quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef Sena het volgende:
dat groene stukje land helemaal links, omringd door nigger, ik val dat even aan
heus niet !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas kan herman van veen land de haven aanvallen niet weerstaan en bezwijkt het land onder zijn zwichten door de zoveelste aanval.
[ afbeelding ]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!quote:
Pardon, ik poste een oud kaartje. *Edit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:04 schreef Sena het volgende:
[..]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iets minder landzuchtig mensen, laten we Intxaurraga de tijd geven om de posts te lezen en te painten.
tof spel! je bent ook snel met de veranderingenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.
Het Blaboneze rijk groeitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef Zwoerd het volgende:
blabon valt bierland binnen
heb je al een land ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:07 schreef rcco het volgende:
Ik snap dit spel niet helemaal, maar hierbij verklaar ik Tanzania tot:
(Democratische Republiek) Batavia Stad
de kinderen worden onderschept en met een sausje geserveerd aan de GROTE LEIDERquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
* Stuurt spionnen in het land van herman van veen om het land binnen te dringen.*
vermomd als hedendaagse kinderen. bij de eerste beste poging probeert een spion als zelfmoord terrorist de gek van herman van veen land op te blazen
Blabon weet niet zeker of het wordt aangevallen, maar uit voorzorg wordt elke scherp-randeling gedeporteerd en vermoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef IHVK het volgende:
Scherpe rand eet een noord groene koekje op.
Blabon vecht succesvol terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee want dat heb je niet aangevallen. je hebt dat mini stukje links aangevallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
Neenee, je bent nog gepareerd. En een rijk wordt gewoon als één geheel gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee swasiland had ook een enclave in zuid afrikaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef IHVK het volgende:
Kindsoldaten Blabon moeten slapen van hun ouders. Scherpe Rand heeft Noord Blabon weer in handen. Onder de bevolking heerst een pro-scherp stentiment.
Kan niet Blabon is bezig met Twenthe en de Minister van Blabon informatie liegt.quote:
okayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee want dat heb je niet aangevallen. je hebt dat mini stukje links aangevallen
Laten we het even simpel houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* cablegun onderdrukt de overgebleven rebellenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt cablegun maar weer aan
de niggers slaan de hermafrodieten zo hard, dat ze huilend terug naar huis teruggaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt Nigger binnen met 10.000 hermafrodieten te paard en 20.000 man te struisvogel.
Blabon heeft genoeg troepen voor een 2-fronten oorlogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan niet Blabon is bezig met Twenthe en de Minister van Blabon informatie liegt.
Op de straten wordt een scherp volkslied gezongen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja?Mauritanie grenst niet aan mij, je kan me niet aanvallen biatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon heeft genoeg troepen voor een 2-fronten oorlog
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
Mauritanie grenst niet aan mij, je kan me niet aanvallen biatch
Sinds wanneer heers jij over Nigger? Jij bent toch van Rocco?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
de niggers slaan de hermafrodieten zo hard, dat ze huilend terug naar huis teruggaan.
helaas een grote waarheidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.
Luchtfoto's lijken deze vermoedens te bevestigen.
en anders heb ik je aanval net gepareerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:13 schreef Sena het volgende:
[..]
kom maar met die foto'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
ER is in de geschiedenis geen 2-fronten oorlog gewonnen. Het is zeer aannemlijk dat Blabon niet de waarheid spreekt.
Luchtfoto's lijken deze vermoedens te bevestigen.
ja, verkeerd gekeken.ik dacht het land onder marokkoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook de president van Cablegun erkent de verovering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |