Bron, ook voor actuele updates: [Update] Vliegtuig neergestort op Schipholquote:[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
Er is een vliegtuig met niet meer dan 250 mensen aan boord gecrasht op Schiphol. Het Turkse toestel is gecrasht vlakbij landingsbaan vijf.
Update 11:00
Er zouden 135 mensen aan boord zijn geweest van het vliegtuig van Turkish Airways dat in Istanbul is opgestegen. Volgens ooggetuigen zijn er al ongeveer 40 mensen uit de wrakstukken.
Update 11:13
Talloze hulpverleners zijn ter plaatse. Er zijn meer dan 50 mensen gewond geraakt. Volgens verslaggevers is het aannemelijk dat er doden zijn gevallen. Schiphol is gesloten voor al het vliegverkeer.
Update: 11:33
Verscheidene media melden dat er zeker één dode is gevallen. Meerdere dodelijke slachtoffers worden nog niet uitgesloten. CNN meldt dat er tien doden zijn gevallen. Zeker 50 mensen zijn ongedeerd gebleven.
Er is weer gedeeltelijk vliegverkeer mogelijk op Schiphol. Inmiddels draait de hulpverlening op volle toeren. Meer dan 35 ambulances zouden ter plaatse zijn.
Knap dat jij dat kunt zienquote:
Denk je niet dat die gewoon afgebroken zijn toen het toestel de grond raakte?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou het wel vreemd zijn dat twee motoren naast het vliegtuig zijn geslingerd.
Volgens een Turkse minister waren er geen doden gevallen.
quote:Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist die woensdagochtend bij Schiphol neerstortte. Dat meldde hij vanaf het vliegveld in Istanbul.
Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om ’s middags te kunnen vliegen. Hierdoor zat hij niet in de vlucht die naast de Polderbaan terechtkwam. „Vooralsnog heb ik geen vertraging en ga ik om half twee gewoon richting Amsterdam”, aldus Westbroek. Hij meldt dat het rustig is op de luchthaven in Istanbul. „Er lijkt hier niets aan de hand en er wordt niets gecommuniceerd.”
Waarom zou een motor er bij een landing afvallen? Dat zou je toch eerder verwachten bij de start als de motor volledig wordt belast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
En dan pal voor de landingsbaan neerkomen![]()
Denk dat een motor er af is gepleurd. Dat zie je ook op die meest recente foto.
Omdat de motor de grond raakt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou een motor er bij een landing afvallen?
Omdat die dan met een pleuresklap tegen de grond aan komt? Dat ding steekt aan de onderkant uit he..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou een motor er bij een landing afvallen? Dat zou je toch eerder verwachten bij de start als de motor volledig wordt belast.
ik zie geen vlekquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Bloed of moddervlekker bij de cokpit ramen?
Wat denk je dan? Dat de wereld opeens stil staat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Stephan123 het volgende:
Er rijden nog gewoon autos naast het vliegtuig
Aldus de Schiphol site, volgens mij is het vliegtuig toch echt geland.quote:TK 1951 Istanbul 10:40 Expected 10:26
Volgens mij is die onderhoudsmonteur dronken geweest, de turkse vlag is in spiegelbeeld... haha:quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Omdat die dan met een pleuresklap tegen de grond aan komt? Dat ding steekt aan de onderkant uit he..
Meest logische idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:54 schreef ASroma het volgende:
waarschijnlijk was de kerosine op............... daarom brandt ie ook niet...
Er zijn tot nu toe geen doden gerapporteerd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Mylene het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259316.jpg
Hoe kunnen die Turken nou zeggen dat er geen gewonden/doden zijn gevallen
Op geloof ik niet. Dan heb je wel een hele debiele piloot. Er is altijd nog kerosine bij de landing. Maar niet heel veel, en dat is denk ik voor de mensen die vast zitten in dat kreng een geluk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:54 schreef ASroma het volgende:
waarschijnlijk was de kerosine op............... daarom brandt ie ook niet...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef goeiemoggel het volgende:
Google maps van de locatie
Livestream RTL
BNR radio
RTV Noord-Holland
Zag de snelweg aan voor de landingsbaan en dacht "wat doen al die autootjes op de landingsbaan daar?!" en was de held van de dag, door het toestel in het weiland te parkeren en de autootjes te sparen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Hankster het volgende:
"Hij vloog veeeeeeeeeeel te laag, ik denk dat die piloot al dacht dat de landingsbaan begon of sooow"
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Cassius het volgende:
Die verslaggever vindt die rupswagentjes erg leuk
ha.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Mylene het volgende:
Een Turkse minister heeft gezegd niets aan de handje.
In dat geval is de motor wellicht vastgelopen door wat voor reden dan ook. In dat geval breekt de motor af, om de vleugel te redden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Het ging over het feit dat hij er net voor de landing af zou zijn gevallen.
Hij krijgt wel directe info, hij zal de crew ter verantwoording gevraagd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Pony-Lover het volgende:
Achterlijk idd dat de turkse (transport minister) overheid zo stellig is in het roepen dat er geen doden zijn. Het lijkt me niet dat men dat daar goed kan beoordelen.
Wat zouden ze daar rechts aan het doen zijn, met dat gouden deken (?)quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant van de neus is er wel helemaal af
Hij zal later wel als cancelled worden aangegevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aldus de Schiphol site, volgens mij is het vliegtuig toch echt geland.
"There are no Americans in Iraq!"quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Mylene het volgende:
Een Turkse minister heeft gezegd niets aan de handje.
Dat is speciaal voor als je hem in je autospiegel ziet neerkomen achter je...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:54 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Volgens mij is die onderhoudsmonteur dronken geweest, de turkse vlag is in spiegelbeeld... haha:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef TommyGun het volgende:
Goeie btw, waarom zit de vlag verkeerd om? (Zie high-res pic).
Idd..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:55 schreef Pony-Lover het volgende:
Achterlijk idd dat de turkse (transport minister) overheid zo stellig is in het roepen dat er geen doden zijn. Het lijkt me niet dat men dat daar goed kan beoordelen.
Dat is tegen onderkoeling.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar rechts aan het doen zijn, met dat gouden deken (?)
Ze liegen. De vieze turken liegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Mylene het volgende:
dat is een isolatiedeken om mensen warm te houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar rechts aan het doen zijn, met dat gouden deken (?)
Ja........quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Mayer van RTL Z zonet: "De verwachting is tussen de 1 en 2 doden"
Als deletedquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hij zal later wel als cancelled worden aangegeven
waar zie jij doden dan? ik zie alleen gewonden in warmhoudfolie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Mylene het volgende:
Onzin. TA heeft >800 doden, KLM 3 a 4 honderd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ha.
ha.
voor de bashers: KLM heeft 1 crash met net zoveel doden als Turkish Airlines in zn hele bestaan.
Tot zover dus de geloofwaardigheid van RTL Zquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Stephan123 het volgende:
Onveiligste luchtvaartmaatschappij zeggen ze op RTL Z
Met een beetje geluk is je stoel losgeklapt.. Maar ja, dat is speculeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef ASroma het volgende:
heus wel dat er doden zijn gevallen, als je op zo n breuk zit, ben je aardig de sjaak denk ik.
quote:
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is een isolatiedeken om mensen warm te houden
Nee hoor. NOS had wel als eerste live beeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef TheVulture het volgende:
RTLZ verslaat de NOS wel op alle fronten in de berichtgeving... bij de NOS komen ze niet verder als twee hakkelende mensen achter een desk
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is je stoel losgeklapt.. Maar ja, dat is speculeren.
75% van de amerikanen denkt dat er tussen Engeland en Duitsland "only water" is...quote:
Niet als iemand in shock is. Warm houden en kalmeren is dan de enige remedie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Iedereen kan toch beter maar meteen verplaatst worden?
is zijn broer Henkquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef DrDentz het volgende:
Nico Dijkshoorn aan de telefoon
nee denk het niet, kijk maar eens goed volgens mij ligt ie gewoon onder iets om warm te blijven, bij het hoofd zit een ambulancier met iets roods (nekbrace ?)quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die persoon op dat rupsvoertuig is dood denk ik
Neuh, ik denk dat hij oververmoeit is een rustig een tukkie ligt te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat nekt jequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komt
Ze hebben zwaar geluk dat het niet vroor. Als dit een week eerder was gebeurt had het er heel anders uit gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Goeie analyse op CNN. Er zijn 2 gevaren:
-impact
-vuur
De impact is hier meegevallen, want het toestel is nog heel. En er is geen vuur. Echt perfecte omstandigheden om te overleven dus.
Kan dat er eerst gestabiliseerd moet worden, of dat er ernstiger gevallen zijn die ze eerst afvoeren (denk aan eenvoudige breuk; die gaat later dan iemand met een slagaderlijke bloeding).quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Met Breaking News verslaat RTL de NOS altijd, gek genoeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef TheVulture het volgende:
RTLZ verslaat de NOS wel op alle fronten in de berichtgeving... bij de NOS komen ze niet verder als twee hakkelende mensen achter een desk
Want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ze hebben zwaar geluk dat het niet vroor. Als dit een week eerder was gebeurt had het er heel anders uit gezien.
Tsjah, het kan nooit goed gaan. Tenzij je normaal land.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komt
583 en KLM's schuld:quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Onzin. TA heeft >800 doden, KLM 3 a 4 honderd.
Alleen Amsterdam en water zitten tussen Engeland en Duitsland hoor, Amsterdam kennen ze wel vaakquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
75% van de amerikanen denkt dat er tussen Engeland en Duitsland "only water" is...
Kijk er dus niet van op
ze zullen wel prioriteiten hebben eerst de zwaargewonde weghalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Witte lakens zijn niet voor doden. Dat is om het zicht te ontnemen van anderen en idd onderkoeling tegen te gaan. Bij doden zijn het zwarte plastice zakken. Bodybagsquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee denk het niet, kijk maar eens goed volgens mij ligt ie gewoon onder iets om warm te blijven, bij het hoofd zit een ambulancier met iets roods (nekbrace ?)
Zo'n beetje de eerste regel die je leert in de EHBO les, verplaatst nooit een gewonde tot hij of zij stabiel genoeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Nee, anders houden ze zijn/haar hoofd niet vastquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die man van RTL staat toch een stuk verder dan die van de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met Breaking News verslaat RTL de NOS altijd, gek genoeg.
Ok, maar da's nog altijd geen >800.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
583 en KLM's schuld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_Tenerife
Lijkt me toch wel logischquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zullen wel prioriteiten hebben eerst de zwaargewonde weghalen
Inderdaad verkeerd gezien was een beetje vaag plaatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, anders houden ze zijn/haar hoofd niet vast
Dat kan nooit de reden zijn dat een kist neerklapt met deze weersomstandighedenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sander-3 het volgende:
Er werd net gesproken op de toren stream dat het radiobaken er misschien uit lag, en dat dat nu nagekeken werd.
Foutquote:
Hoofd word stabiel gehouden dus dat is geen overleden persoon denk ik...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hoezo zou een vliegtuig niet in Nl kunnen neerstorten dan?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Owh goooood, ze stellen op de NOS de vraag of het misschien om een aanslag gaat.
Precies.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
583 en KLM's schuld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_Tenerife
Tenzij er gevaar is, dan haal je iemand gelijk weg ongeacht wat de persoon heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n beetje de eerste regel die je leert in de EHBO les, verplaatst nooit een gewonde tot hij of zij stabiel genoeg is.
Heb jij een andere NOS?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Owh goooood, ze stellen op de NOS de vraag of het misschien om een aanslag gaat.
Dat heeft denk ik wel met zoiets te maken:quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
zesentachtig openingsposten![]()
[..]
inderdaad
Waarom is de Amerikaanse vlag soms in spiegelbeeld?quote:Thomas Budzyna, directeur Communicatie van het Amerikaanse legergarnizoen in het Limburgse Schinnen legt uit dat je het op een uniform gestikte vlaggetje moet voorstellen als een échte vlag die door de soldaat wordt meegedragen. „Het moet eruit zien alsof de vlag wappert in de wind terwijl de soldaat vooruit beweegt”.
oh godquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Idd. Heel slordig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef sander-3 het volgende:
Die lui bij Ned1 weten verdomme niks. Ze zeggen daar dat ze "net horen dat er voorzichtig weer met 1 baan geland word".. maar dat weten ze niet zeker, en het zou kunnen dat alles nog stil ligt..
Ze zijn al meer dan een half uur gewoon weer aan het vertrekken hoor.. sukkels
Kijk danquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef sander-3 het volgende:
Die lui bij Ned1 weten verdomme niks. Ze zeggen daar dat ze "net horen dat er voorzichtig weer met 1 baan geland word".. maar dat weten ze niet zeker, en het zou kunnen dat alles nog stil ligt..
Ze zijn al meer dan een half uur gewoon weer aan het vertrekken hoor.. sukkels
Wat een drama, daar gaan ze dus gezeik mee krijgen als er wel doden blijken te zijn, niet erg professioneel allemaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Adolecens het volgende:
Volgens grote baas van luchtvaartmaatschappij Turkije géén doden.
Ze wilden de Nederlandsche Landbouw in het hart treffen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:04 schreef everlast08 het volgende:
[..]
hoezo zou een vliegtuig niet in Nl kunnen neerstorten dan?
Wordt druk daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:04 schreef Superheld het volgende:
Vliegtuigen naar Rotterdam Airport.
Dus ze suggeren dat dat veel te oud is ??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Stephan123 het volgende:
7 jaar oud is het vliegtuig volgens rtlz
Henk Westbroek is dus de oorzaak, hij zat er niet inquote:Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist die woensdagochtend bij Schiphol neerstortte. Dat meldde hij vanaf het vliegveld in Istanbul.
Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om ’s middags te kunnen vliegen. Hierdoor zat hij niet in de vlucht die naast de Polderbaan terechtkwam. „Vooralsnog heb ik geen vertraging en ga ik om half twee gewoon richting Amsterdam”, aldus Westbroek. Hij meldt dat het rustig is op de luchthaven in Istanbul. „Er lijkt hier niets aan de hand en er wordt niets gecommuniceerd.”
Gewonde mensen kunnen niet zo goed tegen kou.quote:
Toegeven is puur gezichtsverlies voor die gasten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat een drama, daar gaan ze dus gezeik mee krijgen als er wel doden blijken te zijn, niet erg professioneel allemaal.
Op een weg rijden vaak auto's.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Stephan123 het volgende:
Waarom rijden er autos daar ?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze wilden de Nederlandsche Landbouw in het hart treffen.
Dat weet je toch...berichten van die turku moet je met een korrel zout nemen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toegeven is puur gezichtsverlies voor die gasten.
Ze liegen liever de hele boel bij elkaar als het moet.
Die gasten? Ze? Lukt het kerel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze wilden de Nederlandsche Landbouw in het hart treffen.
Het leek wel alsof ze gedronken haddenquote:
Iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Sena het volgende:
Alle passagiers zijn geevacueerd, geen doden, geen zwaargewonden. (Turkse berichtgeving)
quote:BREAKING NEWS!!!
Alberto Stegeman zou aan willen tonen dat het gebied rondom Schiphol niet goed beveiligd zou zijn. Hij heeft vanuit een weiland met een trouw en een anker een vliegtuig naar beneden gehaald.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Gecontroleerde crashlanding mischien?
CNN Ankara?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef ASroma het volgende:
3 doden, 6 zwaargewonden meldt cnn ankara
Turkish Airlines heet die maatschappij. Toestel was nog geen twee jaar oud.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Mylene het volgende:
Relatief jong toestel
Grote onderhoudsbeurt gehad
Geen doden
Aldus grote baas Turkisch Airlines
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Officieel horen vlaggen ‘in de richting van de wind’ op vliegtuigen en treinen te staan. Aan de andere kant van het vliegtuig zou de vlag gespiegeld horen te zijn. Niet alle maatschappijen houden zich hier aan of zijn er mee gestopt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef TommyGun het volgende:
Goeie btw, waarom zit de vlag verkeerd om? (Zie high-res pic).
Zou best kunnen, hij ligt volgens mij ook een beetje uit de lijn van de baan.. dus dat hij wellicht een weiland heeft uitgezocht om neer te komen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Gecontroleerde crashlanding mischien?
4 hoogbejaarden en 1 iemand met verstopte kransslagaderen zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
4 à 5 doden volgens de man van NOVA.
Er wordt ook steeds meer informatie hequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:
De verslaggeving wordt langzaamaan wel beter op Ned 1.
Grappig en zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef starla het volgende:
[..]
4 hoogbejaarden en 1 iemand met verstopte kransslagaderen zeker.
Eindelijk antwoord, bedankt eh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Officieel horen vlaggen ‘in de richting van de wind’ op vliegtuigen en treinen te staan. Aan de andere kant van het vliegtuig zou de vlag gespiegeld horen te zijn. Niet alle maatschappijen houden zich hier aan of zijn er mee gestopt.
Idd.. als je ziet hoe die stoeltjes er tussen gefrommeld zitten..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Als je op zo'n breuk in het vliegtuig zat lijkt het me vrij lastig om dat te overleven
Sterven er echt mensen door schrik?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou me verbazen als er geen doden waren.
Al is het maar door de impact of schrik. Iemand met een slechte ruggenwervel of angst is zo weg natuurlijk. Erg genoeg
Ze kunnen ook niet anders. Veel meer dan toerisme is daar ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En natuurlijk met Turkse vlaggen uit hun ramen?
Is dit dan euthanasie?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:09 schreef starla het volgende:
[..]
4 hoogbejaarden en 1 iemand met verstopte kransslagaderen zeker.
Alsof ze de updates van nieuws websites opdreunen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bellen er alleen maar kneuzen naar de omroepen voor ooggetuigeverslagenMijn god zeg, wat een hakkelaars
Olijfolie, goud, olie en gas, landbouw, textielindustrie, ..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet anders. Veel meer dan toerisme is daar ook niet.
alleen hun ruggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef piertje2 het volgende:
toch doden idd. worden bodybacks uit wrak gehaald!
bags.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef piertje2 het volgende:
toch doden idd. worden bodybacks uit wrak gehaald!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bellen er alleen maar kneuzen naar de omroepen voor ooggetuigeverslagenMijn god zeg, wat een hakkelaars
Ik denk dat je niet echt rustig een babbeltje kunt maken op dat momentquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrij bizar inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Hoe kan die Turkse kloothommel dan roepen dat er geen doden zijn.
Die man moeten ze meteen ontslaan.
Ja uiteraard. Hartstilstanden en dat soort dingen. Je kan jezelf doodschrikken volgens mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sterven er echt mensen door schrik?![]()
Tjsah, dat zullen we misschien pas later weten. Maar als je van je stoel naar voren/achter vloog op moment van breken van de stoelen dan heb je een kans..quote:Leek mij juist op die plaatsen waar het vliegtuig is gebroken. Daar zitten ook stoelen natuurlijk, zeker daar in het midden. Dat overleef je niet, lijkt me, en ze konden uiteraard niet van tevoren iedereen naar de voorkant of achterkant sturen.
Ik heb een keer een beetje een onrustige landing meegemaakt en toen zat er achter me een man te huilen van schrik terwijl zijn vrouw hem troostte. Vliegen zal voor die man zijn ergste angst geweest zijn.quote:
Hij is ter plaatsequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeker 4-5 doden, aldus Veenstra @ 3FM.
Woah 80%quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeker 4-5 doden, aldus Veenstra @ 3FM.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef Hankster het volgende:
Yvonne weer met haar schitterende veslag.
Ruk filmpje.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Een mevrouw in een van die huisjes daarachter was jarig. Ze vroeg aan haar man een piano.
Maar door de kredietcrisis kreeg ze een vleugel!
kadum-tssquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Een mevrouw in een van die huisjes daarachter was jarig. Ze vroeg aan haar man een piano.
Understatementquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef IkWilbert het volgende:
eerste filmpje youtube (niet echt spannend, maar ok...)
Ben ik de enige die dit toch wel een beetje... tsja...twijfelachtige beelden vind? Beetje sensationeel op deze manierquote:
Zeer waarschijnlijk om passagiers af te voerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef cherrycoke het volgende:
waar is die bus dan voor?
Misselijke grapquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef Pacmaniac het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |