Ik had van Shabu een aantal keer gehoord dat (itt Sumo) daar de rijst vaak wat ouder/droger is, en de vis wat minder...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Erg goed. Niet de eerste keer dat ik er kom, en het eten is van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Leuk concept ook, all you can eat maar als je iets terug stuurt krijg je een 'boete' op de prijs.
WTF?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Morgen 2e bezichaxtiging met de aankoopmakelaar
Pc is een beetje aan het overlijdenquote:
Behalve wat rijst in de sushi heb ik er geen rijst gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had van Shabu een aantal keer gehoord dat (itt Sumo) daar de rijst vaak wat ouder/droger is, en de vis wat minder...
Handig is andersquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Willen ze dat je eerder begint, ben je er om 8:24 al, is er pas om 8:36 iemand die de deur open kan doen
Jep en dat Dordtse ook..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat Goudsche gevoel is dus weer weggetrokken?
is dat de maassiloquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze site => http://www.rotterdam010.nl/Boek-foto/guestbook.php?start=125![]()
![]()
Veel foto's van Zuid van vroeger
Ach, 020 is nog niet zo beroerd om je te voelen. Bovendien heb ik best al een grote bek, dus waarom dan niet..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang je je maar niet 020 gaat voelenGeen zin in een begrafenis
quote:
Toen de mannen nog van staal waren en de gulden van houtquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vroegah toen de drempels nog kuilen waren!
+ integratie pluspuntenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Toen de mannen nog van staal waren en de gulden van hout
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
En de pocket rockets nog van steen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
En dmv. kickstart aangezet moesten worden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vroeger had je daar gewoon de melkboer, schillenboer en warme bakker voor. En voor je het wist, had je dan 13 kinderen in je moderne jaren '30 woning op Zuidquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
vandaar al die inbouwkastenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger had je daar gewoon de melkboer, schillenboer en warme bakker voor. En voor je het wist, had je dan 13 kinderen in je moderne jaren '30 woning op Zuid
toen je nog zittend in de brandnetels moest plassen bedoel je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
littledrummergirlvergeet je niet iemandquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl vergeet je niet iemand![]()
nou we hebben het nog een keer bekekenquote:
en we hebben Alicey nog die nog een verjaardag te vieren heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
en anders ben ik in april ook nog gewoon jarigkunnen we alsnog feesten
zal netjes op mn beurt wachtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en we hebben Alicey nog die nog een verjaardag te vieren heeft
Who the fuck is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal netjes op mn beurt wachteneerst mogen heiden en alice nog
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komen
Echt ver van de waarheid zit je niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wacht maar af tot ie jarig is, dan herrijst ie uit een soort van comateuze toestand, om daar het komende jaar weer van bij te komen
Winterslaap heet dat toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt ver van de waarheid zit je niet.
een egel is goedkoperquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Hmja, ik had ook eigenlijk best een egel als vriend kunnen nemen.
maar de meeste worden wel platgereden door auto's, dus misschien niet zo goedkoop op de langere termijnquote:
hij komt toch niet buitenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
maar de meeste worden wel platgereden door auto's, dus misschien niet zo goedkoop op de langere termijn
alleen als ze thuis is, de rest van de dag zitten ze in donkere hokjes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij komt toch niet buitenise houdt haar vriendjes op de bank
Nee, jij bent meer het voyeuristische type dat op het balkon naar neukende buren staat te luisterenquote:
en jij vind het allemaal kuikentje vandaag?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer het voyeuristische type dat op het balkon naar neukende buren staat te luisteren
gesmst!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SMS NU NIGERI AAN NAAR 3030 VOOR HEET CONTACT MET EEN ECHTE AFRIKAAN!
Waar dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog een goed idee voor vanavond:
Laten we niet naar Paddy's gaan !
Volgens mij het beste idee van vandaag
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.quote:
Jij had ook een kraagjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.
jaartje of 40, 45 ... dus niet echt bejaard, maar ze was zeker het MILF stadium al ver voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Op twee meter afstandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Oshea dus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef WHATSHESAID het volgende:Het lijkt me inderdaad beter dat we daar nooit meer komen...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oshea dus?Of la vagabond .. ofofofofofof...
Strippenkaart?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bereken, teken en beredeneer eens het dichtsbijzijnde café voor iedereen in tijd en afstand, plus de verschillende combinatiesvan de verschillende personen in dit topic.
En uiteraard de prijs van de afstand met OV-chipkaart en strippenkaart.
dat houdt je wel even bezig
Ik dacht nog: dat is vast een vrouw.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst met de OV chipkaart gereisd! En het ging nog goed ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |