quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben slapen. Moge de nieuw heerser van Nieuw-Ottomanië de bevolking rechtvaardig behandelen en de vrouwen en kinderen niet in slavernij laten werken en de mannen niet castreren. Amen.![]()
Trusten (nu echt)!
wrm dat dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
STOP! Alle aanvallen stoppen en alle lopende aanvallen worden voor als nooit-gepleegd beschouw.
nieuw kaartje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
STOP! Alle aanvallen stoppen en alle lopende aanvallen worden voor als nooit-gepleegd beschouw.
O, pardon.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
hierbij stilstand tot terug keer van TSquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik eis dan wel Scherpe rand en Cablegunquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Laatstigste update:
[ afbeelding ]
Pareert! al 2xquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik eis dan wel Scherpe rand en Cablegun
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Laatstigste update:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik eis dan wel Scherpe rand en Cablegun
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
oh jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Als iemand de rol van spelleider nog wil overnemen staat hem dat natuurlijk vrij. En anders open ik over een paar maanden nog wel een keer een topic als dit. Wees er dan bij, nu ben ik tukken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hou van vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
maak een echte update danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nou ja, ehm dat bedoelde ik ook niet.
dank voor het vermaakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het moet wel iets bijzonders blijven dat papa Intx zin heeft in deze kermis.
ik moest 2 uur geleden op bed eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het moet wel iets bijzonders blijven dat papa Intx zin heeft in deze kermis.
Godvedummequote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:55 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dit is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen"
ik was begonnen met niger en noemde mijn land nigger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:58 schreef cablegunmaster het volgende:
kan ieder nog zijn land en naam neerzetten of zal ik het helemaal uitspitsen wat de gevechten waren en wie won /
Als je het dan ook nog even opstuurt naar de Afrikaanse autoriteiten... Dan ligt het maar vast.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:58 schreef cablegunmaster het volgende:
zal ik het helemaal uitspitsen wat de gevechten waren en wie won /
ja mijn eigen landquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Als je het dan ook nog even opstuurt naar de Afrikaanse autoriteiten... Dan ligt het maar vast.
je mist nog heel veel spelers die erbij zijn gekomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:01 schreef Sena het volgende:
[..]
ik was begonnen met niger en noemde mijn land nigger.
en zo was het begonnen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |