Nee, ik vind vrouwelijk naakt interessant, mag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Wolvendagen is een goeie update op BTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wolvendagen is Bt 2.0. Dat zei Bt 1.0 zelf.
Hij is gespoilerd, en het is nachtbagger !quote:
Wáár?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
er weer vers vrouwenbloe din klbsc en gelijk hangt het kwijl aan de bekken_!
Dat mag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwelijk naakt interessant, mag ik.
Ik wil bewijs zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil bewijs zien.
En ik verdenk IQM, en dat kan zelfs hij niet ontkennen.
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil bewijs zien.
En ik verdenk IQM, en dat kan zelfs hij niet ontkennen.
En hoeveel breezertjes heb jij op ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Dat is wel heel erg toevallig jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.
Post op haar hyves kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch vind ik haar last.fm wel opvallend. Zeker omdat ze al bij mij gepost heeft voordat ze hier op fok überhaupt bestond.
0 ik heb een spastische spatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En hoeveel breezertjes heb jij op ?
Ik postte op je last.fm toen ik de link ernaar hier op fok zag. Toen zat ik wel al op fok.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Link naar video ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
Ik heb wolvendagen in bewegend beeld gezien.
Myth busted.
Nee, juist niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig ja![]()
Zou ze dan toch misschien een kloon zijn ?
EDIT
ik neem mijn woorden terug !
Watte, wel of geen kloon ?quote:
Ik heb zelf geen hyves.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Post op haar hyves kom je er vanzelf achter.
Oke. Nouja goed, als je een kloon zou zijn zou je al vanaf 2007 hiermee bezig zijn dus dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik postte op je last.fm toen ik de link ernaar hier op fok zag. Toen zat ik wel al op fok.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen hyves.
[..]
Oke. Nouja goed, als je een kloon zou zijn zou je al vanaf 2007 hiermee bezig zijn dus dat denk ik niet.
Nee maar je bent zo'n aardige mede-fokker die altijd alles met iedereen deelt..quote:
okiiquote:
Als FOK!kers me in vertrouwen iets laten zien/vertellen, blijft het bij mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee maar je bent zo'n aardige mede-fokker die altijd alles met iedereen deelt..![]()
niksquote:
damn tastyquote:
HOUSEquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga nog even House kijken en ook slapen. Een goedenacht!
En als je het in een spoilertje verbergtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Als FOK!kers me in vertrouwen iets laten zien/vertellen, blijft het bij mij.
True story.
Houdoeiquote:
geduld is een schone zaak, er duikt vanzelf wel een foto op ergens in een duister sub-forum.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je het in een spoilertje verbergt
iets in de trend van ijsmeis.rarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, er duikt vanzelf wel een foto op ergens in een duister sub-forum.
whehe, you wishquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
iets in de trend van ijsmeis.rar
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit jailbait is.
Hmm neeej, die fotos zijn té gemaakt om echt geil van te worden vind ik.. te onnatuurlijk..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |