wat er ook uit cablegun kwam werd zonder problemen teruggeslagenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnen
Je troepen childen en hebben de kracht niet om de aanval te pareren.quote:
Gaat inderdaad om Noord Blabon.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet het hele land maar een gedeelte.zo groot land kan je niet zomaar overwinnen
nietsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is er nu tussen Cablegun en Blabon gebeurd?
Omdat ik om de goede god niet zou weten hoe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Had ik niet al eerder het verzoek gedaan om hier een interactief spelletje van te maken zodat je alleen maar hoefde te klikken enzo? Waarom is er niet aan mijn verzoek voldaan?
nee, uiteindelijk zijn de negers de lulquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Zijn er enige regels verbonden met dit spel?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef Sena het volgende:
kunnen we even 5 minuten pauze nemen?
ik zou graag een update willen enzo
Ottomaanse Rijk Arabiseert in hoog tempo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
الامبراطورية العثمانية الجديدة هو روكو في الداخل
het is altijd chaos in mijn land HERMAN VAN VEEN ONZE GROTE LEIDER loopt immers altijd rond in een gigantische robot die willekeurige gebouwen sloopt en mensen plet. echter het leger is sterk als altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je troepen childen en hebben de kracht niet om de aanval te pareren.![]()
Het land herman van veen blijkt zwaar in rep en roer te zijn.
-1 voor herman van veen
zie OPquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Zijn er enige regels verbonden met dit spel?
Verdorie...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Omdat ik om de goede god niet zou weten hoe.
Blabon, slaat iets dat op een aanval lijkt terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
الامبراطورية العثمانية الجديدة هو روكو في الداخل
gepareerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
niets
blabon valt vanuit twente Batavia stad aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |