Dat lijkt me erg tof. Alle Mollen uit vorige series bij elkaar krijgen in een nieuwe serie, waarbij ze nu allemaal kandidaat zijn. Behalve eentje dan... En dan eens zien of goede Mollen ook goede kandidaten zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Of een supermolAlle mollen in één spel, en een van hen is de mol
Ik zit er echt te diep inquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Steve het volgende:
Morgen weer.
De preview zag er tof uit.
wanneer is die laatste aflevering? Over 2 weken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef Enfermera het volgende:
Spannendd, morgen weer!Heb er echt zin in.. Ben zooo benieuwd ook naar die laatste aflevering waarin alle hints worden laten zien enzo
Zijn handen? Je bedoelt zijn bovenlip!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je hoe hij zijn handen houdt? Hij beeldt "Ik ben de Mol" uit.
12 maart, dus idd nog 2 weken, met morgen erbij nog 3 afleveringenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer is die laatste aflevering? Over 2 weken?
Molmailquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar komt die foto van Jon vandaan eigenlijk?
Morgen!!!
En nu maar hopen dat er morgen niks gebeurt danquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer een mol!
Gelukkig maar dat vandaag geen WIDM komt, anders zou het worden gecanceld wegens de vliegramp...
Volgens het wieisdemol.com forum (heb het niet zelf gehoord) :quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef SMutzskii het volgende:
Welke regels hoorde bij de muzikale hint?
Zou trouwens ok wel slecht zijn als de hint op 2 personen kan slaan, lijkt me niet toch?
Waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Susi het volgende:
Help. Ik ben zo bang dat het een afknapper wordt
Beetje bang dat de mol eigenlijk heel weinig heeft gedaan, omdat de groep het voor zichzelf al verpesttequote:
Ja ok (usenet in mijn geval, heb geen videorecorderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:56 schreef Borizzz het volgende:
Daarvoor is een dvd/videorecorder uitgevonden!
Voetbal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef Veerboot het volgende:
Wel irritant dat er morgen ook weer voetbal is, ik wil beiden zien.
Is dat dan in- of exclusief de terugkijk-aflevering, waarin dan dus de molacties worden doorgenomen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
12 maart, dus idd nog 2 weken, met morgen erbij nog 3 afleveringen
Kan dat niet op Jon slaan? Iedereen roept Jon, Jon, Jon als gevraagd wordt wie de mol is. Dan is de muzikale hint een aanwijzing dat ze het allemaal verkeerd hebben!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens het wieisdemol.com forum (heb het niet zelf gehoord) :
2 Unlimited - No limit
"No no no no
no no no no"
Edit: Hierbij de mp3 van de hint : http://download.omroep.nl(...)20Mol_muziekhint.mp3
Inclusief.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Is dat dan in- of exclusief de terugkijk-aflevering, waarin dan dus de molacties worden doorgenomen?
Mollenbekkie!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:46 schreef broer het volgende:
Zijn handen? Je bedoelt zijn bovenlip!
[ afbeelding ]
Welnee. De muzikale hints zijn echt vreselijk eenvoudig. De uitvoerende artiest is 2 Unlimited. Dat kan toch nergens anders op slaan dan op het pact van Vivienne en Dennis?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef DaMart het volgende:
Kan dat niet op Jon slaan? Iedereen roept Jon, Jon, Jon als gevraagd wordt wie de mol is. Dan is de muzikale hint een aanwijzing dat ze het allemaal verkeerd hebben!
Graag gedaan. Als Jon het is (écht nietquote:
Ja, maar die zeggen allebei op Jon te zitten als mol. Misschien zegt de muzikale hint wel: Dennis en Viv, jullie zitten er naast!quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee. De muzikale hints zijn echt vreselijk eenvoudig. De uitvoerende artiest is 2 Unlimited. Dat kan toch nergens anders op slaan dan op het pact van Vivienne en Dennis?
Uiteraard is dat zo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als hij Jon heeft ingetypt heeft hij of een rood of een groen scherm gezien.
Ik denk dat hij Hans had ingetyped.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als hij een Mol-scherm gezien heeft, waarom spreidt hij dan? Want dan zou hij zeker moeten weten dat Jon het is...
Je weet niet wat hij heeft gedaan, kun je ook waarschijnlijk niet achter komen. Er zijn al heel veel analyses geweest. We weten dat hij 'waarschijnlijk' 3 letters rechts intypt maar je kunt zijn hand verder niet zien. Hij zou ook gewoon Dennis ingevuld kunnen hebben. Misschien (hopelijk) zien we het bij de uitlegquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als hij een Mol-scherm gezien heeft, waarom spreidt hij dan? Want dan zou hij zeker moeten weten dat Jon het is...
Gewoon zoals altijd? Aflevering daarna is nog uitleggen van de hints, dus ik denk dat ze gewoon allemaal even lang duren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:05 schreef frame-saw het volgende:
Waarom doet de site het niet?
Nouja, wie weet hoelang de finale volgende week duurt?
Het is wel de finale hè. Hmm, ik moet om 10 uur ergens wezen en het zou jammer zijn als ik wat mis. Maar dat zie ik tegen die tijd welquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij heeft gedaan, kun je ook waarschijnlijk niet achter komen. Er zijn al heel veel analyses geweest. We weten dat hij 'waarschijnlijk' 3 letters rechts intypt maar je kunt zijn hand verder niet zien. Hij zou ook gewoon Dennis ingevuld kunnen hebben. Misschien (hopelijk) zien we het bij de uitleg
Oja, en je weet niet of hij spreidt. Hij zégt dat hij spreidt maar hij kan net zo goed alles op 1 persoon zettenZichzelf bijvoorbeeld
Of in dit geval Jon.
[..]
Gewoon zoals altijd? Aflevering daarna is nog uitleggen van de hints, dus ik denk dat ze gewoon allemaal even lang duren.
Van de MolMailquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar komt die foto van Jon vandaan eigenlijk?
Morgen!!!
De finale is toch altijd gewoon even lang? Alleen heb je geen schermenronde zeg maar..quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het is wel de finale hè. Hmm, ik moet om 10 uur ergens wezen en het zou jammer zijn als ik wat mis. Maar dat zie ik tegen die tijd wel
Je hebt 1 finaleaflevering: laatste opdrachten, laatste keer invullen vragenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vorig jaar was de finelaflevering trouwens 2 aflevering toch?
Of was die laatste, met de ontknoping, meteen de terugblijk aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |