en dat zijn 5 minutenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef _dirkjan_ het volgende:
swasiland valt senegalblaas aan
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Neleos het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een massale aanval op Buitenland vanuit Twente.
tot de nieuwe kaartquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoelang heb je eigenlijk de tijd om te reageren op een aanval?
Ahh crap.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja maar die soldaatjes vielen in een valkuil helaas jongen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Nieuw-Ottomaanse Rijk valt Amvroland binnen.
dan val ik nigger aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Sena het volgende:
[..]
jammer genoeg heb ik senegalblaas eerder dan jij aangevallen
Blabon stuurt alle buitenlanders terug naar hun eigen landquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Buitenlandse troepen rijden in een jeepje naar Blabon en proberen de macht over te nemen met bruut geweld
Buitenland is meestal groter dan binnenlandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom is buitenland zo groot en mijn land zo klein terwijl ik het claimde als de hele lijn van onder afrika ?
minus herman van der veen land!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon stuurt alle buitenlanders terug naar hun eigen land
bullshitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Buitenland is meestal groter dan binnenland
Vuile imperialisten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mij geven ze ook mijn claim niet
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hč.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Amvroland zou nu tot mijn landsgrenzen (Nieuw-Ottomaanse Rijk) moeten behoren.
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
Ik heb Plopsaland al genuked, dus al jouw elitetroepen sterven door een te hoge dosis straling.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SWASILAND KAPOT KAPOT KAPOT en van mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:38 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan ! met onder andere hooivorken
mijn eerste land is de hele grens van west tot oost waar mijn land staat van kust tot kustquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hč.
En blabon heeft Buitenland geanexeerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon valt Buienland vanuit het westen aan
In de eerste instantie mocht je maar één land claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn eerste land is de hele grens van west tot oost waar mijn land staat van kust tot kust
nooit goed aangegeven!
hoe zit het dan met buitenland ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de eerste instantie mocht je maar één land claimen.
Zie de quote:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hč.
Tijdstip van posten 01:29.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Nieuw-Ottomaanse Rijk valt Amvroland binnen.
Blabon slaat met 150,001 troepen de aanval afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland probeert nogmaals Blabon over te nemen door middel van 150,000 elitetroepen.
Vanuit mijn eigen land, door middel van aanhoudende bombardementen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die had zijn landjes netjes veroverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe zit het dan met buitenland ?
hierbij eigen ik dan het land rechts van mij op !
en ik hielp jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Laton het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SWASILAND KAPOT KAPOT KAPOT en van mij
en dat andere minilandje in zuidafrika heb ik ook al 4 keer geannexeerd nu![]()
Scherpe Rand annexeert Ethiopië.quote:
Er liepen stiekem nog een paar scherpschutters achter mijn troepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon slaat met 150,001 troepen de aanval af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |