Is ie nou zo zwart door dat vuur ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Bobby-B's barbeque liep uit de hand.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja geweldig was dat.Waren ook veel topics over hier op Fok!
[..]
Schorpioentjes.Het is maar van welk soort beesten je houdt.
Lijkt me wel een leuke aflevering. Lijkt me sowieso hilarisch om een rijdende rechter marathon te gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat paadje moest dat zijn, ik zag 't later pas.
Jij moet opflikkeren, kanker BT.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hee euhm Bobby, er zit iets op je lip geloof ik..
Met je karate zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet opflikkeren, kanker BT.Anders heb jij dadelijk wat op je lip.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, veel beter dan dit word het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in The Girl Next Door is Bobby-B bekend.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die balk waar 'frontpage', 'sport', 'games', 'forum', etc. op staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
vastgelegde balk? wat, ik zie niks
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke aflevering. Lijkt me sowieso hilarisch om een rijdende rechter marathon te gaan kijken.
Hhahaha wat foutttttttttt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hee euhm Bobby, er zit iets op je lip geloof ik..
sambal bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |