quote:Betalen voor wc in vliegtuigen Ryanair
Uitgegeven: 27 februari 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 27 februari 2009 13:35
LONDEN - De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair begint mogelijk met het vragen van geld voor toiletgebruik in een vliegtuig.
Dit zei topman Michael O'Leary vrijdag. O'Leary sprak tegen de Britse omroep BBC over het installeren van een muntjesgleuf op de toiletdeur.
Dit idee speelde in het verleden en is nu weer van stal gehaald, aldus de topman. Toiletgebruikers zouden daarbij 1 pond (1,12 euro) moeten betalen.
Bang dat passagiers geen geld op zak hebben, is de Ryanair-topman niet. "Ik denk dat er in de geschiedenis niemand aan boord van een Ryanair-vliegtuig is geweest die minder dan een pond op zak had.''
Een klein jaar geleden verscheen er al een commercial online waarin Ryanair op de hak wordt genomen om het beleid van de vliegmaatschappij.
Ja, dat dacht ik mij dus ook te herinnerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar nu de music store zit bij de grote lijn, had je vroeger trappen naar beneden. Beneden zat een discotheek, had je een ingang naar de kelder vanTermeulen
en rook het altijd heerlijk naar urine.
prachtigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn143045-bb.wmv die dusnice idd
Rotterdam
![]()
regel een ok cameratje en vraag of je even een rondje naast de machinist mag staan ( heet zo iemand een machinistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe loopt de metro tussen Leuvenhaven en Wilhelminaplein eigenlijk? Mijn gevoel wordt door dit filmpje bevestigd, en mijn gevoel zegt dat er een gigantische bocht naar Noordereiland loopt...
'T zou wel gaaf zijn als er nu een zelfde soort filmpje gemaakt zou worden![]()
Zo toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe loopt de metro tussen Leuvenhaven en Wilhelminaplein eigenlijk? Mijn gevoel wordt door dit filmpje bevestigd, en mijn gevoel zegt dat er een gigantische bocht naar Noordereiland loopt...
'T zou wel gaaf zijn als er nu een zelfde soort filmpje gemaakt zou worden![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef DutchTrain het volgende:
Vis ergens Microsoft Trainsimulator voor 5 euro uit de aanbiedingsbak en download het hele traject van www.retmetro.nl en je kan zelf zo'n filmpje maken
Die bocht die je onder de grond ziet, zit er ook bovengronds... kijk maar naar de oprit van de Erasmusbrug
hoe zou dat nou kunnen, het is vrijwel een rechte lijn tussen wilhelminaplein en leuvehaven, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hmm, voor mn gevoel gaat hij toch echt verder naar links (zo ziet het er ook uit in het filmpje, een gigantische bocht, alsof de metro je echt naar de Jumbo of Tropicana gaat brengen ...
de metro komt wel iets links van de erasmus uit, maar ook niet vreselijk veel..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoe zou dat nou kunnen, het is vrijwel een rechte lijn tussen wilhelminaplein en leuvehaven, toch?
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de metro komt wel iets links van de erasmus uit, maar ook niet vreselijk veel..
In mn "drukste" seizoen ben ik 28 keer in Sixflags geweest en ben ik gestopt met het aantal ritjes tellen bij grofweg 80 robinhood rides en 30 a 40 el Condor ritjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brug
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Leuvehaven,+Rotterdam+3011+Rotterdam,+Zuid-Holland,+Nederland&sll=51.917549,4.412146&sspn=0.011673,0.028796&ie=UTF8&cd=1&geocode=FXErGAMds2VEAA&split=0&ll=51.912932,4.486499&spn=0.011674,0.028796&z=16
Is LHO wel eens in een achtbaan geweest, eigenlijk?
erger nog, LHO is achtbaan freak, kun je hem zo een dagje dumpen en je hebt geen kind meer aan emquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, dat zoiu ik ook denken. ALs je de lijn beur-leuve-wilhelmina volgt dan zit er wel een knikje in de route, maar ongeveer hetzelfde als op de toegangsweg naar de brug
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Leuvehaven,+Rotterdam+3011+Rotterdam,+Zuid-Holland,+Nederland&sll=51.917549,4.412146&sspn=0.011673,0.028796&ie=UTF8&cd=1&geocode=FXErGAMds2VEAA&split=0&ll=51.912932,4.486499&spn=0.011674,0.028796&z=16
Is LHO wel eens in een achtbaan geweest, eigenlijk?
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van Noordereilandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zo toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de ret zit er geen bijzonder bocht in http://www.ret.nl/lijnenplattegrond/index.html (ff inzoomen)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van NoordereilandZou hij dan beter uitkomen voor de bocht naar Rijnhaven?
Klopt, tussen de bocht bij Leuvehaven en Wilhelminaplein ligt de tunnel dus in een rechte lijn met station Wilhelminaplein.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op je foto's maakt de tunnel dus inderdaad een wending naar de punt van NoordereilandZou hij dan beter uitkomen voor de bocht naar Rijnhaven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |