic? Hij is misschien wel de slechtste verslaggever van NL
Ga jij dan maar naar saai commentaar luisteren, bij Evert gebeurt er namelijk nog eens wat. Een quote als die over Alberto Tomba hoor je bij niemand anders!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Sj0rs het volgende:
Vandaag tijdens Ajax-Fiorentina de grootste faal ooit van een commentator, door de goal van Leonardo te vergelijken met die van Maradonna. ten Napel op de brandstapel. [ afbeelding ]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Blawh het volgende:
Die quote over Gamberini, iets met plaatboef ofzo?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.
Doe HIER Evert ten Napel na #8quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Blawh het volgende:
Die quote over Gamberini, iets met plaatboef ofzo?
Voor jou is er dit topic: Het grote Leo Oldenburger Fan-Topic. # 1quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Sj0rs het volgende:
Vandaag tijdens Ajax-Fiorentina de grootste faal ooit van een commentator, door de goal van Leonardo te vergelijken met die van Maradonna. ten Napel op de brandstapel. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
[..]
Volgens mij 'plaagboef' ofzo, maar ik (en huisgenoten) verstonden het ook niet. Dat is zo mooi aan Evert's commentaar, het zet je aan tot nadenken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Hehe.quote:Laatste aanval Juventus (laatste seconde Fiorentina (!)-Ajax)
Dat dus! Evert is cult! Zo'n Theo Reitsma bijvoorbeeld, aardige kerel maar hij is nooit eens enthousiast. Evert wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ga jij dan maar naar saai commentaar luisteren, bij Evert gebeurt er namelijk nog eens wat. Een quote als die over Alberto Tomba hoor je bij niemand anders!
Zo, en nou oprotten uit dit fantopic.
[..]
Evert excuseerde zich netjes voor de vergelijking hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tranen staan nog steeds in mijn ogen vanwege de Maradona vergelijking over de goal van Leonardo.
Wat een prutser eerste klas zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |