quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog even over het concept nagedacht, en als er genoeg animo is kunnen we deze nacht weer verder met een blanco kaartje.
In de kern blijft het spel hetzelfde als beschreven in de OP van het eerste topic: Heden nacht verdelen we Afrika Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Vermeld bij een aanval ten minste de naam van het land, en het land dat je aanvalt.
wollig verhaal over een landenlijst
Als neutrale speleider, zal ik de honeurs waarnemen vanaf Madintxgascar. Game on!
[ afbeelding ]
ah gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En blabon heeft Buitenland geanexeerd
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanuit mijn eigen land, door middel van aanhoudende bombardementen.
Pareert.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Quyxz_ het volgende:
De Buitenlanders gaan vandaag maar proberen de macht over te nemen in het Nieuw Ottomaanse Rijk in het noordwesten.
Scherpe Rand annexeert Ethiopië.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niet toegewezen, op basis van het artikel dat zegt dat je alleen grenslanden mag aanvallen.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Zwoerd het volgende:
Laat anders Intxaurraga een nieuwe met nieuwe paint maken
Maar Buitenland bstaat niet eens meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pareert.
Vertraging is niet eerlijk, want topic ging dicht. Had 'm anders eerder gepost.![]()
accepteer je mijn bondgenoot schapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND viert de verovering van swasiland in stijl. met clowns en irritante liedjes.
Dan is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar Buitenland bstaat niet eens meer
buahahah. fail.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland probeert Nigger op de knieën te krijgen door middel van het constant bombarderen van vijandige doelen, met steeds zwaardere bommen. Ook het gebruik van nukes wordt niet uitgesloten.
Cablegun pareert de aanval met de sterkste antirakketten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |