Zou u mijn topic niet vereren met een postquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
Is Loveless een meneer?Ik heb altijd gedacht een mevrouw...
Zit toch op slot?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zou u mijn topic niet vereren met een post
ik kwam er ook laatst pas achterquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
Te laatquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zou u mijn topic niet vereren met een post
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kwam er ook laatst pas achtermetroman ofzo denk ik
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
= online mannetje.
Boven je avatar staat je naam, links van je naam staat een mannetje, een vrouwtje, of ondefineerbaar ietsje, zw = offline, in kleur = onlinequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je eens met mn 'identiteitscrisis' swaffelen
Aha.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Boven je avatar staat je naam, links van je naam staat een mannetje, een vrouwtje, of ondefineerbaar ietsje, zw = offline, in kleur = online
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je eens met mn 'identiteitscrisis' swaffelen
Oftewel, een gebrek aan minderwaardigheid?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dan wordt het ook nog eens een minderwaardigheidscrisis
sorry mn dekentje is al bezetquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi ik meldt me bij de ziekenboeg
Het is 'meld' in dit geval.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Desalniettemin was het stopwoord van mn scheikundeleraar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is 'meld' in dit geval.Desalniettemin wens ik je beterschap.
Ben je bewaker ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Beetje grieperig aan het worden. Bij de hoofdpijn die ik eerder al besprak hier is nu een loopneus gekomen.
Geeft niet LDG hang nog op mn werk en ga zo lekker thuis op de bank voetbal kijken!
Ok, wat voor storingen los je zoal op?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee man storingsoplosser bij dat bedrijf van Fonske
ADSL en IPBquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, wat voor storingen los je zoal op?
Mijn plekje is vrij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, wat voor storingen los je zoal op?
Toon maar medelijden jaquote:
Misschien kan je in dit topic ff helpen dan??quote:
Da's ook wel weer zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alsof het zo erg is om een vrouw te zijn.
Ah, dat is de insteek!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toon maar medelijden ja
Troosten![]()
Heb je nu een hele oude versie neergezetquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat iemand zeurde dat het kaartje niet klopte mbt. zn nickname, heb ik het kaartje maar gelijk even uniform gemaakt
Great minds think alikequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wilde het haast al zelf posten.
Sorry, op insteken rust een monopoly..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Great minds think alike![]()
Nou tot zo dan hé
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, op insteken rust een monopoly..
Monopoly is zo 1993quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, op insteken rust een monopoly..
Laffe racist!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet bedacht, ik lach er alleen om.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet bedacht, ik lach er alleen om.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:57 schreef Isegrim het volgende:
De Turk lacht er ook om dus dan mag het.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Bij gebrek aan zwarter, moeten ze het met mij doen
Zal toch wel, het is én een allochtoon, én een nep-rotterdammerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zolang we die subsidie maar krijgen
nep rotterdammer? Geboren en getogen, mafkeesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal toch wel, het is én een allochtoon, én een nep-rotterdammer
Ik vergeet deze reeks altijdquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Pietje! We zien je hier zo weinig ;'(
your badquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vergeet deze reeks altijd![]()
.
je vergeet ons?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vergeet deze reeks altijd![]()
.
Erg goed. Niet de eerste keer dat ik er kom, en het eten is van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Leuk concept ook, all you can eat maar als je iets terug stuurt krijg je een 'boete' op de prijs.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat je weten hoe het was? Ben er nog steeds niet geweesten ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Waar woon je?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
nep rotterdammer? Geboren en getogen, mafkees
Bekijk 't van de positieve kant, ik kom altijd terug.quote:
en in vergelijking met sumo ( al eens geweest? )quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Erg goed. Niet de eerste keer dat ik er kom, en het eten is van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Leuk concept ook, all you can eat maar als je iets terug stuurt krijg je een 'boete' op de prijs.
Nee, maar als ik het vergelijk met bv Japans in Taipei waar ik regelmatig kom (en waar de kwaliteit erg hoog is) dan is dit prima kwaliteit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en in vergelijking met sumo ( al eens geweest? )
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het vergelijk met bv Japans in Taipei waar ik regelmatig kom (en waar de kwaliteit erg hoog is) dan is dit prima kwaliteit.
I knowzz nothingquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook de chlamydiatest gekregen van de GGD?
20,50 ppquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ok ik ben overtuigd
als we niet meer hoeven sparen ( huis enzulks) dan kunnen we wel een keer gaan
ooh das goed te doenquote:
Barendrechtquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
my bad dan, wie was dan diegene die in Barendrecht woonde
laat je vooral niet tegenhouden door onsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een foute opmerking maken
Neen, niet netjes en zulks. Ik ga maar eens in slaap proberen te komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat je vooral niet tegenhouden door ons
da's lekker vroeg!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neen, niet netjes en zulks. Ik ga maar eens in slaap proberen te komen
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bekijk 't van de positieve kant, ik kom altijd terug.
Hebben jullie ook de chlamydiatest gekregen van de GGD?
Ik niet, misschien willen ze eens een keer positief in 't nieuws komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
NeeEn ik woon nog wel in een officieel studentenhuis!
Morgen 2e bezichaxtiging met de aankoopmakelaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ldg, weten jullie al of dat huis doorgaat?
Ik had van Shabu een aantal keer gehoord dat (itt Sumo) daar de rijst vaak wat ouder/droger is, en de vis wat minder...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Erg goed. Niet de eerste keer dat ik er kom, en het eten is van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Leuk concept ook, all you can eat maar als je iets terug stuurt krijg je een 'boete' op de prijs.
WTF?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Morgen 2e bezichaxtiging met de aankoopmakelaar
Pc is een beetje aan het overlijdenquote:
Behalve wat rijst in de sushi heb ik er geen rijst gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had van Shabu een aantal keer gehoord dat (itt Sumo) daar de rijst vaak wat ouder/droger is, en de vis wat minder...
Handig is andersquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Willen ze dat je eerder begint, ben je er om 8:24 al, is er pas om 8:36 iemand die de deur open kan doen
Jep en dat Dordtse ook..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat Goudsche gevoel is dus weer weggetrokken?
is dat de maassiloquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze site => http://www.rotterdam010.nl/Boek-foto/guestbook.php?start=125![]()
![]()
Veel foto's van Zuid van vroeger
Ach, 020 is nog niet zo beroerd om je te voelen. Bovendien heb ik best al een grote bek, dus waarom dan niet..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang je je maar niet 020 gaat voelenGeen zin in een begrafenis
quote:
Toen de mannen nog van staal waren en de gulden van houtquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vroegah toen de drempels nog kuilen waren!
+ integratie pluspuntenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Toen de mannen nog van staal waren en de gulden van hout
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
En de pocket rockets nog van steen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
En dmv. kickstart aangezet moesten worden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vroeger had je daar gewoon de melkboer, schillenboer en warme bakker voor. En voor je het wist, had je dan 13 kinderen in je moderne jaren '30 woning op Zuidquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
vandaar al die inbouwkastenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger had je daar gewoon de melkboer, schillenboer en warme bakker voor. En voor je het wist, had je dan 13 kinderen in je moderne jaren '30 woning op Zuid
toen je nog zittend in de brandnetels moest plassen bedoel je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
littledrummergirlvergeet je niet iemandquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl vergeet je niet iemand![]()
nou we hebben het nog een keer bekekenquote:
en we hebben Alicey nog die nog een verjaardag te vieren heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
en anders ben ik in april ook nog gewoon jarigkunnen we alsnog feesten
zal netjes op mn beurt wachtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en we hebben Alicey nog die nog een verjaardag te vieren heeft
Who the fuck is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal netjes op mn beurt wachteneerst mogen heiden en alice nog
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komen
Echt ver van de waarheid zit je niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komen
Winterslaap heet dat toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt ver van de waarheid zit je niet.
een egel is goedkoperquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Hmja, ik had ook eigenlijk best een egel als vriend kunnen nemen.
maar de meeste worden wel platgereden door auto's, dus misschien niet zo goedkoop op de langere termijnquote:
hij komt toch niet buitenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
maar de meeste worden wel platgereden door auto's, dus misschien niet zo goedkoop op de langere termijn
alleen als ze thuis is, de rest van de dag zitten ze in donkere hokjes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij komt toch niet buitenise houdt haar vriendjes op de bank
Nee, jij bent meer het voyeuristische type dat op het balkon naar neukende buren staat te luisterenquote:
en jij vind het allemaal kuikentje vandaag?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer het voyeuristische type dat op het balkon naar neukende buren staat te luisteren
gesmst!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SMS NU NIGERI AAN NAAR 3030 VOOR HEET CONTACT MET EEN ECHTE AFRIKAAN!
Waar dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog een goed idee voor vanavond:
Laten we niet naar Paddy's gaan !
Volgens mij het beste idee van vandaag
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.quote:
Jij had ook een kraagjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.
jaartje of 40, 45 ... dus niet echt bejaard, maar ze was zeker het MILF stadium al ver voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Op twee meter afstandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Oshea dus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef WHATSHESAID het volgende:Het lijkt me inderdaad beter dat we daar nooit meer komen...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oshea dus?Of la vagabond .. ofofofofofof...
Strippenkaart?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bereken, teken en beredeneer eens het dichtsbijzijnde café voor iedereen in tijd en afstand, plus de verschillende combinatiesvan de verschillende personen in dit topic.
En uiteraard de prijs van de afstand met OV-chipkaart en strippenkaart.
dat houdt je wel even bezig
Ik dacht nog: dat is vast een vrouw.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst met de OV chipkaart gereisd! En het ging nog goed ook!
Wat is er met De Consul?quote:
Wat WAS er met de Consul, bedoel je. En dat bedoel ik dus.quote:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1982648.ecequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat WAS er met de Consul, bedoel je. En dat bedoel ik dus.
Waarom moet je in godsnaam een cadeautje kopen voor de vriendin van een vriend van je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
al weer tijdje weg... vroeger met ssr was t altijd wel leuk ... :S
hmmmm. ik moet een kadotje kopen voor iemand die ik iet heul erg goed ken, Australische vriendin van een vriend van me .... wat te doen :S...
Tja. Het was zelfs zo dat ik het in eerste instantie niet wist. En week na de sluiting gingen we erheen en we waren er 2x voorbij gelopen en we hadden zoiets van: "He, het zat hier toch?"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1982648.ece
Ik zie het. Zeikers. Ga dan niet in hartje centrum wonen, als je niet tegen geluid kan.
misschien omdat ze jarig is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moet je in godsnaam een cadeautje kopen voor de vriendin van een vriend van je?
Een zak Bram Ladage.
Eh ja maar dacht eigenlijk dat het een(un) vriendin was. Dus dat vond ik wat vergezochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
misschien omdat ze jarig is?
Ja, het nieuwe Waterfrontquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat pand is wel een toffe locatie voor een kroegonder de lijnbaan...
Bij Paradigit hebben ze wel leuke nerdy cadeaus voor weinig op het moment, bijvoorbeeld => http://paradigit.nl/info.php?group=4&art=10019788 , vage electrische insecten of zo'n verkleurende sfeerlamp met speaker voor een tientje.quote:
Welk gedeelte is dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
Er heeft daar in de jaren 80 / 90 toch ook een disco gezeten in het gedeelte dat gebouwd was als ingang voor de metro ?
Dat de Musicstore weg is zal me aan m'n ballen jeuken, die tent had toch geen toegevoegde waarde boven MM, FRS en van Leest. Sounds vind ik een stuk vervelenderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
Deze is ook vreemd => http://www.ad.nl/rotterda(...)plots_de_deuren.html
Musicstore in eens weg...
Ik las net ergens dat MS en Sounds van dezelfde eigenaar zijn? (waren)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat de Musicstore weg is zal me aan m'n ballen jeuken, die tent had toch geen toegevoegde waarde boven MM, FRS en van Leest. Sounds vind ik een stuk vervelender.
Ja, dat was me ook al opgevallen. Niet alleen in het centrum trouwens. De DVD afdeling van MM Alexander was al niet heel groot, en die hebben ze nu nog kleiner gemaakt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De dvd afdeling van de MM is flink ingekrompen trouwens. Staat nu vol met console games.
Bedoel je die onder het Weena? Dat was een voetgangerstunnel (nooit als zodanig gebruikt, overigens).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
Er heeft daar in de jaren 80 / 90 toch ook een disco gezeten in het gedeelte dat gebouwd was als ingang voor de metro ?
Die moet het zijn inderdaad, nooit helemaal begrepen hoe dat inelkaar zat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Bedoel je die onder het Weena? Dat was een voetgangerstunnel (nooit als zodanig gebruikt, overigens).
quote:Betalen voor wc in vliegtuigen Ryanair
Uitgegeven: 27 februari 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 27 februari 2009 13:35
LONDEN - De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair begint mogelijk met het vragen van geld voor toiletgebruik in een vliegtuig.
Dit zei topman Michael O'Leary vrijdag. O'Leary sprak tegen de Britse omroep BBC over het installeren van een muntjesgleuf op de toiletdeur.
Dit idee speelde in het verleden en is nu weer van stal gehaald, aldus de topman. Toiletgebruikers zouden daarbij 1 pond (1,12 euro) moeten betalen.
Bang dat passagiers geen geld op zak hebben, is de Ryanair-topman niet. "Ik denk dat er in de geschiedenis niemand aan boord van een Ryanair-vliegtuig is geweest die minder dan een pond op zak had.''
Een klein jaar geleden verscheen er al een commercial online waarin Ryanair op de hak wordt genomen om het beleid van de vliegmaatschappij.
Ja, dat dacht ik mij dus ook te herinnerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar nu de music store zit bij de grote lijn, had je vroeger trappen naar beneden. Beneden zat een discotheek, had je een ingang naar de kelder vanTermeulen
en rook het altijd heerlijk naar urine.
prachtigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn143045-bb.wmv die dusnice idd
Rotterdam
![]()
regel een ok cameratje en vraag of je even een rondje naast de machinist mag staan ( heet zo iemand een machinistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe loopt de metro tussen Leuvenhaven en Wilhelminaplein eigenlijk? Mijn gevoel wordt door dit filmpje bevestigd, en mijn gevoel zegt dat er een gigantische bocht naar Noordereiland loopt...
'T zou wel gaaf zijn als er nu een zelfde soort filmpje gemaakt zou worden![]()
Zo toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe loopt de metro tussen Leuvenhaven en Wilhelminaplein eigenlijk? Mijn gevoel wordt door dit filmpje bevestigd, en mijn gevoel zegt dat er een gigantische bocht naar Noordereiland loopt...
'T zou wel gaaf zijn als er nu een zelfde soort filmpje gemaakt zou worden![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef DutchTrain het volgende:
Vis ergens Microsoft Trainsimulator voor 5 euro uit de aanbiedingsbak en download het hele traject van www.retmetro.nl en je kan zelf zo'n filmpje maken
Die bocht die je onder de grond ziet, zit er ook bovengronds... kijk maar naar de oprit van de Erasmusbrug
hoe zou dat nou kunnen, het is vrijwel een rechte lijn tussen wilhelminaplein en leuvehaven, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hmm, voor mn gevoel gaat hij toch echt verder naar links (zo ziet het er ook uit in het filmpje, een gigantische bocht, alsof de metro je echt naar de Jumbo of Tropicana gaat brengen ...
de metro komt wel iets links van de erasmus uit, maar ook niet vreselijk veel..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoe zou dat nou kunnen, het is vrijwel een rechte lijn tussen wilhelminaplein en leuvehaven, toch?
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de metro komt wel iets links van de erasmus uit, maar ook niet vreselijk veel..
In mn "drukste" seizoen ben ik 28 keer in Sixflags geweest en ben ik gestopt met het aantal ritjes tellen bij grofweg 80 robinhood rides en 30 a 40 el Condor ritjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brug
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Leuvehaven,+Rotterdam+3011+Rotterdam,+Zuid-Holland,+Nederland&sll=51.917549,4.412146&sspn=0.011673,0.028796&ie=UTF8&cd=1&geocode=FXErGAMds2VEAA&split=0&ll=51.912932,4.486499&spn=0.011674,0.028796&z=16
Is LHO wel eens in een achtbaan geweest, eigenlijk?
erger nog, LHO is achtbaan freak, kun je hem zo een dagje dumpen en je hebt geen kind meer aan emquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brug
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Leuvehaven,+Rotterdam+3011+Rotterdam,+Zuid-Holland,+Nederland&sll=51.917549,4.412146&sspn=0.011673,0.028796&ie=UTF8&cd=1&geocode=FXErGAMds2VEAA&split=0&ll=51.912932,4.486499&spn=0.011674,0.028796&z=16
Is LHO wel eens in een achtbaan geweest, eigenlijk?
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van Noordereilandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zo toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de ret zit er geen bijzonder bocht in http://www.ret.nl/lijnenplattegrond/index.html (ff inzoomen)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van NoordereilandZou hij dan beter uitkomen voor de bocht naar Rijnhaven?
Klopt, tussen de bocht bij Leuvehaven en Wilhelminaplein ligt de tunnel dus in een rechte lijn met station Wilhelminaplein.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van NoordereilandZou hij dan beter uitkomen voor de bocht naar Rijnhaven?
Op mijn kaartje wel dat ik daar te zien krijg. Klopt ook precies met de bocht in de Erasmusbrug (waarvan menigeen ook denkt dat die recht is)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef SingleCoil het volgende:
Volgens de ret zit er geen bijzonder bocht in http://www.ret.nl/lijnenplattegrond/index.html (ff inzoomen)
Die spooraansluiting is er niet meer toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef DutchTrain het volgende:
Die bocht die op de kaart staat en die je op het filmpje ziet zijn echt gelijk volgens mij. Ik weet niet waar jullie het over hebben.
En als die bocht er niet ingezeten had, dan was de metro onder de Wilheminapier en Katendrecht terecht gekomen, terwijl je juist de spooraansluiting bij de 2e Rosestraat nodig had.
Het station ligt onder de rechtbank toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op mijn kaartje wel dat ik daar te zien krijg. Klopt ook precies met de bocht in de Erasmusbrug (waarvan menigeen ook denkt dat die recht is)
Zo is het, en niet andersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef DutchTrain het volgende:
Die bocht die op de kaart staat en die je op het filmpje ziet zijn echt gelijk volgens mij. Ik weet niet waar jullie het over hebben.
En als die bocht er niet ingezeten had, dan was de metro onder de Wilheminapier en Katendrecht terecht gekomen, terwijl je juist de spooraansluiting bij de 2e Rosestraat nodig had.
Oja, meeting!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
lieverds, i'm off to work! niet weer stiekum meeten als ik niet mee kan he
Ik niet, voel me zwaar vertiefd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja, meeting!![]()
Gaan we nog wat doen vanavond?
Ik moest drie keer lezen om te kijken of er echt niet zwaar verliefd stondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik niet, voel me zwaar vertiefd!
Klopt. En die heeft nog iskender ook!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
18.30 DailyWok op de OudeB-weg dan maar. De Turk er schuin tegenover is overigens ook wel erg goed
Straks lezen ze hier mee van het Bejaarde Pijp Brigade forum...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef DutchTrain het volgende:
Dan maken we er 18.21 bij de Turk op de Oude B-weg van
hoeveel mensen lezen hier eigenlijk mee en door wie gaan we nou bedreigd worden ?
Ik wil mijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar goed, wie gaan er nog meer mee voor Turks?
Voelt de excuseallochtoon van het topic zich al beter?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik wil mijner nog niet aan wagen...ze is wel aan het werk maar ntuurlijk nog niet echt beter. Rotterdam, immers. Als je ziek ben lig je in bed. Als je niet in bed ligt ben je dus niet ziek. Dus dan kun je ook wel naar je werk.
Volgende keer gaan we wel graag mee natuurlijk
Ik voel mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar goed, wie gaan er nog meer mee voor Turks?
Voelt de excuseallochtoon van het topic zich al beter?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Was tijdje geleden gesloten omdat het niet voldeed aan de hygiëne eisen. Is weer open volgens mij
Ik ben er een keer geweest. Wat een smerige zooiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]een soort Idols?
![]()
Dat is echt chinees voor mensen die veel af willen vallen. Je bent na het eten gegarandeert aan de schijt
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ik ga zo met wat vrienden naar de McDonalds en biosje pakken ofzo
En ziek geworden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest. Wat een smerige zooi
Denk dat je dat t beste hier kan vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de openingstijden van Rotiland? Ik wil roti halen, maar telkens als ik er langs loop, is ie dicht (ik heb ze opgezocht op internet, maar blijkbaar houden ze zich er totaal niet aan).
quote:Rotiland Rotterdam
Telefoon : (010) 477 82 11
Er zat ook een stripboeken winkeltje. Niet gek lang daarna is de zooi op de schop gegaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik mij dus ook te herinneren
Termeulen ging ik met mijn moeder mee naartoe... en dan op de terugweg langs Meijer en Blessing toen die nog op de Lijnbaan zat
Nu nog een screenshot uit de film 'Spetters' om het beeld compleet te maken.
Juist wel, dan smaakt het bier nét iets beter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:sukkels, ik zei toch ,niet meeten zonder mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |