Het ziet er naar uit dat die van jou wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:37 schreef Zwoerd het volgende:
blabon valt nieuw-ottomaase rijk binnen
seconde verschilquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat die van jou wordt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:39 schreef Laton het volgende:
[..]
aight. ik had wel verwacht dat je je land praag zou noemen trouwens
maar Amvrosios gaat in de tegen aanval en vernietigd het complete leger van Zandland.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:40 schreef XtremeNL het volgende:
Zandland verwelkomt amvrosios met een legermacht.
Van Noord naar Zuid/ Van Tunis tot Kaapstadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat die van jou wordt.
Da Brothahood smelt de volledige gouden massa van Cablegun om.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Cablegun rapt het da brother hood in ! met zijn sterke mannelijke gouden massa
Een eenzame krijger moord het hele leger van Blabon uit en de macht gaat tijdelijk weer over op de Nieuw-Ottomanen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:37 schreef Zwoerd het volgende:
blabon valt nieuw-ottomaase rijk binnen
Die regel is geschrapt omdat hij painttechnisch gezien niet te doen was. En die tweede regel, misschien, maar sla je het spel daar niet een beetje murw door.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je een land aanvalt en de aanval mislukt, verlies je nog steeds je land (blanco) of hou je het nu wel? En in dat geval wellicht een regel dat je niet binnen 60 minuten ofzo 2x hetzlefde land mag aanvallen?
Alwaar de Sahara een onneembare hindernis blijkt voor de tanks, wat Zandland vrij laat om Blabon binnen te huppellen en met mandjes vol zand te annexeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
maar Amvrosios gaat in de tegen aanval en vernietigd het complete leger van Zandland.
en trekt zandland binnen
Blabon probeert het opnieuwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een eenzame krijger moord het hele leger van Blabon uit en de macht gaat tijdelijk weer over op de Nieuw-Ottomanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Verrassend!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een eenzame krijger moord het hele leger van Blabon uit en de macht gaat tijdelijk weer over op de Nieuw-Ottomanen.
van wie is ottomaanse rijk nu?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ach, ik opper maar wat. als anderen nog ideeen hebben. En heeft er niemand photoshop? lijkt me wat handiger dan paint.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die regel is geschrapt omdat hij painttechnisch gezien niet te doen was. En die tweede regel, misschien, maar sla je het spel daar niet een beetje murw door.
Ik ga trouwens zo aan de eindkaart painten.
Pareert.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:38 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Zandland nodigt nigger uit voor de thee en zet ze daarna er weer vrolijk uit.
Ondertussen lopen wij het nieuw Ottomaanse rijk binnen.
ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:37 schreef Sena het volgende:
[..]
hallo ottomaanse rijk! aanval door de nigger
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:43 schreef cablegunmaster het volgende:
edit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |