Waar dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog een goed idee voor vanavond:
Laten we niet naar Paddy's gaan !
Volgens mij het beste idee van vandaag
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.quote:
Jij had ook een kraagjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Naar een plek waar je minder kans hebt om pijpende bejaarden, cougars, perforatormeisjes en kraagjes tegen te komen.
jaartje of 40, 45 ... dus niet echt bejaard, maar ze was zeker het MILF stadium al ver voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Op twee meter afstandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pijpende bejaarden hihihii getsie!!!
Oshea dus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef WHATSHESAID het volgende:Het lijkt me inderdaad beter dat we daar nooit meer komen...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oshea dus?Of la vagabond .. ofofofofofof...
Strippenkaart?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bereken, teken en beredeneer eens het dichtsbijzijnde café voor iedereen in tijd en afstand, plus de verschillende combinatiesvan de verschillende personen in dit topic.
En uiteraard de prijs van de afstand met OV-chipkaart en strippenkaart.
dat houdt je wel even bezig
Ik dacht nog: dat is vast een vrouw.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst met de OV chipkaart gereisd! En het ging nog goed ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |