yum yumquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
BOBBY HEEFT ZELFMOORD GEPLEEGD
HIJ HING ZICH OP AAN EEN BONSAI BOOMPJE![]()
![]()
quote:
Ik heb vakantie en nooit huiswerk, kanker kneus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze slijmt omdat je haar wiskunde huiswerk moet maken
Wat een liefde weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en nooit huiswerk, kanker kneus.
Die's oud!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
BOBBY HEEFT ZELFMOORD GEPLEEGD
HIJ HING ZICH OP AAN EEN BONSAI BOOMPJE![]()
![]()
Jou altijd, schat. jwt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, ga je me ook vastbinden?
dit schilderij noem ik:: BobbyB en zijn nieuwe hoedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in Azie doet Bobby aan verstoppertje.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, ga je me ook vastbinden?
Ik vroeg je mij te irriteren in plaats van Bobby, waar blijf je?quote:
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg je mij te irriteren in plaats van Bobby, waar blijf je?
*insert stripje waar vent letterlijk alle hoeken van kamer laat zien*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.
Dat vind je wel wat he BT. Alleen nog zo'n bal in je muil en dan is het ook stil.quote:
Oh, eng.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens naar Rotjeknor toe komen en je alle hoeken van de kamer laten zien.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert stripje waar vent letterlijk alle hoeken van kamer laat zien*
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat iemand anders het doet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind je wel wat he BT. Alleen nog zo'n bal in je muil en dan is het ook stil.
Ey, op zo'n manier laat je ook niks aan de verbeelding over.quote:
Bt 2.0 is die irritante met die UI met mondjes. BT 1.0 is die leuke, lieve meid met dat doodshoofd als ui.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet meer wie Bt 1.0 en wie Bt 2.0 is.
Zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt 2.0 is die irritante met die UI met mondjes. BT 1.0 is die leuke, lieve meid met dat doodshoofd als ui.
Oh, mis ik nu iets?quote:
Dude!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Drop het woord 'touw' in de buurt van T_T en die kerel gaat los met fotoseries, rarretjes, open dirs en servers vol met opgeknoopte vrouwen. Vaak ook nog eens graflelijke foto's/vrouwen/opknopingen.
Ga nu maar aan je opdracht werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JE MIST WEL MEER WANT JE ZIET NIET GOED MET JE SPLEETOGEN!
!
!
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Drop het woord 'touw' in de buurt van T_T en die kerel gaat los met fotoseries, rarretjes, open dirs en servers vol met opgeknoopte vrouwen. Vaak ook nog eens graflelijke foto's/vrouwen/opknopingen.
Pas jij nu maar op met tegen de wind in pissenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ga nu maar aan je opdracht werken.
5% was leuk. De rest was ziek, nasty of ronduit lelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenweet alleen niet meer waar.
bwehehehehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ie dit topic ontdekt zullen we morgen wel 3 delen verder zijn danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had laatst anders een topic met mooie/leuke foto's ertussenweet alleen niet meer waar.
Ik plas zittend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pas jij nu maar op met tegen de wind in pissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is dat Edward Norton?quote:
Ik ken die dude, en die vrouw is dat niet Claudia Schiffer?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken die dude, en die vrouw is dat niet Claudia Schiffer?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Claudia Schiffer?
En da's die dude van 3rd Rock from the Sun.
Laat maarquote:
nee joh gekkiequote:
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
En da's die dude van 3rd Rock from the Sun.
Verborgen camera? Die camera zit zowat in z'n neus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef Acinonyx het volgende:
Ach kijk, een gifje van Bobby en zijn nieuwe vriendin, opgenomen met de verborgen camera, zijn ze niet schattig ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verborgen camera? Die camera zit zowat in z'n neus.
Joseph Gordon?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die dude van 3rd rock from the sun of zoiets.
Ik zal niet weten of het mijn passie is tot ik ergens vastgebonden in een verlaten schuurtje lig terwijl ik MAAK ME LOS gil.quote:
That's it!quote:
Veel plezier in je hangmat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:56 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ben nu echt weg, stelletje flikkers
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik weet dat hij hier fan van is
!
Sorry?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
Plaats gewoon een link naar die hele shoot, faaldames. Of stop ze in één post.
Nice!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.idontlikeyouin(...)laudia-schiffer.html
zal ik ook maar mee doen danquote:
HOTLINKFAIL!quote:
HOTLINKFAIL!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zal ik ook maar mee doen dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.idontlikeyouin(...)laudia-schiffer.html
Heuy, wat vind je hiervan?quote:
Wat had ik een hekel aan dit lied plus deze clip.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
Nostalgay1
1) Allure, noteer; nostalgie met gay-trekjes. Zoals boybands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |