Sure, fokkers tot in de late uurtjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
We hebben elke avond wel iets gemeen, 4EBE. En anders vinden we wel iets.
[..]
Dat zeggen er wel meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sure, fokkers tot in de late uurtjes.
Ik ga denk ik maar slapen
Ik weet 't.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze doen het erom, Fas. Niet zo happen.
Tenminste iemand die hem snapt.quote:
Wil jij me soms uitwonen met een voorbinddildoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom word ik hier droevig van?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer.
(Slaap lekker.)
Slaap lekkerquote:
Hihihihi.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie wel helemaal naar de grafkankertyfusteringpestpleuris kapot neuken.
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie wel helemaal naar de grafkankertyfusteringpestpleuris kapot neuken.
Ik wil niets liever.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil jij me soms uitwonen met een voorbinddildo?
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een lul ben jij zeg. Wel met NG maar niet met mij en Roelquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?
Jullie kunnen niet danquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij zeg. Wel met NG maar niet met mij en Roel
Ik wel hoor. Nouja, nu niet meer, maar ik kon wel. Totdat jullie gingen afzeggenquote:
hoezoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.
Met Oasis als achtergrondmuziek ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat we jou als mascotte van deze SC moeten dopen en posten in de OP.
ik tuf je hele anus vol danquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag was het toch onze meet?
Geil.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik tuf je hele anus vol dan
Spacebitterballen doen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik tuf je hele anus vol dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |