geweldig manquote:
Ja goed hoor! Met jou dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dan werkt ie nog wel aardig![]()
How you doing?
Ja, waar hangt die uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
En wel oké.quote:
Ik zit ook nog op kantoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
Hij lurkt alleen nog maar.quote:
Okquote:En wel oké.
quote:
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luisterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MatthijsF is VERY HIGH
In oktober waren we nog low..
Ik vind dat kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Inderdaad. Last.FM faalt nogal de laatste tijd. Ik krijg de laatste tijd ook allemaal bagger in m'n recommendations.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Was het maar kut...quote:
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.quote:
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.
Vroeger was alles beter!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.
Ok, succes.quote:
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.quote:
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.
De mijne niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzak
Ik heb veel meer vriendinnetjes gehad dan mijn vriendin vriendjes (zij één), maar ik kan me er nog steeds aan ergerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De mijne niet...1 van mijn beste maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |