quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog even over het concept nagedacht, en als er genoeg animo is kunnen we deze nacht weer verder met een blanco kaartje.
In de kern blijft het spel hetzelfde als beschreven in de OP van het eerste topic: Heden nacht verdelen we Afrika Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Vermeld bij een aanval ten minste de naam van het land, en het land dat je aanvalt.
wollig verhaal over een landenlijst
Als neutrale speleider, zal ik de honeurs waarnemen vanaf Madintxgascar. Game on!
[ afbeelding ]
ah gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En blabon heeft Buitenland geanexeerd
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanuit mijn eigen land, door middel van aanhoudende bombardementen.
Pareert.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Quyxz_ het volgende:
De Buitenlanders gaan vandaag maar proberen de macht over te nemen in het Nieuw Ottomaanse Rijk in het noordwesten.
Scherpe Rand annexeert Ethiopië.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Zwoerd het volgende:
Laat anders Intxaurraga een nieuwe met nieuwe paint maken
Maar Buitenland bstaat niet eens meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pareert.
Vertraging is niet eerlijk, want topic ging dicht. Had 'm anders eerder gepost.![]()
accepteer je mijn bondgenoot schapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND viert de verovering van swasiland in stijl. met clowns en irritante liedjes.
Dan is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar Buitenland bstaat niet eens meer
buahahah. fail.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland probeert Nigger op de knieën te krijgen door middel van het constant bombarderen van vijandige doelen, met steeds zwaardere bommen. Ook het gebruik van nukes wordt niet uitgesloten.
Cablegun pareert de aanval met de sterkste antirakketten!quote:
nigger vangt de nukes op, en gooit meloenen terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh. Bierland gooit gauw nog een paar nukes op Nigger.
welk rijk ben jij ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
nieuw ottomaanse rijk, osman bey, wat zeg je ervan als we bondgenoten worden c.q. elkaar nu niet aanvallen?
kan niet man, onze grote leider HERMAN VAN VEEN is loco jeweetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
accepteer je mijn bondgenoot schap?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef Sena het volgende:
[..]
nigger vangt de nukes op, en gooit meloenen terug
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
nieuw ottomaanse rijk, osman bey, wat zeg je ervan als we bondgenoten worden c.q. elkaar nu niet aanvallen?
Alleen als je maandelijks vrouwenvleesch (minimaal 20 stuks) levert aan mijn harem.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
valt voor de 4e keer het land rechts van cablegun aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Speciaal voor IHVK:
[ afbeelding ]
tussen ons zitten er twee landen, de bondgenootschap heeft weinig nut?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welk rijk ben jij ?
ooh nigger![]()
bondgenootschap?
je kan alleen geclaimde landen aanvallen, alles wat wit is dus niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
valt voor de 4e keer het land rechts van cablegun aanen nu ook het land ernaast
Slaat aanval af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon valt het nieuw-ottomaanse-rijk aan
ik val herman van veen land aan omdat het loco is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef Sena het volgende:
[..]
je kan alleen geclaimde landen aanvallen, alles wat wit is dus niet...
pareertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik val herman van veen land aan omdat het loco is.
Blabon slaat de aanval afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef IHVK het volgende:
Okey Osman Bey nu gaan we een gezamenlijke aanval uitvoeren op Blabon.
Met als doel het noorden te annexeren en het stichten van een groot imperium.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
De op-1-na hoogste milliteren van Blabon executeren de Bierlandse spionnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland heeft in het diepste geheim spionnen in Blabon losgelaten die de hoogste militairen van Blabon hebben vermoord
Crapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De op-1-na hoogste milliteren van Blabon executeren de Bierlandse spionnen
Op de volgende paint issie van jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
De hermafrodietentroepen van het Nieuw-Ottomaanse Rijk hebben Plopsaland stralingvrij gemaakt en geannexeerd. Krijg ik 'm binnen mijn landsgrenzen?
[..]
Na aanvankelijk de eerste aanvallen afgeslagen te hebben blijkt ook Blabon geen twee fronten oorlog te kunnen winnen.quote:
Blabon stuurt nieuwe kindsoldaten naar het noorden en heroverd noord-Blabonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Na aanvankelijk de eerste aanvallen afgeslagen te hebben blijkt ook Blabon geen twee fronten oorlog te kunnen winnen.
Blabon verliest zijn grongebied tussen het Ottomaanse Rijk en Scherpe Rand.
pareertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
valt opnieuw aan omdat gestoorde te makkelijk onder de knie te lopen zijn
hierbij imoboliseren ze de hoofdstad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas kan herman van veen land de haven aanvallen niet weerstaan en bezwijkt het land onder zijn zwichten door de zoveelste aanval.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef Sena het volgende:
dat groene stukje land helemaal links, omringd door nigger, ik val dat even aan
heus niet !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas kan herman van veen land de haven aanvallen niet weerstaan en bezwijkt het land onder zijn zwichten door de zoveelste aanval.
[ afbeelding ]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!quote:
Pardon, ik poste een oud kaartje. *Edit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:04 schreef Sena het volgende:
[..]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iets minder landzuchtig mensen, laten we Intxaurraga de tijd geven om de posts te lezen en te painten.
tof spel! je bent ook snel met de veranderingenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.
Het Blaboneze rijk groeitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef Zwoerd het volgende:
blabon valt bierland binnen
heb je al een land ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:07 schreef rcco het volgende:
Ik snap dit spel niet helemaal, maar hierbij verklaar ik Tanzania tot:
(Democratische Republiek) Batavia Stad
de kinderen worden onderschept en met een sausje geserveerd aan de GROTE LEIDERquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
* Stuurt spionnen in het land van herman van veen om het land binnen te dringen.*
vermomd als hedendaagse kinderen. bij de eerste beste poging probeert een spion als zelfmoord terrorist de gek van herman van veen land op te blazen
Blabon weet niet zeker of het wordt aangevallen, maar uit voorzorg wordt elke scherp-randeling gedeporteerd en vermoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef IHVK het volgende:
Scherpe rand eet een noord groene koekje op.
Blabon vecht succesvol terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee want dat heb je niet aangevallen. je hebt dat mini stukje links aangevallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
Neenee, je bent nog gepareerd. En een rijk wordt gewoon als één geheel gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee swasiland had ook een enclave in zuid afrikaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef IHVK het volgende:
Kindsoldaten Blabon moeten slapen van hun ouders. Scherpe Rand heeft Noord Blabon weer in handen. Onder de bevolking heerst een pro-scherp stentiment.
Kan niet Blabon is bezig met Twenthe en de Minister van Blabon informatie liegt.quote:
okayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee want dat heb je niet aangevallen. je hebt dat mini stukje links aangevallen
Laten we het even simpel houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* cablegun onderdrukt de overgebleven rebellenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt cablegun maar weer aan
de niggers slaan de hermafrodieten zo hard, dat ze huilend terug naar huis teruggaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt Nigger binnen met 10.000 hermafrodieten te paard en 20.000 man te struisvogel.
Blabon heeft genoeg troepen voor een 2-fronten oorlogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan niet Blabon is bezig met Twenthe en de Minister van Blabon informatie liegt.
Op de straten wordt een scherp volkslied gezongen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja?Mauritanie grenst niet aan mij, je kan me niet aanvallen biatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon heeft genoeg troepen voor een 2-fronten oorlog
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
Mauritanie grenst niet aan mij, je kan me niet aanvallen biatch
Sinds wanneer heers jij over Nigger? Jij bent toch van Rocco?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
de niggers slaan de hermafrodieten zo hard, dat ze huilend terug naar huis teruggaan.
helaas een grote waarheidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.
Luchtfoto's lijken deze vermoedens te bevestigen.
en anders heb ik je aanval net gepareerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
kom maar met die foto'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.
Luchtfoto's lijken deze vermoedens te bevestigen.
ja, verkeerd gekeken.ik dacht het land onder marokkoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook de president van Cablegun erkent de verovering.
ja, ja. ik ben er al achterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onee hoe noem je dit dan?
Laat deze in de OP ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onee hoe noem je dit dan?
Darn...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:16 schreef Sena het volgende:
[..]
ja, verkeerd gekeken.ik dacht het land onder marokko. maar aanval gepareerd dus.
pareer wederomquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kan niet chillen want de troepen van Cablegun blijven maar aanvallen
nee, mendeljev is rocco. ik ben sinds het begin niggerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sinds wanneer heers jij over Nigger? Jij bent toch van Rocco?
wat er ook uit cablegun kwam werd zonder problemen teruggeslagenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnen
Je troepen childen en hebben de kracht niet om de aanval te pareren.quote:
Gaat inderdaad om Noord Blabon.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnen
nietsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is er nu tussen Cablegun en Blabon gebeurd?
Omdat ik om de goede god niet zou weten hoe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Had ik niet al eerder het verzoek gedaan om hier een interactief spelletje van te maken zodat je alleen maar hoefde te klikken enzo? Waarom is er niet aan mijn verzoek voldaan?
nee, uiteindelijk zijn de negers de lulquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Zijn er enige regels verbonden met dit spel?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef Sena het volgende:
kunnen we even 5 minuten pauze nemen?
ik zou graag een update willen enzo
Ottomaanse Rijk Arabiseert in hoog tempo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
الامبراطورية العثمانية الجديدة هو روكو في الداخل
het is altijd chaos in mijn land HERMAN VAN VEEN ONZE GROTE LEIDER loopt immers altijd rond in een gigantische robot die willekeurige gebouwen sloopt en mensen plet. echter het leger is sterk als altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je troepen childen en hebben de kracht niet om de aanval te pareren.![]()
Het land herman van veen blijkt zwaar in rep en roer te zijn.
-1 voor herman van veen
zie OPquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Zijn er enige regels verbonden met dit spel?
Verdorie...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Omdat ik om de goede god niet zou weten hoe.
Blabon, slaat iets dat op een aanval lijkt terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
gepareerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
niets
blabon valt vanuit twente Batavia stad aan
ik heb net al je snorren verbrandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:20 schreef XtremeNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag beginnen door een hele lading hoofddoekjes en snorren naar nigger te sturen, zodat het zandnegers zijn en geannexeerd worden in mijn rijk.
blabon heeft twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Sinds de laatste kaart is er toch niets veranderd?
Hij gebruikt em als annexeer truukje...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Wel, scherpe land heeft Noord Blabon veroverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:20 schreef Intxaurraga het volgende:
er is nieuw bloed gekomen. kindsoldatie wordt aangevallen door kaaskoppenland. en er is net zandland ofzo bijgekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:20 schreef Intxaurraga het volgende:
het leger blijkt incompitabel te zijn omdat het door teveel wiet toevoer zwaar stoned blijkt te zijn. dit door het hoge gekke gehalte in HERMAN VAN VEEN land. Ze denken in hun hersens sterk en machtig maar, blijken simpele oersukkels te zijn. Chillen terwijl de vijand voor de deur zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:19 schreef Laton het volgende:
[..]
het is altijd chaos in mijn land HERMAN VAN VEEN ONZE GROTE LEIDER loopt immers altijd rond in een gigantische robot die willekeurige gebouwen sloopt en mensen plet. echter het leger is sterk als altijd
ja dit dus. ik heb je net gepareerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je kunt dus alleen een land als geheel veroveren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel, scherpe land heeft Noord Blabon veroverd.
* maakt luchtfoto's en erkent de overwinning *quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel, scherpe land heeft Noord Blabon veroverd.
Ben je nu weer ineens Rocco? Net zei je dat je Nigger was!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:22 schreef Sena het volgende:
[..]
ja dit dus. ik heb je net gepareerd.
je kan altijd stukjes veroverenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar je kunt dus alleen een land als geheel veroveren.
Oh schade.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar je kunt dus alleen een land als geheel veroveren.
nee das juist vet uiteindelijk is er 1 overwinnaar van de hele mapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan altijd stukjes veroverenjezus dat land is zo groot word het spel anders saai van
hoe wil je het anders 300 topics vullen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:24 schreef Laton het volgende:
[..]
nee das juist vet uiteindelijk is er 1 overwinnaar van de hele map
land + gewonnen land worden 1
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je nu weer ineens Rocco? Net zei je dat je Nigger was!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
de persoon met de langste adem wintquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe wil je het anders 300 topics vullen?
gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Nigger, Cablegun, Ottomaanse Rijk + scherpe Rand.
Blabon veroveren en herverdelen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Rocco zou nu van mij moeten zijn. Ik had mijn aanvalsboodschap in het Arabisch verkondigd, maar de slimmerds hadden 'm kunnen ontcijferen m.b.v. Google Translate, maar dat hebben ze niet gedaan. Dus hier met Rocco.![]()
[..]
als Nigger en Ottormaanse Rijk ermee instemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Nigger, Cablegun, Ottomaanse Rijk + scherpe Rand.
Blabon veroveren en herverdelen?
Nieuw-Ottomaanse Rijk pareert door Wilders toegang tot haar landsgrenzen te weigeren, waarna er een hele mediahype ontstaat rondom zijn persoon.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef XtremeNL het volgende:
Zandland is blij met de erkenning van madintxgascar en stuurt een afgezant om thee te drinken.
Onder tussen word het Ottomaanse rijk binnen gevallen met Wilders one-liners als "Die cultuur is zo beschaafd als de Sahara".
cablegun doet niet meer meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:22 schreef Zwoerd het volgende:
blabon probeerd het nog eens in cablegun
Herman van veenland heeft nooit meer gereageerd op de constante aanvallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het leger blijkt incompitabel te zijn omdat het door teveel wiet toevoer zwaar stoned blijkt te zijn. dit door het hoge gekke gehalte in HERMAN VAN VEEN land. Ze denken in hun hersens sterk en machtig maar, blijken simpele oersukkels te zijn. Chillen terwijl de vijand voor de deur zit.
* Cablegun land prepareert de laatste aanval en gaat voluit tegen Herman van veen!![]()
Rollende kastelen en wandelende oma bommen op wielen rijden Voormalig herman van veen binnen
KUTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Herman van veenland heeft nooit meer gereageerd op de constante aanvallen![]()
ik Claim dit land als mijnvanwege de afwezigheid van een tegenaanval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zandland keurt deze actie sterk af en vind het schadelijk voor het vrije woord!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nieuw-Ottomaanse Rijk pareert door Wilders toegang tot haar landsgrenzen te weigeren, waarnee er een hele mediahype ontstaat rondom zijn persoon.
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken, en Zandland zal beginnen aan veel bureaucratisch gesteggel om van een of ander diplomaat een verontschuldiging te krijgen.
En ondertussen vallen we heel zachtjes via de oprukkende Sahara blabon binnen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje![]()
je probeert watquote:! zo duidelijk kan ik ook aanvallen
* mijn grens patrouilles vinden niks *Redacted![]()
lijkt me wel tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je probeert wat! zo duidelijk kan ik ook aanvallen
* mijn grens patrouilles vinden niks *Цой жив![]()
niet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Rara raraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al geweest of?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef Sena het volgende:
[..]
ik dacht dat het aan mij gericht was. maar je hebt net rocco dus geannexeerd
en ik val lepraland aan!
![]()
slaat afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Zandland keurt deze actie sterk af en vind het schadelijk voor het vrije woord!
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken, en Zandland zal beginnen aan veel bureaucratisch gesteggel om van een of ander diplomaat een verontschuldiging te krijgen.
En ondertussen vallen we heel zachtjes via de oprukkende Sahara blabon binnen.
Цой жив![]()
bij dezen, intx.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
De regering van Lepra-Land is moe en gaat slapen. Annexeer dus maar lekker ik ben er tog niet
net aangevallen en 5 minuten waren verstreken. en anders val ik het nu weer aan![]()
![]()
Nieuw-Ottomaanse Rijk reageert door alle diplomatieke en economische banden met Zandland te verbreken en heft haar consultaat in dat land op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Zandland keurt deze actie sterk af en vind het schadelijk voor het vrije woord!
En ondertussen vallen we heel zachtjes via de oprukkende Sahara blabon binnen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef Sena het volgende:
[..]
ik dacht dat het aan mij gericht was. maar je hebt net rocco dus geannexeerd
en ik val lepraland aan!
lepraland is binnen!
![]()
Dat was dan mooi mijn eerste vijandige overname.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Iemand was je net voor met Mozambique. Claim maar wat anders.
Net zoals ik nu Batavia Stad tot mijn bezit reken, zeg maar.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:33 schreef cablegunmaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.