Ben ik ook erg blij om ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT! Fijn dat je je oude UI weer terug hebt!
Heu Pleunquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi schatjes.
Flac is groot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou... dat klinkt nou niet bepaald handig![]()
nu moet je aan de flac.. en flac is
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Devvie het volgende:
HEUY ZOTHEID GA JIJ OOK NAAR DIE MEET TOE OF NIET?!
"Je moet niet zitten aan m'n headphones"quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!
You should know you're his favourite worst nightmare.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MET M'N NIEUWE HEADPHONE? SHURE!
Ja inderdaad! Het is ook redelijk breed, criminologie is daar slecht een deel van. Maar ik denk dat die minor criminologie die je in Leiden kunt doen er best veel op lijkt. Zijn beide wel echt tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu Pleun
Ik had gister even dat linkje van jou gelezen (over die minor misdaad&straf), maar die is idd erg tof!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was dit je allereerste UI? Ik ken je alleen met die andere.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Je moet niet zitten aan m'n headphones"
*Opzetten doetquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You should know you're his favourite worst nightmare.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je dat je dat kent!
[..]
*Opzetten doet
*Kijkt...
192 kbps
*Huilt
Het is tof dat je ook ingaat op psychiatrie en psychologiequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Het is ook redelijk breed, criminologie is daar slecht een deel van. Maar ik denk dat die minor criminologie die je in Leiden kunt doen er best veel op lijkt. Zijn beide wel echt tof.
Luisterde je hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je dat je dat kent!
[..]
*Opzetten doet
*Kijkt...
192 kbps
*Huilt
Je luisterde Brianstorm. Het is uit D Is For Dangerous.quote:
Ja precies. Maar ik denk dat je daar met een minor criminologie ook op ingaat hoor. Lijkt me opzich wel logisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is tof dat je ook ingaat op psychiatrie en psychologie
Betrapt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je luisterde Brianstorm. Het is uit D Is For Dangerous.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister lapdance!!11 DIRTY TALKKKKKKK.
Yup. Nouja, ik ga eerst maar eens beginnen aan gewoon Rechten, en kijk daarna of ik er nog iets bij ga doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik denk dat je daar met een minor criminologie ook op ingaat hoor. Lijkt me opzich wel logisch.
N.E.R.D.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister lapdance!!11 DIRTY TALKKKKKKK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |