Ik met Queen, Guns 'N Roses en Santanaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik met Pink Floyd, The Beatles en Rolling Stones.
Leuk om er dan een foto met daarop een meisje (de schrijfster?) in een ontzettend kort rokje bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
En ik ben niet het hoertje van de straat wat jullie denken
Let's make some whoepsiepoopsie sauce.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh Broekpaling I'd love to feel your hard shenkie in my whoopsiepoopsie."![]()
Kate wat zeg je nu?![]()
![]()
Check mijn hyves, ik ben nog beter !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Shakespeare, move over!
Was Queen en Guns 'N Ros vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik met Queen, Guns 'N Roses en Santana
Ze wil dat je jezelf de kanker in rookt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi pakje camel van mammie gehad.
Hyves!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Check mijn hyves, ik ben nog beter !
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze wil dat je jezelf de kanker in rookt.
Boeien, mijn kindje is nu 8 maand, als die 15 is ofzo moet hij zelf weten of die rookt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moeders die hun kinderen sigaretten geven.
pas je hyves even.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Check mijn hyves, ik ben nog beter !
dus mn moeder was zwanger van jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeien, mijn kindje is nu 8 maand, als die 15 is ofzo moet hij zelf weten of die rookt.
en AC/DC niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Was Queen en Guns 'N Ros vergeten
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus mn moeder was zwanger van jou
*kuche*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Een strip Strepsils achterover drukt.
Je hebt me zojuist op een idee gebrachtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
pas je hyves even.
Jij bent wel tofJij bent de enige die samen met mij geen kloonhyves aanmaakt om te rellen
TEnminste, volgens mij was jij dat.
* Auwa *quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Een strip Strepsils achterover drukt.
*Ziet achtergrondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt me zojuist op een idee gebracht![]()
okii nou ligt natuurlijk heel mijn hyves-inhoud weer eens op straat.. uhhh op fok.. let the fun begin![]()
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
Ja, ik rel ook altijd met mijn eigen hyves. Alleen heb ik het op privé omdat ik niet wil dat vriendin enzo op fok komenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt me zojuist op een idee gebracht![]()
okii nou ligt natuurlijk heel mijn hyves-inhoud weer eens op straat.. uhhh op fok.. let the fun begin![]()
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
daar heb je de anti-eigen-layout-knop voor, of hoe dat ding ook heet, ik moet het nog steeds veranderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Ziet achtergrond
*Klikt weg
Zo kan je toch niks zien?
ik vind het nooit fijn om hem op privé te zetten want dan kunnen onbekende meiden niet tegen me aan komen kleppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik rel ook altijd met mijn eigen hyves. Alleen heb ik het op privé omdat ik niet wil dat vriendin enzo op fok komenHet is al erg genoeg dat de helft van de SC het kan zien
.
435 represent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
hyves
mensen met 600 hyvesvrienden
Die knop kon ik zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
daar heb je de anti-eigen-layout-knop voor, of hoe dat ding ook heet, ik moet het nog steeds veranderen
c&h is echt super lekker net een pak weg gesabbeldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Auwa *![]()
Citroen en Honing...
Sinaasappel is vies
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
De eerste zin van dat nummer van Hyves is Hyves zegt al genoeg.
Die zie ik ook wel in real life, maar aangezien ik in Groningen zit. En vrienden heb die veel reizen is het handig om ook hyves/msn/facebook te hebben. Daarnaast is het ook goedkoper dan smsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als zelfs een Jan-Peter hyves heeft weet je dat er iets niet goed zit.
Ik neem morgen wel een andere achtergrond, als ik er aan denk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die knop kon ik zo snel niet vinden.
Ik vind last.fm prima, en die gebruik ik voornamelijk voor mezelf. Dat social networking hoeft van mij niet zo, ik zie vrienden liever real life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |