quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Ik vind Joaquin als Cash een stoerder hoofd hebben dan Cash zelf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
Doe dan gewoon een poster van Cash zelf ofzo
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?quote:
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.quote:
HOER DIE JE ER BENT, DIE WILDE IK KOPEN.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
Deze hangt ook nog aan m'n muur.
[ afbeelding ]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheidquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankerthema trouwens, net als de TT.
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?
Ik heb een hele grote poster van Stephanie Sadorra aan m'n muur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Waag het en ik breek je zwellichamen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.But I won't.
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheid![]()
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En iedere avond fantaseren dat die microfoon jouw fallus is hè, gay.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof.
[ afbeelding ]
ik heb deze![]()
![]()
Whehe!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waag het en ik breek je zwellichamen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?
Aangezien ik een leuke vriendin heb, neenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat maak ik op uit de post dat je niet volgeblaft wil worden als die persoon aan een ander denkt.quote:
WELL, I DID! PWNED!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOER DIE JE ER BENT, DIE WILDE IK KOPEN.
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neukenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Wat een zaadtopic, by the way, Florian. Nog slomer dan die van de dames.
Het topic is wat je er zelf van maakt, beste IQM.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Wat een zaadtopic, by the way, Florian. Nog slomer dan die van de dames.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neuken
1) Klik op 'nieuw topic' en vul wat koddigs inquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neuken
Ja, maar om die link te krijgen ging hij denk ik naar de vorige OP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Klik op 'nieuw topic' en vul wat koddigs in
2) Ga naar http://sites.google.com/site/klbscop, kopieer die shizzle en plak het in je topic
3) Verwijder '[Thema]' en plak er een leuk plaatje in, dat met je TT te maken heeft
4) Klik op 'Invoeren'
5) Profit!!!
Verwachte tijdsduur:
+/- 1 minuut
De volgende keer googlet hij maar op 'klbscop'. Vindt 'ie het zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar om die link te krijgen ging hij denk ik naar de vorige OP.
Wil jij dan Florian_ zijn? Aangezien hij al een leuke vriendin heeft.quote:
Nee, ik ga er zelf wel een maken over een uur ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
WELL, I DID! PWNED!
Je mag er best naar kijken, hoor.
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat maak ik op uit de post dat je niet volgeblaft wil worden als die persoon aan een ander denkt.
Alleen als jij die aanbieding doet. Voor de rest hoef ik geen Florian te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij dan Florian_ zijn? Aangezien hij al een leuke vriendin heeft.
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denktquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?
*aanbieden doet*quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als jij die aanbieding doet. Voor de rest hoef ik geen Florian te zijn.
Je ging toch appeltaart maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga er zelf wel een maken over een uur ofzo.
Als 'ie namen gaat roepen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denkt
Nou misschien wel, ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denkt
Ik heb geen appeltaartmix en de verassing is er al af want mijn vader kwam net doodleuk op de deur kloppen (de buitendeur, hij had geen sleutels bij zich).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je ging toch appeltaart maken?
Maar ik ben benieuwd naar het resultaat, hoor.Van zowel de taart als het schilderij.
"verassing"quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen appeltaartmix en de verassing is er al af want mijn vader kwam net doodleuk op de deur kloppen (de buitendeur, hij had geen sleutels bij zich).
Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriendin aan mij denkt als we het doen, dus ik kan er wel mee omgaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?
Ik ben wel zo groothartig om te denken aan degene waar ik mee vrij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriendin aan mij denkt als we het doen, dus ik kan er wel mee omgaan.
Oh okee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wel zo groothartig om te denken aan degene waar ik mee vrij.
Niet lang meer.quote:
Ik hoor je anders nooit klagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds ouder, hè. Tijd voor een nieuwe!
Je moeder wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit klagen
Ik neuk liever jou.quote:
Ja is goed. Over 4 weken is ze weer in Nederland.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil je vriendin ontmoeten.
Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed. Over 4 weken is ze weer in Nederland.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.
Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
welk CS eigenlijk? Anders loop ik dadelijk Stella tegen het lijf.
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijnquote:
Doe eens lief tegen WDquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
En bedankt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.quote:
Welke? Geef even ISBN nummersquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.quote:
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
gvd mijn ogen, wat doe jequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.
Welke wil je hebben dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.
Eigenlijk beide. Voor de fun maar wel met het vooruitzicht dat ik het ook in de toekomst zou kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke wil je hebben dan?
Gewoon voor de fun een aantal, of alvast voor de studie die je over een aantal jaar gaat doen?
Ik zal het vrijdag wel zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:26 schreef Florian_ het volgende:
Ah. Nou ik ben benieuwd welke je gaat aanschaffen
Gelukkig heb ik een vriendin die al die boeken al heeft. Ze zijn flink prijzigquote:
Opkankeren.quote:
je gaf me oorebola met dat kankernummer manquote:
wat een droefigheidquote:
Omdat ik niet post.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is hier al 10 minuten niks gepost?
Ga posten dan, ik verveel me het apelazarus.quote:
Ga schilderen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga posten dan, ik verveel me het apelazarus.
Ik ben dingen voor de sims aan het downloaden.quote:
Ga je IQM en wd in één huis zetten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben dingen voor de sims aan het downloaden.
meer picsquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier ging mijn toetebakvan kijken.
lekkere poesquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die poes, ben ik.
miaaaaaauwquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die poes, ben ik.
Je bent er ook heel goed in, zo te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Scrabble vind ik ook leuk.
Ik was niet alleen ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent er ook heel goed in, zo te zien.
Verticaal tussen 'eend' en 'gedraakt'quote:
oh zo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verticaal tussen 'eend' en 'gedraakt'
ETfone. Van E.T. fone hoom.![]()
ja die zag ik ook alquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verticaal tussen 'eend' en 'gedraakt'
ETfone. Van E.T. fone hoom.![]()
ik zat serieus te googlen omdat ik had verwacht dat het zo'n academisch woord zou zijn.quote:
Ja die blanke letter was een t, dus awenkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zat serieus te googlen omdat ik had verwacht dat het zo'n academisch woord zou zijn.
wat moet awenk overigens voorstellen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom ook even het topic binnenvliegen.
[ afbeelding ]
waarschijnlijk wel..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heej, kk gek![]()
kom je vrijdag nog
Doe je wel voorzichtig met me?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heej, kk gek![]()
kom je vrijdag nog
zotheidquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
jonguh, natuurlijkjwt, vanuit welke richting moet je komen?
beunhaasquote:
pics!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef Zotheid het volgende:
*Zotheid heeft net veel te veel geld uitgegeven aan een set Shure headphones.
Maar wat zijn ze geil zeg.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die blanke letter was een t, dus awenkt.
Maar dat had wenkt moeten zijn, hij kon zijn letters anders niet kwijt, dus daarom bij de a van zanger.
quote:
nou... dat klinkt nou niet bepaald handigquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadeel is wel dat 320kbps gelijk een stuk minder lijkt te klinken.
Hey BT! Fijn dat je je oude UI weer terug hebt!quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT! Fijn dat je je oude UI weer terug hebt!
Ben ik ook erg blij om ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT! Fijn dat je je oude UI weer terug hebt!
Heu Pleunquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi schatjes.
Flac is groot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou... dat klinkt nou niet bepaald handig![]()
nu moet je aan de flac.. en flac is
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Devvie het volgende:
HEUY ZOTHEID GA JIJ OOK NAAR DIE MEET TOE OF NIET?!
"Je moet niet zitten aan m'n headphones"quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!
You should know you're his favourite worst nightmare.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!
Ja inderdaad! Het is ook redelijk breed, criminologie is daar slecht een deel van. Maar ik denk dat die minor criminologie die je in Leiden kunt doen er best veel op lijkt. Zijn beide wel echt tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu Pleun
Ik had gister even dat linkje van jou gelezen (over die minor misdaad&straf), maar die is idd erg tof!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was dit je allereerste UI? Ik ken je alleen met die andere.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Je moet niet zitten aan m'n headphones"
*Opzetten doetquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You should know you're his favourite worst nightmare.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je dat je dat kent!
[..]
*Opzetten doet
*Kijkt...
192 kbps
*Huilt
Het is tof dat je ook ingaat op psychiatrie en psychologiequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Het is ook redelijk breed, criminologie is daar slecht een deel van. Maar ik denk dat die minor criminologie die je in Leiden kunt doen er best veel op lijkt. Zijn beide wel echt tof.
Luisterde je hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je dat je dat kent!
[..]
*Opzetten doet
*Kijkt...
192 kbps
*Huilt
Je luisterde Brianstorm. Het is uit D Is For Dangerous.quote:
Ja precies. Maar ik denk dat je daar met een minor criminologie ook op ingaat hoor. Lijkt me opzich wel logisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is tof dat je ook ingaat op psychiatrie en psychologie
Betrapt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je luisterde Brianstorm. Het is uit D Is For Dangerous.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister lapdance!!11 DIRTY TALKKKKKKK.
Yup. Nouja, ik ga eerst maar eens beginnen aan gewoon Rechten, en kijk daarna of ik er nog iets bij ga doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik denk dat je daar met een minor criminologie ook op ingaat hoor. Lijkt me opzich wel logisch.
N.E.R.D.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom... luister ik die niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
N.E.R.D.
Daar was ik vroeger vet fan van!
Haha nee, maar Bob en IQM maken graag flauwe grapjes over deze nieuwe UI. Zij hebben zelf ingesteld (bij Mozilla geloof ik) dat je nog wel mijn vorige UI ziet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was dit je allereerste UI? Ik ken je alleen met die andere.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, de komende tijd ga ik hier bijna tot niet meer posten, gewoon omdat ik het hier niet meer zo leuk vind als eerst. Jullie zullen me misschien nog max 10 posts per week ofzo zien maken in de SC, maar voor de rest ga ik hier niet meer komen denk ik. Ik blijf wel actief op het forum, dat wel![]()
![]()
Dit zijn de echt de beste posts die een user kan maken op een forum.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, de komende tijd ga ik hier bijna tot niet meer posten, gewoon omdat ik het hier niet meer zo leuk vind als eerst. Jullie zullen me misschien nog max 10 posts per week ofzo zien maken in de SC, maar voor de rest ga ik hier niet meer komen denk ik. Ik blijf wel actief op het forum, dat wel![]()
![]()
Ik was helemaal gek van She wants to move.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
N.E.R.D.
MUHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee, maar Bob en IQM maken graag flauwe grapjes over deze nieuwe UI. Zij hebben zelf ingesteld (bij Mozilla geloof ik) dat je nog wel mijn vorige UI ziet.
Ja ik dacht al, slaat weer nergens op wat ik zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee, maar Bob en IQM maken graag flauwe grapjes over deze nieuwe UI. Zij hebben zelf ingesteld (bij Mozilla geloof ik) dat je nog wel mijn vorige UI ziet.
Ik ga je posts tellen en zal je wel vertellen als je de max aantal bereikt hebt voor die week. Mazzel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Toch niet vanwege mijn Ajax en KoL vs Oasis post van gisteren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Ik vind je vorige ook mooierquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het niveau is inderdaad drastisch gedaald de laatste tijdquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Provider was "de shit".quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van She wants to move.
Optreden op Lowlands vorig jaar was echt tof.
Dit moet ik even gequote hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen gefapt op dat ene videoclipje omdat er tieten in te zien waren. Toen was ik nog maagd overigens
Al sinds nummer 200 ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het niveau is inderdaad drastisch gedaald de laatste tijd
Leuk voor je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind je vorige ook mooier
quote:
November?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk trouwens dat ik in de tijd dat deze SC bestaat meer dan 50% van mijn totaal posts gemacht hebt.
En dan met name door de maand november.
Ik heb wel op dirty gefapt. Toen was ik ook maagd.quote:
Ik heb hem zelfs een keer gedownload op Kazaa (deed ik toen 2 weken over ofzo)quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel op dirty gefapt. Toen was ik ook maagd.
Ben je dat niet meer dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel op dirty gefapt. Toen was ik ook maagd.
N*E*R*D is tof!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
N.E.R.D.
Ja maar jouwe is ook gewoon lelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NU WEET JE PRECIES HOE IK ME GISTER VOELDE11!!1111
Kras*
En die van jou standaard.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jouwe is ook gewoon lelijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je dat niet meer dan?
hahahaha
Bwhehe, maar wel vol met virussen en kinderporno.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs een keer gedownload op Kazaa (deed ik toen 2 weken over ofzo)
Had ik de gecensureerde versie binnen ipv de XXX versieKon ik weer opnieuw beginnen
NU VOEL IK ME WEER ZO!1!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jouwe is ook gewoon lelijk.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3811quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die van jou ook! Die why so serious was veul leuker!
Welke maand is dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]Neeheee!
[..]
Bwhehe, maar wel vol met virussen en kinderporno.
Top 250 posters in KLB
Plaats / aantal / gebruiker
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Jeuzus, 10k post in 1 maand!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]Neeheee!
[..]
Top 250 posters in KLB
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Ultimate eargasm.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
De Pulsesolo van Comfortably Numb.
Genieten.
November.quote:
teringquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]Neeheee!
[..]
Top 250 posters in KLB
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Dude, ik realiseer me nu dat die lijst uit niks anders dan KLB SC volk bestaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]Neeheee!
[..]
Top 250 posters in KLB
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Zeker in deze geweldige kwaliteit.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, ik realiseer me nu dat die lijst uit niks anders dan KLB SC volk bestaat!!1!!!
Geef je dan een feestje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
Nog 40 en dan heb ik 2000 posts.
10332/30= 344,4 posts per dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]Neeheee!
[..]
Top 250 posters in KLB
001. 10332 Broekpaling
Met M&M's eromheen? of alleen de pinda?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij de pinda's meeneemt.
WTF!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10332/30= 344,4 posts per dag![]()
![]()
Bothquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met M&M's eromheen? of alleen de pinda?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
Top 250 posters in KLB
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Mooi moment om ermee te kappen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
Nog 40 en dan heb ik 2000 posts.
Ja, van mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WTF!
Dat gemiddelde is meer dan mijn hoogste dag ooit.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10332/30= 344,4 posts per dag![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij betaalt, ik heb geen geld meer
Sterf.quote:
Respect +2quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik die maand ook een keer 1021 posts ofzo op 1 dag.![]()
Als ik me niet vergis is die maand min postgemiddelde van 19 naar 36 gegaan.![]()
Haarquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, van mij ookAls ik echt mijn best deed heb ik 250+, dat heb ik 3 of 4x gedaan. Haar gemiddelde toen was gewoon hoger
![]()
Geen rijst?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik kan je terugbetalen op de afterparty..
quote:
Heb je ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een zusje ofzo
* IQM luistert naar Jason Mraz - Planequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
If a plane were to fall from the sky
How big a hole would it leave
In the surface of the earth,
the surface of the earth
Wat een vetklepquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
SCHATJE MAG IK EEN BACOOOO!!!!!!11
Nee dat was eergisteren en die dag ervoor. Vrijdag ook weer rijstquote:
quote:
Niet dat ik weetquote:
DAT STAAT IN HAAR PROFIEL HOORquote:
Ik denk boerenkool!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat we etenje hoort het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |