Tot zover dus de geloofwaardigheid van RTL Zquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Stephan123 het volgende:
Onveiligste luchtvaartmaatschappij zeggen ze op RTL Z
Met een beetje geluk is je stoel losgeklapt.. Maar ja, dat is speculeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef ASroma het volgende:
heus wel dat er doden zijn gevallen, als je op zo n breuk zit, ben je aardig de sjaak denk ik.
quote:
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is een isolatiedeken om mensen warm te houden
Nee hoor. NOS had wel als eerste live beeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef TheVulture het volgende:
RTLZ verslaat de NOS wel op alle fronten in de berichtgeving... bij de NOS komen ze niet verder als twee hakkelende mensen achter een desk
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is je stoel losgeklapt.. Maar ja, dat is speculeren.
75% van de amerikanen denkt dat er tussen Engeland en Duitsland "only water" is...quote:
Niet als iemand in shock is. Warm houden en kalmeren is dan de enige remedie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Iedereen kan toch beter maar meteen verplaatst worden?
is zijn broer Henkquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef DrDentz het volgende:
Nico Dijkshoorn aan de telefoon
nee denk het niet, kijk maar eens goed volgens mij ligt ie gewoon onder iets om warm te blijven, bij het hoofd zit een ambulancier met iets roods (nekbrace ?)quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die persoon op dat rupsvoertuig is dood denk ik
Neuh, ik denk dat hij oververmoeit is een rustig een tukkie ligt te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die persoon op dat rupsvoertuig is dood denk ik
dat nekt jequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komt
Ze hebben zwaar geluk dat het niet vroor. Als dit een week eerder was gebeurt had het er heel anders uit gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Goeie analyse op CNN. Er zijn 2 gevaren:
-impact
-vuur
De impact is hier meegevallen, want het toestel is nog heel. En er is geen vuur. Echt perfecte omstandigheden om te overleven dus.
Kan dat er eerst gestabiliseerd moet worden, of dat er ernstiger gevallen zijn die ze eerst afvoeren (denk aan eenvoudige breuk; die gaat later dan iemand met een slagaderlijke bloeding).quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Iedereen kan toch beter maar meteen verplaatst worden?
Met Breaking News verslaat RTL de NOS altijd, gek genoeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef TheVulture het volgende:
RTLZ verslaat de NOS wel op alle fronten in de berichtgeving... bij de NOS komen ze niet verder als twee hakkelende mensen achter een desk
Want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ze hebben zwaar geluk dat het niet vroor. Als dit een week eerder was gebeurt had het er heel anders uit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |