quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
School en werk, hoezoquote:Op maandag 23 februari 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
NG, wat doe je morgen
Maar jij bent dan ook niet intellectueel!quote:
AHHGGG!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Moet Bach niet met een hoofdletter?
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Dat ga ik verbeteren, just a second.
Hier kreeg ik wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet intellectueel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier kreeg ik wel eenvan op mijn snoetje.
Heulegaar wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
Wat een gekanker trouwens, dat hele bach en shakespeare. Daar kan je toch niet van houden.
Daar kan ik me wel in vinden, echter was ik op het moment naar Bach aan het luisteren, dus vandaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind Pyotr Ilyich Tchaikovsky beter.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier kreeg ik wel eenvan op mijn snoetje.
GMTAquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
Wat een gekanker trouwens, dat hele bach en shakespeare. Daar kan je toch niet van houden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
Ebola.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
en trouwens, bach, shakespeare en tchaikovsky in de KLB-SC? Waar gaat het heen met de sc
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ichigo_Inferno is Very Low
Music you have in common includes Hawthorne Heights, Metallica, Kerli, Papa Roach and From First to Last.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
Ik geil zwaar op mannen die naar Bach luisteren en Shakespeare lezen.
Oh wacht.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:06 schreef McFearless het volgende:
TVP dan maar.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
en trouwens, bach, shakespeare en tchaikovsky in de KLB-SC? Waar gaat het heen met de sc
Hij is bijna klaar.quote:
Ik vind jazz muziek mooi, en geen van mijn vriendin vindt dat. Verder houd ik ook van hardstyle en oldschool hiphop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]Wacht maar tot je je puberteit achter de rug hebt en je je eigen smaakt kunt ontwikkelen, zonder naar je stoere vrienden te luisteren.
Jazz.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind jazz muziek mooi, en geen van mijn vriendin vindt dat. Verder houd ik ook van hardstyle en oldschool hiphop.
Dat eerste is in elk geval iets. Het ligt er ook maar net aan waar je mee bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind jazz muziek mooi, en geen van mijn vriendin vindt dat. Verder houd ik ook van hardstyle en oldschool hiphop.
Als je nou eens geen pot zou zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
Ik geil zwaar op mannen die naar Bach luisteren en Shakespeare lezen.
Oh wacht.
Jazzmuziek is overigens 1 woord.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opgegroeid met guns & roses, U2, bruce springsteen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat eerste is in elk geval iets. Het ligt er ook maar net aan waar je mee bent opgegroeid.
[..]
Als je nou eens geen pot zou zijn.
Schaamluiskankerquote:
Mijn moeder luisterde altijd naar radio 10. Abba en dat soort troep.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opgegroeid met guns & roses, U2, bruce springsteen.
Je bent de 1e.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Schaamluiskanker
Leuke nieuwe UI trouwens !
Mijn tante luistert ook kampmuziekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
opgegroeid met The Cats, normaal, jovink, en kampmuziek van m'n ma
Ik haat radio 10 Gold.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn moeder luisterde altijd naar radio 10. Abba en dat soort troep.
Maar bij m'n opa en oma hoorde ik al vanaf jongs af aan klassiek.
Ik met Pink Floyd, The Beatles en Rolling Stones.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
opgegroeid met The Cats, normaal, jovink, en kampmuziek van m'n ma
PICS godverdomme!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een haarband om.
Ik kan dat, want ik heb lang haar.
Ik ook.quote:
Ik zat laatst helemaal in je moeder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef McFearless het volgende:
De 'je moeder' grapjes zijn ook weer helemaal in?
Nee, je moet je inmiddels rauwe vagina van het kietelen eraan even met rust laten.quote:
NOH ZIJN TWEEDE NAAMquote:
Onze IQM, altijd in voor een garpje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
Ik ben opgegroeid met Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ali B., Simon and Garfunkel, The Beatles en Ramses Shaffy.
Je vader is een she-male.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei ik gister over je moeder ook.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NOH ZIJN TWEEDE NAAM![]()
De oude bok. Ik heb me kapot gelachen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Shakespeare, move over!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het verontrust mij dat je dit weet.
Omg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Shakespeare, move over!
Nee, ik weet het wel zeker!!!!11!!!!1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
En ik ben niet het hoertje van de straat wat jullie denken
Die met die fiets.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
JaGino pitermaai
. Zon gozer hier was verkleed als Gino
Wat een koning
Ik met Queen, Guns 'N Roses en Santanaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik met Pink Floyd, The Beatles en Rolling Stones.
Leuk om er dan een foto met daarop een meisje (de schrijfster?) in een ontzettend kort rokje bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
En ik ben niet het hoertje van de straat wat jullie denken
Let's make some whoepsiepoopsie sauce.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh Broekpaling I'd love to feel your hard shenkie in my whoopsiepoopsie."![]()
Kate wat zeg je nu?![]()
![]()
Check mijn hyves, ik ben nog beter !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Shakespeare, move over!
Was Queen en Guns 'N Ros vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik met Queen, Guns 'N Roses en Santana
Ze wil dat je jezelf de kanker in rookt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi pakje camel van mammie gehad.
Hyves!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Check mijn hyves, ik ben nog beter !
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze wil dat je jezelf de kanker in rookt.
Boeien, mijn kindje is nu 8 maand, als die 15 is ofzo moet hij zelf weten of die rookt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moeders die hun kinderen sigaretten geven.
pas je hyves even.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Check mijn hyves, ik ben nog beter !
dus mn moeder was zwanger van jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeien, mijn kindje is nu 8 maand, als die 15 is ofzo moet hij zelf weten of die rookt.
en AC/DC niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Was Queen en Guns 'N Ros vergeten
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus mn moeder was zwanger van jou
*kuche*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Een strip Strepsils achterover drukt.
Je hebt me zojuist op een idee gebrachtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
pas je hyves even.
Jij bent wel tofJij bent de enige die samen met mij geen kloonhyves aanmaakt om te rellen
TEnminste, volgens mij was jij dat.
* Auwa *quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Een strip Strepsils achterover drukt.
*Ziet achtergrondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt me zojuist op een idee gebracht![]()
okii nou ligt natuurlijk heel mijn hyves-inhoud weer eens op straat.. uhhh op fok.. let the fun begin![]()
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
Ja, ik rel ook altijd met mijn eigen hyves. Alleen heb ik het op privé omdat ik niet wil dat vriendin enzo op fok komenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt me zojuist op een idee gebracht![]()
okii nou ligt natuurlijk heel mijn hyves-inhoud weer eens op straat.. uhhh op fok.. let the fun begin![]()
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
daar heb je de anti-eigen-layout-knop voor, of hoe dat ding ook heet, ik moet het nog steeds veranderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Ziet achtergrond
*Klikt weg
Zo kan je toch niks zien?
ik vind het nooit fijn om hem op privé te zetten want dan kunnen onbekende meiden niet tegen me aan komen kleppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik rel ook altijd met mijn eigen hyves. Alleen heb ik het op privé omdat ik niet wil dat vriendin enzo op fok komenHet is al erg genoeg dat de helft van de SC het kan zien
.
435 represent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
hyves
mensen met 600 hyvesvrienden
Die knop kon ik zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
daar heb je de anti-eigen-layout-knop voor, of hoe dat ding ook heet, ik moet het nog steeds veranderen
c&h is echt super lekker net een pak weg gesabbeldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Auwa *![]()
Citroen en Honing...
Sinaasappel is vies
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
De eerste zin van dat nummer van Hyves is Hyves zegt al genoeg.
Die zie ik ook wel in real life, maar aangezien ik in Groningen zit. En vrienden heb die veel reizen is het handig om ook hyves/msn/facebook te hebben. Daarnaast is het ook goedkoper dan smsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als zelfs een Jan-Peter hyves heeft weet je dat er iets niet goed zit.
Ik neem morgen wel een andere achtergrond, als ik er aan denk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
OK, en nu?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn erectie. Gesymboliseerd.
Het was wel een bitch om jou hyves te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb ooit respect gekregen van reetveter. Zou me in het echt minder snel gebeuren.
Waar is je bovenkantquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn erectie. Gesymboliseerd.
Unieke mensen verdienen unieke namen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was wel een bitch om jou hyves te vinden. Die naam had ik nog noooooooooooit eerder gehoord namelijk
Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Unieke mensen verdienen unieke namen.
Msn werkt toch prima? Eventueel aangevuld met iets als FlickR voor foto's. Hyves is ondertussen een virtuele penis / marketingtool voor allerhande politici / bedrijven geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel in real life, maar aangezien ik in Groningen zit. En vrienden heb die veel reizen is het handig om ook hyves/msn/facebook te hebben. Daarnaast is het ook goedkoper dan smsen.
In elk geval PF.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik neem morgen wel een andere achtergrond, als ik er aan denk...
wehe![]()
Your musical compatibility with Ladurance is Very Low
Music you have in common includes Metallica and Pink Floyd.
quote:
nicequote:
Nee, ik vind vrouwelijk naakt interessant, mag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Wolvendagen is een goeie update op BTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wolvendagen is Bt 2.0. Dat zei Bt 1.0 zelf.
Hij is gespoilerd, en het is nachtbagger !quote:
Wáár?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
er weer vers vrouwenbloe din klbsc en gelijk hangt het kwijl aan de bekken_!
Dat mag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwelijk naakt interessant, mag ik.
Ik wil bewijs zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil bewijs zien.
En ik verdenk IQM, en dat kan zelfs hij niet ontkennen.
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil bewijs zien.
En ik verdenk IQM, en dat kan zelfs hij niet ontkennen.
En hoeveel breezertjes heb jij op ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Dat is wel heel erg toevallig jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.
Post op haar hyves kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.
0 ik heb een spastische spatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En hoeveel breezertjes heb jij op ?
Ik postte op je last.fm toen ik de link ernaar hier op fok zag. Toen zat ik wel al op fok.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Link naar video ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
Ik heb wolvendagen in bewegend beeld gezien.
Myth busted.
Nee, juist niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig ja![]()
Zou ze dan toch misschien een kloon zijn ?
EDIT
ik neem mijn woorden terug !
Watte, wel of geen kloon ?quote:
Ik heb zelf geen hyves.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Post op haar hyves kom je er vanzelf achter.
Oke. Nouja goed, als je een kloon zou zijn zou je al vanaf 2007 hiermee bezig zijn dus dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik postte op je last.fm toen ik de link ernaar hier op fok zag. Toen zat ik wel al op fok.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen hyves.
[..]
Oke. Nouja goed, als je een kloon zou zijn zou je al vanaf 2007 hiermee bezig zijn dus dat denk ik niet.
Nee maar je bent zo'n aardige mede-fokker die altijd alles met iedereen deelt..quote:
okiiquote:
Als FOK!kers me in vertrouwen iets laten zien/vertellen, blijft het bij mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee maar je bent zo'n aardige mede-fokker die altijd alles met iedereen deelt..![]()
niksquote:
damn tastyquote:
HOUSEquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga nog even House kijken en ook slapen. Een goedenacht!
En als je het in een spoilertje verbergtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Als FOK!kers me in vertrouwen iets laten zien/vertellen, blijft het bij mij.
True story.
Houdoeiquote:
geduld is een schone zaak, er duikt vanzelf wel een foto op ergens in een duister sub-forum.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je het in een spoilertje verbergt
iets in de trend van ijsmeis.rarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, er duikt vanzelf wel een foto op ergens in een duister sub-forum.
whehe, you wishquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
iets in de trend van ijsmeis.rar
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit jailbait is.
Hmm neeej, die fotos zijn té gemaakt om echt geil van te worden vind ik.. te onnatuurlijk..quote:
quote:
Ze heeft rare tietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had Milner meisje kunnen zijn.
nee maar je afvragen waar mensen geil van worden isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vond jij het een lekkere picca dan?
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar je afvragen waar mensen geil van worden is_!
Damn, als dat haar isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey psst:
http://www.mediafire.com/?aoxnxvj24td
Als je een punt hebt dan ben je er geil van gewordenquote:
Meisje wat ik postte met die rare tieten heet Betcee May.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Damn, als dat haar is![]()
[ afbeelding ]
hell no, ik heb het niet met jongere meisjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je een punt hebt dan ben je er geil van geworden![]()
oh ze is nog best mooi, vooral haar ogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meisje wat ik postte met die rare tieten heet Betcee May.
Jonge meiden zijn mooi !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hell no, ik heb het niet met jongere meisjes
maar het politiek correcte geneuzel kwam te boven toen ik dat las; ik neem aan dat je zelf kan bedenken wat dat inhoud
hint: ''iedereen verschilt blabla..''
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ze is nog best mooi, vooral haar ogen
Ik zie liever Sadie Jonesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ze is nog best mooi, vooral haar ogen
kunnen we daar nog iets aan veranderen?quote:
een doorbraak dus...fijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:25 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vond het al raar dat ik je zin kon begrijpen
hij is fijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
een doorbraak dus...fijn![]()
dit is lekker: time and time again
ik luister nuquote:
kekke site die di.fm, ze hebben zo ong alles daarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik luister nu
klinkt wel goed ja
ik doe altijd di.fm
voor gezicht zie mijn fobo
net update
groetjes
eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kekke site die di.fm, ze hebben zo ong alles hebben ze daar
nu tribalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
welke radio luister je het meest, want het zijn er behoorlijk wat
cool, maar zijn tribal en goa niet ong hetzelfde?want ze hebben toch beiden (etnishe) volksmuziek als grote inspiratiebron?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
nu tribal
verder doe ik:
meest: House (lekker mellow, en zacht en het gevoel !!! )
soms ook om te hyperen: Goa_Psy-Trance
michel is 100% house
hahaha
geen zin om uit te leggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
cool, maar zijn tribal en goa niet ong hetzelfde?want ze hebben toch beiden (etnishe) volksmuziek als grote inspiratiebron?
ik heb eigenlijk nog nooit tribal gehoord, dus waarschijnlijk is dat de reden dat ik het verschil niet snap
Boh, gek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 23 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
35. 105 IQM
35. 105 Breathtaking
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
quote:
italianenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef dagdag het volgende:
ohohoh
geweldig manquote:
Ja goed hoor! Met jou dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dan werkt ie nog wel aardig![]()
How you doing?
Ja, waar hangt die uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
En wel oké.quote:
Ik zit ook nog op kantoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
Hij lurkt alleen nog maar.quote:
Okquote:En wel oké.
quote:
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luisterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MatthijsF is VERY HIGH
In oktober waren we nog low..
Ik vind dat kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Inderdaad. Last.FM faalt nogal de laatste tijd. Ik krijg de laatste tijd ook allemaal bagger in m'n recommendations.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Was het maar kut...quote:
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.quote:
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.
Vroeger was alles beter!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.
Ok, succes.quote:
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.quote:
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.
De mijne niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzak
Ik heb veel meer vriendinnetjes gehad dan mijn vriendin vriendjes (zij één), maar ik kan me er nog steeds aan ergerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De mijne niet...1 van mijn beste maten.
Haha, nou ja ik ook wel. Maar ik heb er wel vrede mee omdat het dus 1 van mijn beste vrienden was en ze niet met ruzie uitelkaar zijn gegaan en zo. Ik heb voor haar maar 2 vriendinnetjes gehad, dus dat valt ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb veel meer vriendinnetjes gehad dan mijn vriendin vriendjes (zij één), maar ik kan me er nog steeds aan ergeren
Dat had ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb totaal geen motivatie voor mijn werk
Dat terwijl het een afstudeeropdracht is..en als ik het snel doe gewoon erg vroeg zomervakantie heb
Potdorie
Huh? bedoel je de typebalk onderaan het topic? Dat is snel reageren, en als je op het knopje "reageer" klikt kom je in het uitgebreide venster waar ook alle smileys staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets irritants dat na het posten de smileys soms weg zijn onder het typvlak.
Nee, de smileys staan er ook onder, maar soms zijn ze ineens weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Huh? bedoel je de typebalk onderaan het topic? Dat is snel reageren, en als je op het knopje "reageer" klikt kom je in het uitgebreide venster waar ook alle smileys staan
Ik zie geen 4ebe.quote:
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
Dit dus.
[ afbeelding ]
En zo hoort ie:
[ afbeelding ]
Ja, soms doet ie het wel, soms niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Oh, misschien een bug ofzo? Als je ctrl+f5 indrukt doet ie het wel weer?
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-usersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.
In ieder geval in de bagger layout kun je dat gewoon instellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.
ooh ik was te vroegquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-users
Laat haar nou eens met rust.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-users
Ja staat ie ook gewoon aan, maar ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval in de bagger layout kun je dat gewoon instellen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |