quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nou, dat zou ik d'r niet geven. Maar dan nog. Eind 20 met zo'n uiterlijk doe ik het ook voor hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
In US(erfoto's) zeiden ze eind twintig.
Dat was toch Mieke van der Weij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Goede tt.Ik heb die vorige presentatrice van de rijdende rechter nooit gezien volgens mij. Wie was dat dan?
Ik vind deze veel te partijdig. Al viel dat in deze aflevering nog wel mee.
Klaar nu?quote:
Ik weet niet meer hoe ze heet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Goede tt.Ik heb die vorige presentatrice van de rijdende rechter nooit gezien volgens mij. Wie was dat dan?
Ik vind deze veel te partijdig. Al viel dat in deze aflevering nog wel mee.
Twee.quote:
Begin jij nu ook ff?quote:
Pics van je moeder?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook ff?Ten eerste ben ik half indo, ten tweede eet ik geen hond. Ten terde ben ik niet geel en ten vierde heb ik ook geen spleetogen. En nu opbokken.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
Dat hoofd zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ze heet.Ze kwam iig deskundiger op mij over.
[ afbeelding ]
Deze aflevering.
[..]
Twee.
Indo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook ff?Ten eerste ben ik half indo, ten tweede eet ik geen hond. Ten derde ben ik niet geel en ten vierde heb ik ook geen spleetogen. En nu opbokken.
quote:
Bobby-B is naar Nederland gekomen toen die moest vluchten voor Pol Potquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Het zusje van BobbyB
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat hoofd zegt me niet zoveel.Waar ging het over?
ow dus jij was dat ?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, die tubgirl op je hyves gisteren.
SINDS JIJ SPLEETOGEN HEBT EN RIJST EET MET STOKJESquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
Sinds wanneer staat 1136 weer in de OP eigenlijk?
Rene.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ow dus jij was dat ?!![]()
die renee, of die homo met die zonnebril die joey![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.!!
Hij tetterde continu door iedereen heen, de rijdende rechter: 'kunt u uw mond eens houden.'!!
Oh en hij vernielde de bosjes van de buurman waar de paadje was.
WD zeg er eens wat vanquote:
Ze is mooi, zo moeder zo dochterquote:
Ja.quote:
Net als jij dus?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
BobbyB teert nog steeds op geld van Giro 555.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze is mooi, zo moeder zo dochter
JA nu weet ik het weer! Wat een geweldige aflevering was dat. Wat heb ik toen gelachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.!!
Hij tetterde continu door iedereen heen, de rijdende rechter: 'kunt u uw mond eens houden.'!!
Mandy neemt 2 schorpioentjes die ze Ilse en Mandy gaat noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Ilse en Pleun heten ze.
![]()
Echte schatjes zijn ze.
Jij mag me geen Rits noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ja. René, Rits, kappen nou. Pest mij maar in plaats van Bobby.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahha lijkt me hilarisch inderdaad. Ik vind die Frank Visser ook wel geniaal hoor, volgens mij vindt hij het maar lachwekkend, al die burenruzies enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
droogklootquote:
Ik las 'pets'.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ja geweldig was dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JA nu weet ik het weer! Wat een geweldige aflevering was dat. Wat heb ik toen gelachen.
Schorpioentjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mandy neemt 2 schorpioentjes die ze Ilse en Mandy gaat noemen
Die liggen er voor inbrekers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Pas je wel op waar je loopt in je tuintje Bobby?
Dat paadje moest dat zijn, ik zag 't later pas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahha lijkt me hilarisch inderdaad. Ik vind die Frank Visser ook wel geniaal hoor, volgens mij vindt hij het maar lachwekkend, al die burenruzies enzo.![]()
En eh, de paadje?
Hebben jullie net Google Image search gevonden of zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt Bobby-B een nieuw kapsel.
Is ie nou zo zwart door dat vuur ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Bobby-B's barbeque liep uit de hand.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja geweldig was dat.Waren ook veel topics over hier op Fok!
[..]
Schorpioentjes.Het is maar van welk soort beesten je houdt.
Lijkt me wel een leuke aflevering. Lijkt me sowieso hilarisch om een rijdende rechter marathon te gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat paadje moest dat zijn, ik zag 't later pas.
Jij moet opflikkeren, kanker BT.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hee euhm Bobby, er zit iets op je lip geloof ik..
Met je karate zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet opflikkeren, kanker BT.Anders heb jij dadelijk wat op je lip.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, veel beter dan dit word het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in The Girl Next Door is Bobby-B bekend.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die balk waar 'frontpage', 'sport', 'games', 'forum', etc. op staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
vastgelegde balk? wat, ik zie niks
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke aflevering. Lijkt me sowieso hilarisch om een rijdende rechter marathon te gaan kijken.
Hhahaha wat foutttttttttt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hee euhm Bobby, er zit iets op je lip geloof ik..
sambal bij?quote:
Een vuist. Is cultuur he!quote:
yum yumquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
BOBBY HEEFT ZELFMOORD GEPLEEGD
HIJ HING ZICH OP AAN EEN BONSAI BOOMPJE![]()
![]()
quote:
Ik heb vakantie en nooit huiswerk, kanker kneus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze slijmt omdat je haar wiskunde huiswerk moet maken
Wat een liefde weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en nooit huiswerk, kanker kneus.
Die's oud!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
BOBBY HEEFT ZELFMOORD GEPLEEGD
HIJ HING ZICH OP AAN EEN BONSAI BOOMPJE![]()
![]()
Jou altijd, schat. jwt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, ga je me ook vastbinden?
dit schilderij noem ik:: BobbyB en zijn nieuwe hoedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in Azie doet Bobby aan verstoppertje.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, ga je me ook vastbinden?
Ik vroeg je mij te irriteren in plaats van Bobby, waar blijf je?quote:
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg je mij te irriteren in plaats van Bobby, waar blijf je?
*insert stripje waar vent letterlijk alle hoeken van kamer laat zien*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.
Dat vind je wel wat he BT. Alleen nog zo'n bal in je muil en dan is het ook stil.quote:
Oh, eng.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert stripje waar vent letterlijk alle hoeken van kamer laat zien*
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat iemand anders het doet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind je wel wat he BT. Alleen nog zo'n bal in je muil en dan is het ook stil.
Ey, op zo'n manier laat je ook niks aan de verbeelding over.quote:
Bt 2.0 is die irritante met die UI met mondjes. BT 1.0 is die leuke, lieve meid met dat doodshoofd als ui.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet meer wie Bt 1.0 en wie Bt 2.0 is.
Zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt 2.0 is die irritante met die UI met mondjes. BT 1.0 is die leuke, lieve meid met dat doodshoofd als ui.
Oh, mis ik nu iets?quote:
Dude!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Drop het woord 'touw' in de buurt van T_T en die kerel gaat los met fotoseries, rarretjes, open dirs en servers vol met opgeknoopte vrouwen. Vaak ook nog eens graflelijke foto's/vrouwen/opknopingen.
Ga nu maar aan je opdracht werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JE MIST WEL MEER WANT JE ZIET NIET GOED MET JE SPLEETOGEN!
!
!
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Drop het woord 'touw' in de buurt van T_T en die kerel gaat los met fotoseries, rarretjes, open dirs en servers vol met opgeknoopte vrouwen. Vaak ook nog eens graflelijke foto's/vrouwen/opknopingen.
Pas jij nu maar op met tegen de wind in pissenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ga nu maar aan je opdracht werken.
5% was leuk. De rest was ziek, nasty of ronduit lelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenweet alleen niet meer waar.
bwehehehehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ie dit topic ontdekt zullen we morgen wel 3 delen verder zijn danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenweet alleen niet meer waar.
Ik plas zittend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pas jij nu maar op met tegen de wind in pissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is dat Edward Norton?quote:
Ik ken die dude, en die vrouw is dat niet Claudia Schiffer?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken die dude, en die vrouw is dat niet Claudia Schiffer?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Claudia Schiffer?
En da's die dude van 3rd Rock from the Sun.
Laat maarquote:
nee joh gekkiequote:
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
En da's die dude van 3rd Rock from the Sun.
Verborgen camera? Die camera zit zowat in z'n neus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef Acinonyx het volgende:
Ach kijk, een gifje van Bobby en zijn nieuwe vriendin, opgenomen met de verborgen camera, zijn ze niet schattig ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verborgen camera? Die camera zit zowat in z'n neus.
Joseph Gordon?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.
Ik zal niet weten of het mijn passie is tot ik ergens vastgebonden in een verlaten schuurtje lig terwijl ik MAAK ME LOS gil.quote:
That's it!quote:
Veel plezier in je hangmat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:56 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ben nu echt weg, stelletje flikkers
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik weet dat hij hier fan van is
!
Sorry?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
Plaats gewoon een link naar die hele shoot, faaldames. Of stop ze in één post.
Nice!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.idontlikeyouin(...)laudia-schiffer.html
zal ik ook maar mee doen danquote:
HOTLINKFAIL!quote:
HOTLINKFAIL!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zal ik ook maar mee doen dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.idontlikeyouin(...)laudia-schiffer.html
Heuy, wat vind je hiervan?quote:
Wat had ik een hekel aan dit lied plus deze clip.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
Nostalgay1
1) Allure, noteer; nostalgie met gay-trekjes. Zoals boybands.
Dat is toch een pop ?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
HOTLINKFAIL!
[..]
HOTLINKFAIL!
[ afbeelding ]
OMG, ik heb de video helemaal afgekeken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
Nostalgay1
1) Allure, noteer; nostalgie met gay-trekjes. Zoals boybands.
Ik ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG, ik heb de video helemaal afgekeken.
Op die onderste twee wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is het broertje van Heath Ledger! [ afbeelding ]
Nee, gewoon ja!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die onderste twee wel ja!
quote:
Trusten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen!
Welterusten allemaal
Ik zou me laten uitwonen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
We hebben elke avond wel iets gemeen, 4EBE. En anders vinden we wel iets.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof dan hebben we nu iets gemeen, vanavond.
Dat zeg je over elke celeb, golddigger.quote:
Ik had vorige week een 40 jarige golddigger die me wilde versieren want ze zei dat ik 200.000 had gewonnen met pokerquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
We hebben elke avond wel iets gemeen, 4EBE. En anders vinden we wel iets.
[..]
Dat zeg je over elke celeb, golddigger.
En dan gewoon doorgaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me laten uitwonen tot uitwonen onmogelijk is geworden.
Ik wil ook zo'n baard maar ik kan dat niet goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom word ik hier droevig van?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me laten uitwonen tot uitwonen onmogelijk is geworden.
Daar gaan je Bt's en wd's, jongen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baard maar ik kan dat niet goed!
Ze doen het erom, Fas. Niet zo happen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom word ik hier droevig van?
Sure, fokkers tot in de late uurtjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
We hebben elke avond wel iets gemeen, 4EBE. En anders vinden we wel iets.
[..]
Dat zeggen er wel meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sure, fokkers tot in de late uurtjes.
Ik ga denk ik maar slapen
Ik weet 't.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze doen het erom, Fas. Niet zo happen.
Tenminste iemand die hem snapt.quote:
Wil jij me soms uitwonen met een voorbinddildoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom word ik hier droevig van?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer.
(Slaap lekker.)
Slaap lekkerquote:
Hihihihi.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie wel helemaal naar de grafkankertyfusteringpestpleuris kapot neuken.
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie wel helemaal naar de grafkankertyfusteringpestpleuris kapot neuken.
Ik wil niets liever.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil jij me soms uitwonen met een voorbinddildo?
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een lul ben jij zeg. Wel met NG maar niet met mij en Roelquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?
Jullie kunnen niet danquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij zeg. Wel met NG maar niet met mij en Roel
Ik wel hoor. Nouja, nu niet meer, maar ik kon wel. Totdat jullie gingen afzeggenquote:
hoezoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.
Met Oasis als achtergrondmuziek ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.
ik tuf je hele anus vol danquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?
Geil.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik tuf je hele anus vol dan
Spacebitterballen doen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kinkyquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mm vind 'm niet zo.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm vind 'm niet zo.
Vinden jullie het trouwens vervelend als ik steeds Kate Winslet post?
ja, KANKERVERVELENDquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm vind 'm niet zo.
wrom zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm vind 'm niet zo.
kwil ook bitterballe.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
EN WIJ GAAN SPACEBITTERBALLEN ETEN
Oke.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
Zal ik de pijp meenemen René?
Die koker van Harold & Kumar.
Zal ik m'n billen uit elkaar trekken, zodat je er nog makkelijker in kan kruipen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Zonder jou klopt dit kliekje niet.
Met ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Zonder jou klopt dit kliekje niet.
Heb je je haar geverfd?quote:
Waarom pijpt die gast een lege keukenrolquote:
Nee jongs een vuilak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik m'n billen uit elkaar trekken, zodat je er nog makkelijker in kan kruipen?_!
BP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jongs een vuilak.
Dat gekanker van je.Je hebt overal nog meer opmerkingen op dan IQM.
Ik ben een wandelde klaagbaak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jongs een vuilak.
die gast ben ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom pijpt die gast een lege keukenrol
Dude. Seriously. Toen ik nepdronken was, had je het ook al over een zeikerige IQM. Waar kanker ik allemaal op dan? List, please.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jongs een vuilak.
Hotlinkfail.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
"Goldie... She says her name is Goldie."
ik hou van piemelsquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan is dus de vraag, waarom ben jij homo?
quote:
quote:
Je mag mijn poepertje uitlikken voor 20 euroquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
Het gaat over poeperts uitlikken en mike_hunt komt langs.
Dat liedje is niet voor jou bedoeld, he.quote:
Dit vraagt om een paintquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
Retry:
[ afbeelding ]
"Goldie... She says her name is Goldie."
Oh, ik dacht al.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liedje is niet voor jou bedoeld, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |