Die knop kon ik zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
daar heb je de anti-eigen-layout-knop voor, of hoe dat ding ook heet, ik moet het nog steeds veranderen
c&h is echt super lekker net een pak weg gesabbeldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Auwa *![]()
Citroen en Honing...
Sinaasappel is vies
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
De eerste zin van dat nummer van Hyves is Hyves zegt al genoeg.
Die zie ik ook wel in real life, maar aangezien ik in Groningen zit. En vrienden heb die veel reizen is het handig om ook hyves/msn/facebook te hebben. Daarnaast is het ook goedkoper dan smsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als zelfs een Jan-Peter hyves heeft weet je dat er iets niet goed zit.
Ik neem morgen wel een andere achtergrond, als ik er aan denk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
OK, en nu?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn erectie. Gesymboliseerd.
Het was wel een bitch om jou hyves te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb ooit respect gekregen van reetveter. Zou me in het echt minder snel gebeuren.
Waar is je bovenkantquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn erectie. Gesymboliseerd.
Unieke mensen verdienen unieke namen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was wel een bitch om jou hyves te vinden. Die naam had ik nog noooooooooooit eerder gehoord namelijk
Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Unieke mensen verdienen unieke namen.
Msn werkt toch prima? Eventueel aangevuld met iets als FlickR voor foto's. Hyves is ondertussen een virtuele penis / marketingtool voor allerhande politici / bedrijven geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel in real life, maar aangezien ik in Groningen zit. En vrienden heb die veel reizen is het handig om ook hyves/msn/facebook te hebben. Daarnaast is het ook goedkoper dan smsen.
In elk geval PF.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik neem morgen wel een andere achtergrond, als ik er aan denk...
wehe![]()
Your musical compatibility with Ladurance is Very Low
Music you have in common includes Metallica and Pink Floyd.
quote:
nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |