geweldig manquote:
Ja goed hoor! Met jou dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dan werkt ie nog wel aardig![]()
How you doing?
Ja, waar hangt die uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
En wel oké.quote:
Ik zit ook nog op kantoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik mis Jitzzzze wel, m'n mede kantoor klerk.
Hij lurkt alleen nog maar.quote:
Okquote:En wel oké.
quote:
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luisterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MatthijsF is VERY HIGH
In oktober waren we nog low..
Ik vind dat kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Inderdaad. Last.FM faalt nogal de laatste tijd. Ik krijg de laatste tijd ook allemaal bagger in m'n recommendations.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets veranderd bij de instellingen ofzo. Stel ik luister nu twee keer hardstyle luister dan ben ik ook gelijk medium met D_A terwijl ik voor de rest alleen maar kwaliteitsmuziek luister
Was het maar kut...quote:
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.quote:
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jep. Ze hebben tijd geleden ook de hele layout veranderd, vond de oude mooier. Nu lijkt het net facebook oid.
Vroeger was alles beter!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah toen het nog Audio Scrobbler heette.
Ok, succes.quote:
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.quote:
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen m'n vriendin nog maagd was.
De mijne niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ontmaagd door een klootzak
Ik heb veel meer vriendinnetjes gehad dan mijn vriendin vriendjes (zij één), maar ik kan me er nog steeds aan ergerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De mijne niet...1 van mijn beste maten.
Haha, nou ja ik ook wel. Maar ik heb er wel vrede mee omdat het dus 1 van mijn beste vrienden was en ze niet met ruzie uitelkaar zijn gegaan en zo. Ik heb voor haar maar 2 vriendinnetjes gehad, dus dat valt ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb veel meer vriendinnetjes gehad dan mijn vriendin vriendjes (zij één), maar ik kan me er nog steeds aan ergeren
Dat had ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb totaal geen motivatie voor mijn werk
Dat terwijl het een afstudeeropdracht is..en als ik het snel doe gewoon erg vroeg zomervakantie heb
Potdorie
Huh? bedoel je de typebalk onderaan het topic? Dat is snel reageren, en als je op het knopje "reageer" klikt kom je in het uitgebreide venster waar ook alle smileys staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets irritants dat na het posten de smileys soms weg zijn onder het typvlak.
Nee, de smileys staan er ook onder, maar soms zijn ze ineens weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Huh? bedoel je de typebalk onderaan het topic? Dat is snel reageren, en als je op het knopje "reageer" klikt kom je in het uitgebreide venster waar ook alle smileys staan
Ik zie geen 4ebe.quote:
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
Dit dus.
[ afbeelding ]
En zo hoort ie:
[ afbeelding ]
Ja, soms doet ie het wel, soms niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Oh, misschien een bug ofzo? Als je ctrl+f5 indrukt doet ie het wel weer?
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-usersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.
In ieder geval in de bagger layout kun je dat gewoon instellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij hebben er nooit smileys onder gestaan.
ooh ik was te vroegquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-users
Laat haar nou eens met rust.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je tekeningen hebt gepost van je mede-users
Ja staat ie ook gewoon aan, maar ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval in de bagger layout kun je dat gewoon instellen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |