Wat ben jij toch een verschrikkelijk irritant mannetje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom heeft deze man een fantopic? Hij is misschien wel de slechtste verslaggever van NL
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom heeft deze man een fantopic? Hij is misschien wel de slechtste verslaggever van NL
De man is legendarisch en brengt wat kleur in sportverslaggeverland. Zijn uitspraken zijn een genot om naar te luisteren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik ken 08 dat gaat best vervelen als je het vaak speelt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Heider00sje het volgende:
Hij verzorgt samen met Youri Mulder ook het Nederlands commentaar in Fifa '09. Erg tof
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
En 7x Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Welke andere dekselse verslaggever heeft al vier (jawel vier!!!!!!) fantopics?
Die wikiquote is echt geweldig. Brengt altijd weer een glimlach op mijn gezicht als ik die uitspraken lees.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ken 08 dat gaat best vervelen als je het vaak speelt.Wikiquote staat er vol mee zie ik.
Hohohooo goeie genade, alweer een loep en loepzuiver topic over mij. Wat een duivelstovenaar is de Topicstarter toch, dat is genieten hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef TheClown1 het volgende:
moet je voorstellen dat hij gewoon onder een username hier mee zit te praten, echt geniaal haha
De ergste commentator welke ik ken in al die 33 jaar dat ik op deze planeet rondhang.quote:
Niemand heeft om jouw mening gevraagd. Dit is een fantopic. Open je eigen afzeiktopic ofzo maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De ergste commentator welke ik ken in al die 33 jaar dat ik op deze planeet rondhang.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hohohooo goeie genade, alweer een loep en loepzuiver topic over mij. Wat een duivelstovenaar is de Topicstarter toch, dat is genieten hoor.
En ik post gewoon onder mijn eigen naam, jawel. Het zal nog lang onrustig blijven op fok.
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef neen het volgende:
De italianen schreeuwen moord en brand als Ajax een overtreding maakt maar de Italianen hebben het uitgevonden.
- stilte -
Dus zij moeten hun mond houden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
en evert mag met penisoen vanwege zn ongelofelijk domme vergelijkingen![]()
Juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |