quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Ik vind Joaquin als Cash een stoerder hoofd hebben dan Cash zelf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
Doe dan gewoon een poster van Cash zelf ofzo
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?quote:
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.quote:
HOER DIE JE ER BENT, DIE WILDE IK KOPEN.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
Deze hangt ook nog aan m'n muur.
[ afbeelding ]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheidquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankerthema trouwens, net als de TT.
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt, alsof ik zo achterlijk was dat ik het niet snapte.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat seks bij jou met betekenis moet zijn en met liefde?
Ik heb een hele grote poster van Stephanie Sadorra aan m'n muur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Waag het en ik breek je zwellichamen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil 'm inkoppen met een bepaalde afkorting.But I won't.
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heeft veel raakvlakken met jouw persoonlijkheid![]()
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En iedere avond fantaseren dat die microfoon jouw fallus is hè, gay.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof.
[ afbeelding ]
ik heb deze![]()
![]()
Whehe!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waag het en ik breek je zwellichamen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je me niet zou doen als ik het aan zou bieden.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb je gekocht van zo'n FOK!ster of wat?
Aangezien ik een leuke vriendin heb, neenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat maak ik op uit de post dat je niet volgeblaft wil worden als die persoon aan een ander denkt.quote:
WELL, I DID! PWNED!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOER DIE JE ER BENT, DIE WILDE IK KOPEN.
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neukenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Wat een zaadtopic, by the way, Florian. Nog slomer dan die van de dames.
Het topic is wat je er zelf van maakt, beste IQM.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Wat een zaadtopic, by the way, Florian. Nog slomer dan die van de dames.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neuken
1) Klik op 'nieuw topic' en vul wat koddigs inquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, ik zit op m'n werk. Er stonden 3 collega's achter me te ouwehoeren, en ik moest eerst die wiki kopieren terwijl er in de oude OP een naakte neger staat die een opblaasbare zeehond loopt te neuken
Ja, maar om die link te krijgen ging hij denk ik naar de vorige OP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Klik op 'nieuw topic' en vul wat koddigs in
2) Ga naar http://sites.google.com/site/klbscop, kopieer die shizzle en plak het in je topic
3) Verwijder '[Thema]' en plak er een leuk plaatje in, dat met je TT te maken heeft
4) Klik op 'Invoeren'
5) Profit!!!
Verwachte tijdsduur:
+/- 1 minuut
De volgende keer googlet hij maar op 'klbscop'. Vindt 'ie het zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar om die link te krijgen ging hij denk ik naar de vorige OP.
Wil jij dan Florian_ zijn? Aangezien hij al een leuke vriendin heeft.quote:
Nee, ik ga er zelf wel een maken over een uur ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
WELL, I DID! PWNED!
Je mag er best naar kijken, hoor.
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat maak ik op uit de post dat je niet volgeblaft wil worden als die persoon aan een ander denkt.
Alleen als jij die aanbieding doet. Voor de rest hoef ik geen Florian te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij dan Florian_ zijn? Aangezien hij al een leuke vriendin heeft.
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denktquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?
*aanbieden doet*quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als jij die aanbieding doet. Voor de rest hoef ik geen Florian te zijn.
Je ging toch appeltaart maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga er zelf wel een maken over een uur ofzo.
Als 'ie namen gaat roepen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denkt
Nou misschien wel, ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat weten dat hij dan aan iemand anders denkt
Ik heb geen appeltaartmix en de verassing is er al af want mijn vader kwam net doodleuk op de deur kloppen (de buitendeur, hij had geen sleutels bij zich).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je ging toch appeltaart maken?
Maar ik ben benieuwd naar het resultaat, hoor.Van zowel de taart als het schilderij.
"verassing"quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen appeltaartmix en de verassing is er al af want mijn vader kwam net doodleuk op de deur kloppen (de buitendeur, hij had geen sleutels bij zich).
Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriendin aan mij denkt als we het doen, dus ik kan er wel mee omgaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel je maakt liefde met een heel mooi meisje, maar ze denkt aan hoe een andere dude haar hard aan het neuken is, krijg je daar geen slappe pik van?
Ik ben wel zo groothartig om te denken aan degene waar ik mee vrij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriendin aan mij denkt als we het doen, dus ik kan er wel mee omgaan.
Oh okee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wel zo groothartig om te denken aan degene waar ik mee vrij.
Niet lang meer.quote:
Ik hoor je anders nooit klagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds ouder, hè. Tijd voor een nieuwe!
Je moeder wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit klagen
Ik neuk liever jou.quote:
Ja is goed. Over 4 weken is ze weer in Nederland.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil je vriendin ontmoeten.
Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed. Over 4 weken is ze weer in Nederland.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.
Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
welk CS eigenlijk? Anders loop ik dadelijk Stella tegen het lijf.
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijnquote:
Doe eens lief tegen WDquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
En bedankt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.quote:
Welke? Geef even ISBN nummersquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.quote:
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
gvd mijn ogen, wat doe jequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.
Welke wil je hebben dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.
Eigenlijk beide. Voor de fun maar wel met het vooruitzicht dat ik het ook in de toekomst zou kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke wil je hebben dan?
Gewoon voor de fun een aantal, of alvast voor de studie die je over een aantal jaar gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |