quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef elChinoRecoba het volgende:
Evert gefeliciteerd!
Het is helemaal niet zo'n vrolijke dag, Evert heeft vandaag de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt. Hij stopt ermee na dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef TheZapster het volgende:
Van harte Evert, dat je nog vele jaren door mag gaan als commentator
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo'n vrolijke dag, Evert heeft vandaag de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt. Hij stopt ermee na dit seizoen.
quote:
Het Zwanenmeerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Tommeke het volgende:
Voetbalwedstrijden werden juist leuk door hem!
Denk maar aan Zwitserland - Turkije afgelopen EK.
Inkt- en Inktzwart !!quote:
Ik heb maar even een berichtje over dit treurige nieuws gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Evert ten Napel stopt als commentator
Geplaatst op 29-03-2009 11:10 door Andor Faber
Evert ten Napel houdt het voor gezien, de 65-jarige voetbalcommentator heeft de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en daarom zal hij veel minder commentaar gaan geven bij zijn werkgever, de NOS. Hij zal nog wel op afroep beschikbaar zijn voor de NOS, zodat zijn stem af en toe nog te horen is op radio 1 of bij een voetbalwedstrijd op de NOS.
Eén van de belangrijkste wedstrijden die Ten Napel gedaan heeft, was in 1988 de halve finale van het EK Voetbal in het Volksparkstadion in Hamburg. Daar leverde hij ook zijn grootste uitspraak: "Het Volksparkstadion is van Oranje". Hij staat bekend om zijn klassieke uitspraken als: "Goeie genade of een tien met een griffel." Ten Napel geeft ook commentaar bij het voetbalspel FIFA. Dat doet hij samen met Youri Mulder.
Bron: Soccernews.
Idd. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Na zijn prachtige overwinning als fok! sportcommentator aller tijden houdt hij het voor gezien die Dekselse Klazienavener.
Evert
Jackquote:Op zondag 29 maart 2009 13:54 schreef Kriegel het volgende:
Godverdomme. Echt, godverdomme.
Dit voelt net alsof het een overlijdensbericht is, totaal onverwacht man, pats boem weg. Teringzooi, Evert is op Jack van Gelder na de laatste goede commentator die we hebben, nu moeten we door het leven met Oldenburger, Snoeks en Grueter!![]()
Als de NOS enige waardigheid heeft zetten ze nu onmiddelijk Van Gelder terug op het tv commentaar, naar de radio luistert toch geen hond.
Evert, beste plaatsgenoot, bedankt voor al je prachtige cultcommentaar!![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:05 schreef Breach het volgende:
Ik zal nooit meer de beelden van de BBC vergeten, waarin de goals van NL - Frankrijk getoond werden en de commentatoren schaterlachend zeiden dat het leek alsof hij door een toilet werd doorgespoeld
Edit: Na 1.25 hoor je zijn commentaar
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Hilversum.
Hahaha, hij is weer heerlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo dit zal hier op fok aankomen als een mokerslag. Goeie genade! Wat een dot van een kans voor mijn opvolger, jawel! Zolang het maar niet Leo Oldenburger is, want dat is toch een verschikkelijk irritant mannetje, eerlijk is eerlijk. Hij maakt van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Wat een miskleum is dat. Ik gebruik tenminste nog een lipmicrofoon: Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Geen huzarenstukjes meer. Geen Sneijdeeeeeeeeeer meer bekijken in het theater. Geen Leonardo meer, geliefd, verguisd. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.
Of Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen, wat een klasbak!
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Merkie het volgende:
Best wel een legendarisch EK eigenlijk, alleen maar door die twee wedstrijden + Evert. Heeft iemand trouwens het fragment waarin Evert "C'est passé voor de Fransen" de Nederlandse huiskamers inslingerde
?
Dank uquote:Op zondag 29 maart 2009 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had em gebookmarked dacht ik. Even zoeken.
quote:
Bij uitzondering gaat hij nog wat becommentariëren dus. Bijvoorbeeld volgend jaar in Zuid Afrika of over 3 in Polen, Oekraine en Londenquote:Hij zal nog wel op afroep beschikbaar zijn voor de NOS, zodat zijn stem af en toe nog te horen is op radio 1 of bij een voetbalwedstrijd op de NOS.
quote:
Hij heeft die wedstrijd mede gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Evert, held van me, ik zal je geweldig gaan missen.Je hebt me met iedere uitspraak geen seconde weten te vervelen, verre van zelfs. Het gaat je goed!
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hahaha wat schitterend.quote:
Die kleine dekselse Dirk Kuijt!quote:
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef Klopkoek het volgende:
Wat had NL mazzel toen.
Toen het 1-0 bleef was het echt billenknijpen. De fransen waren tot de 2-0 beter. Maarja, daarna knapte er iets bij die zo schattige stokbrodeneters.
Inderdaad, toen was het meteen over.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.
Geniale goal was dat zegquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas knapte toen Robben 30 seconden na de 2-1 van Henry, de 3-1 op onmogelijk magistrale wijze binnenrostte.
Toen Henry op zijn knieën viel, dat vond ik nog misschien wel het mooistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het afgelopen EK staat synoniem voor Evert lijkt me.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
Dit topic gaat toch over Evert? Of over het EK?
Evert=EKquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
Dit topic gaat toch over Evert? Of over het EK?
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:36 schreef Tommeke het volgende:
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/zoek/Voetbal
En dan de passeerbeweging van Redondo opzoeken.
Zoek daarvoor de vrije trap van Pierre tegen Freiburg maar op.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind m toch nog vrij mild. geen "hohohooo" of "goeie genade" bij die actie.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Nog één keer Evert;
[Special] C\'est passé voor Evert
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Uit de papieren VI. Hij gaat nog één jaar door.
Hij gaat één eredivisieduel in de week doen, en daarnaast wat wintersporten. Mogelijk dat het afscheid volgt bij het WK. Dat zou Evert wel willen.
De droom van iedere Nederlander. Als je dat dan uitbrengt op dvd verdien je echt goud geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]![]()
WK-finale voor Evert waar Nederland wereldkampioen wordt
ALS EEN GRANAAAAT SLAAT DIT NIEUWSBERICHT IN, GOEIE GENADE ZEG. ABSOLUUT VERDIEND, WAT EEN KLASBAK IS IS DIE MAN TOCH, EEN RASCOMMENTATORquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |