quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Ik vind Joaquin als Cash een stoerder hoofd hebben dan Cash zelf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
Doe dan gewoon een poster van Cash zelf ofzo
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?quote:
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.quote:
HOER DIE JE ER BENT, DIE WILDE IK KOPEN.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
Deze hangt ook nog aan m'n muur.
[ afbeelding ]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheidquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankerthema trouwens, net als de TT.
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?
Ik heb een hele grote poster van Stephanie Sadorra aan m'n muur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Waag het en ik breek je zwellichamen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.But I won't.
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheid![]()
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En iedere avond fantaseren dat die microfoon jouw fallus is hè, gay.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof.
[ afbeelding ]
ik heb deze![]()
![]()
Whehe!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waag het en ik breek je zwellichamen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?
Aangezien ik een leuke vriendin heb, neenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat maak ik op uit de post dat je niet volgeblaft wil worden als die persoon aan een ander denkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |