Tsjah, het kan nooit goed gaan. Tenzij je normaal land.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je met je nek tussen zo'n brekend romp-deel komt
583 en KLM's schuld:quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Onzin. TA heeft >800 doden, KLM 3 a 4 honderd.
Alleen Amsterdam en water zitten tussen Engeland en Duitsland hoor, Amsterdam kennen ze wel vaakquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
75% van de amerikanen denkt dat er tussen Engeland en Duitsland "only water" is...
Kijk er dus niet van op
ze zullen wel prioriteiten hebben eerst de zwaargewonde weghalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Iedereen kan toch beter maar meteen verplaatst worden?
Witte lakens zijn niet voor doden. Dat is om het zicht te ontnemen van anderen en idd onderkoeling tegen te gaan. Bij doden zijn het zwarte plastice zakken. Bodybagsquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee denk het niet, kijk maar eens goed volgens mij ligt ie gewoon onder iets om warm te blijven, bij het hoofd zit een ambulancier met iets roods (nekbrace ?)
Zo'n beetje de eerste regel die je leert in de EHBO les, verplaatst nooit een gewonde tot hij of zij stabiel genoeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik wel bedacht ja, maar waarom zouden ze naast het vliegtuig iemand warm willen houden?
Iedereen kan toch beter maar meteen verplaatst worden?
Nee, anders houden ze zijn/haar hoofd niet vastquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die persoon op dat rupsvoertuig is dood denk ik
Die man van RTL staat toch een stuk verder dan die van de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met Breaking News verslaat RTL de NOS altijd, gek genoeg.
Ok, maar da's nog altijd geen >800.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
583 en KLM's schuld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_Tenerife
Lijkt me toch wel logischquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zullen wel prioriteiten hebben eerst de zwaargewonde weghalen
Inderdaad verkeerd gezien was een beetje vaag plaatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, anders houden ze zijn/haar hoofd niet vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |