quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog even over het concept nagedacht, en als er genoeg animo is kunnen we deze nacht weer verder met een blanco kaartje.
In de kern blijft het spel hetzelfde als beschreven in de OP van het eerste topic: Heden nacht verdelen we Afrika Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Vermeld bij een aanval ten minste de naam van het land, en het land dat je aanvalt.
wollig verhaal over een landenlijst
Als neutrale speleider, zal ik de honeurs waarnemen vanaf Madintxgascar. Game on!
[ afbeelding ]
ah gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En blabon heeft Buitenland geanexeerd
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanuit mijn eigen land, door middel van aanhoudende bombardementen.
Pareert.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Quyxz_ het volgende:
De Buitenlanders gaan vandaag maar proberen de macht over te nemen in het Nieuw Ottomaanse Rijk in het noordwesten.
Scherpe Rand annexeert Ethiopië.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Zwoerd het volgende:
Laat anders Intxaurraga een nieuwe met nieuwe paint maken
Maar Buitenland bstaat niet eens meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pareert.
Vertraging is niet eerlijk, want topic ging dicht. Had 'm anders eerder gepost.![]()
accepteer je mijn bondgenoot schapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND viert de verovering van swasiland in stijl. met clowns en irritante liedjes.
Dan is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar Buitenland bstaat niet eens meer
buahahah. fail.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland probeert Nigger op de knieën te krijgen door middel van het constant bombarderen van vijandige doelen, met steeds zwaardere bommen. Ook het gebruik van nukes wordt niet uitgesloten.
Cablegun pareert de aanval met de sterkste antirakketten!quote:
nigger vangt de nukes op, en gooit meloenen terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh. Bierland gooit gauw nog een paar nukes op Nigger.
welk rijk ben jij ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
nieuw ottomaanse rijk, osman bey, wat zeg je ervan als we bondgenoten worden c.q. elkaar nu niet aanvallen?
kan niet man, onze grote leider HERMAN VAN VEEN is loco jeweetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
accepteer je mijn bondgenoot schap?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef Sena het volgende:
[..]
nigger vangt de nukes op, en gooit meloenen terug
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
nieuw ottomaanse rijk, osman bey, wat zeg je ervan als we bondgenoten worden c.q. elkaar nu niet aanvallen?
Alleen als je maandelijks vrouwenvleesch (minimaal 20 stuks) levert aan mijn harem.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:53 schreef Sena het volgende:
valt voor de 4e keer het land rechts van cablegun aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Speciaal voor IHVK:
[ afbeelding ]
tussen ons zitten er twee landen, de bondgenootschap heeft weinig nut?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welk rijk ben jij ?
ooh nigger![]()
bondgenootschap?
je kan alleen geclaimde landen aanvallen, alles wat wit is dus niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
valt voor de 4e keer het land rechts van cablegun aanen nu ook het land ernaast
Slaat aanval af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon valt het nieuw-ottomaanse-rijk aan
ik val herman van veen land aan omdat het loco is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:55 schreef Sena het volgende:
[..]
je kan alleen geclaimde landen aanvallen, alles wat wit is dus niet...
pareertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik val herman van veen land aan omdat het loco is.
Blabon slaat de aanval afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef IHVK het volgende:
Okey Osman Bey nu gaan we een gezamenlijke aanval uitvoeren op Blabon.
Met als doel het noorden te annexeren en het stichten van een groot imperium.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
De op-1-na hoogste milliteren van Blabon executeren de Bierlandse spionnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland heeft in het diepste geheim spionnen in Blabon losgelaten die de hoogste militairen van Blabon hebben vermoord
Crapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De op-1-na hoogste milliteren van Blabon executeren de Bierlandse spionnen
Op de volgende paint issie van jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
De hermafrodietentroepen van het Nieuw-Ottomaanse Rijk hebben Plopsaland stralingvrij gemaakt en geannexeerd. Krijg ik 'm binnen mijn landsgrenzen?
[..]
Na aanvankelijk de eerste aanvallen afgeslagen te hebben blijkt ook Blabon geen twee fronten oorlog te kunnen winnen.quote:
Blabon stuurt nieuwe kindsoldaten naar het noorden en heroverd noord-Blabonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Na aanvankelijk de eerste aanvallen afgeslagen te hebben blijkt ook Blabon geen twee fronten oorlog te kunnen winnen.
Blabon verliest zijn grongebied tussen het Ottomaanse Rijk en Scherpe Rand.
pareertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
valt opnieuw aan omdat gestoorde te makkelijk onder de knie te lopen zijn
hierbij imoboliseren ze de hoofdstad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas kan herman van veen land de haven aanvallen niet weerstaan en bezwijkt het land onder zijn zwichten door de zoveelste aanval.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef Sena het volgende:
dat groene stukje land helemaal links, omringd door nigger, ik val dat even aan
heus niet !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas kan herman van veen land de haven aanvallen niet weerstaan en bezwijkt het land onder zijn zwichten door de zoveelste aanval.
[ afbeelding ]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!quote:
Pardon, ik poste een oud kaartje. *Edit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:04 schreef Sena het volgende:
[..]
plopsaland nog steeds niet van ottomaanse rijk + groene stuk links nog steeds niet van nigger!
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iets minder landzuchtig mensen, laten we Intxaurraga de tijd geven om de posts te lezen en te painten.
tof spel! je bent ook snel met de veranderingenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, ik hoor vanzelf wel een kreet als iets weer veroverd is.
Het Blaboneze rijk groeitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:01 schreef Zwoerd het volgende:
blabon valt bierland binnen
heb je al een land ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:07 schreef rcco het volgende:
Ik snap dit spel niet helemaal, maar hierbij verklaar ik Tanzania tot:
(Democratische Republiek) Batavia Stad
de kinderen worden onderschept en met een sausje geserveerd aan de GROTE LEIDERquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
* Stuurt spionnen in het land van herman van veen om het land binnen te dringen.*
vermomd als hedendaagse kinderen. bij de eerste beste poging probeert een spion als zelfmoord terrorist de gek van herman van veen land op te blazen
Blabon weet niet zeker of het wordt aangevallen, maar uit voorzorg wordt elke scherp-randeling gedeporteerd en vermoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef IHVK het volgende:
Scherpe rand eet een noord groene koekje op.
Blabon vecht succesvol terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee want dat heb je niet aangevallen. je hebt dat mini stukje links aangevallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
Neenee, je bent nog gepareerd. En een rijk wordt gewoon als één geheel gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:09 schreef IHVK het volgende:
Blabon groeit aan een stuk aan, maar krimpt aan een ander stuk.
nee swasiland had ook een enclave in zuid afrikaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef Sena het volgende:
ik heb wel een vraag nu:
dat groene stukje naast nigger was lesotho. werd veroverd door hermanvanveenland. was dus hermanvanveenland toen ik het aanviel. betekent dit dat hermanvanveenland ook nigger is geworden na aanval op dat groene stukje links?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:10 schreef IHVK het volgende:
Kindsoldaten Blabon moeten slapen van hun ouders. Scherpe Rand heeft Noord Blabon weer in handen. Onder de bevolking heerst een pro-scherp stentiment.
Kan niet Blabon is bezig met Twenthe en de Minister van Blabon informatie liegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |