Bobby-B is naar Nederland gekomen toen die moest vluchten voor Pol Potquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Het zusje van BobbyB
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat hoofd zegt me niet zoveel.Waar ging het over?
ow dus jij was dat ?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, die tubgirl op je hyves gisteren.
SINDS JIJ SPLEETOGEN HEBT EN RIJST EET MET STOKJESquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
Sinds wanneer staat 1136 weer in de OP eigenlijk?
Rene.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ow dus jij was dat ?!![]()
die renee, of die homo met die zonnebril die joey![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.!!
Hij tetterde continu door iedereen heen, de rijdende rechter: 'kunt u uw mond eens houden.'!!
Oh en hij vernielde de bosjes van de buurman waar de paadje was.
WD zeg er eens wat vanquote:
Ze is mooi, zo moeder zo dochterquote:
Ja.quote:
Net als jij dus?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
BobbyB teert nog steeds op geld van Giro 555.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze is mooi, zo moeder zo dochter
JA nu weet ik het weer! Wat een geweldige aflevering was dat. Wat heb ik toen gelachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent op het plaatje had recht van overpad dat nergens toe diende, maar hij wou het niet afstaan omdat het zijn recht was en dat sta je niet zo maar af.!!
Hij tetterde continu door iedereen heen, de rijdende rechter: 'kunt u uw mond eens houden.'!!
Oh en hij vernielde de bosjes van de buurman waar de paadje was.
Mandy neemt 2 schorpioentjes die ze Ilse en Mandy gaat noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Ilse en Pleun heten ze.
![]()
Echte schatjes zijn ze.
Jij mag me geen Rits noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ja. René, Rits, kappen nou. Pest mij maar in plaats van Bobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |