quote:Op maandag 23 februari 2009 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 22 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 135 Californium
51. 085 DR34M3R
89. 057 Houniet
O, gelukkig maar!quote:
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef OA het volgende:
Zo, nu even douchen en dan ben ik ws morgen weer online...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]PeZuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Frutsel.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
15 min *kick*
Ik sta erin
hoe is het hiero
Drukdrukdruk, daar?quote:
drukdrukdrukquote:
Je bent goed bezig dus met het verslagquote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
DM![]()
jah... ehm... wel oke denk ik....
Al een tijdje niet meer echt op fok geweest, tot gister... veuls te druk met verslag enzo... ben nu bezig met het schrijven van een conclusiedus het gaat de goede kant op
moet het zaterdag inleveren
ben al 2 weken niet meer vooruit te branden
opstaan s'morgens is haast onmogelijk... ondanks dat ik er meerdere dag om 9 uur al in lag omdat ik gewoon zo moe ben
hopelijk wordt dat snel beter
Dat is behoorlijk deprimerend..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je weer overnieuw beginnen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Goeiemorgen DM!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen MPG en Pien.
Hoe is het met jullie?
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
Pheno!.
Alles goed? Tijd niet gezien hier.
Dat gelukkig nog niet helemaal, maar wel deels jaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je weer overnieuw beginnen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vervelend. Sterkte. En uiteraard gaat privé voor FOK.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoelquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoelMaar ik hoop dat ik mijn verslag vandaag af krijg dus ik ga toch nog maar even door. Nadat ik nog een kop thee gezet heb tenminste.
Thee is beterquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef DSGamer het volgende:
OMG een collega van me (22 jaar, blond, best een mooie meid) zat net een andere collega tegenover me iets uit te leggen, en de hele tijd op het burau leunend had ik minutenlang een ZEER goed uitzicht op haar royale inkijk (nog meer inkijk en ze had haar topje wel uit kunnen doen)
mijn dag is weer goed
Hoelaat?? In Eindhoven?quote:
Je drinkt graag koude thee?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:58 schreef Fha het volgende:
Gaan jullie dan ook een heerlijke kop thee voor mij shoppen en komen jullie die dan langs brengen?Krijgen jullie een koekje van me..
quote:
Dat maakt niet uit, het gaat om het gebaarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
En wat voor thee moeten we dan voor je shoppen?
Eindhovenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelaat?? In Eindhoven?Voordat ik daar ben is alles al weer dicht.
[..]
Je drinkt graag koude thee?
Een theepakket dan maar?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt niet uit, het gaat om het gebaar
Mjah als daar weer zo'n gigantische tijd tussen zit kan ik tegen die tijd weer opnieuw beginnen met lezen want zo lang onthou ik echt niet waar het over gaatquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Nu weer wachten op deel 4 (en dat moet dus wel het laatste zijn dan)
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah als daar weer zo'n gigantische tijd tussen zit kan ik tegen die tijd weer opnieuw beginnen met lezen want zo lang onthou ik echt niet waar het over gaat
hm het staat ook nog niet op de site of er al een datum van de volgende bekend is. Jammer.. Eind dit jaar lijkt mij ook wel geschikt inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet nee, eind dit jaar oid lijkt me mooi
Dan gaan we daar gewoon voorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef Fha het volgende:
[..]
hm het staat ook nog niet op de site of er al een datum van de volgende bekend is. Jammer.. Eind dit jaar lijkt mij ook wel geschikt inderdaadWellicht dat ik die dan wel krijg voor mn verjaardag haha
inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar gewoon voor
Werkt die schrijver maar even mee
Feliquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Opdracht af en door gemailt![]()
Ik werd van de week als modje van NWS door enkele users gebombardeerd tot hatelijke Wilders aanhanger aangezien ik weer eens wat modderde en vandaag door een ander werd ik gebombardeerd tot opperbasher der Wilders-stemmersquote:
Jij mag juist heel veelquote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik werd van de week als modje van NWS door enkele users gebombardeerd tot hatelijke Wilders aanhanger aangezien ik weer eens wat modderde en vandaag door een ander werd ik gebombardeerd tot opperbasher der Wilders-stemmers
Either ur with us, or with the terrorists![]()
Ik mag ook nix
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag juist heel veel
Alleen het je aantrekken wat de gemiddelde debiel op fok er van vindt is niet echt een slim idee, maar het mag wel
Welkom bij de club!quote:
mjah das best lekker inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
kersenthee is ook aardig te doen trouwens
Die vind ik wel lekkerquote:
Owquote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik wel lekkervooral in de winter
Maar nee, ik heb niet genoeg eten om jou ook wat te brengen.. sorry
Maar ik ben al bijna klaar met koken johquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
En als jij nou ergens wat gaat halen en het hier komt brengen, dan betaal ik en kan jij mee eten
Smakelijk danquote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik ben al bijna klaar met koken johAndere keer
Dankjequote:
Klinkt goed jaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankje
Rijst met gehakt, prei en paprika. Lekker simpel
Eet smakelijk Ph
Nou maak je me jaloersquote:
Oehquote:
Ik geloof dat ze het nu zelf aan het opeten isquote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Kom jij hier dan wat te eten brengen?
Ik zal je nog jaloerser maken, er staat as we speak iemand te koken, ik hoef alleen maar aan te schuiven straksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou maak je me jaloersdie heb ik morgen weer
![]()
Moet je aan de kok vragen, niet aan mijquote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Kom jij hier dan wat te eten brengen?
Nee hoor, nog nietquote:Op maandag 23 februari 2009 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het nu zelf aan het opeten is
Jepquote:Op maandag 23 februari 2009 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie laten mij verhongeren hier he
Nee hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie laten mij verhongeren hier he
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorNiet met opzet in ieder geval
Ja hallo, ik ben gewoon heul erg blut en dus moet ik even zuinig etenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben gewoon heul erg blut en dus moet ik even zuinig etenanders had je heus wat gekregen hoor
Tjah eind van de maand hehquote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]blut nog wel
Baantje vinden is ook nog niet gelukt?
Ik scrolde snel over je op post heen en las dat je even tieten ging kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van het sporten. Nu even eten en serie kijken.
Je moet ook gewoon eten mee nemen ofzo johquote:
Of op Just-Eat.nl wat bestellen. Je weet wel, van die posters met die onwijs lekkere blondequote:
Mwa, in de sportschool viel er wel wat te kijken... er zat weliswaar een shirt omheen, maar wel lekker strak... alleen jammer dat ik de tietendraagster niet ouder schat dan een jaar of 17quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik scrolde snel over je op post heen en las dat je even tieten ging kijken
Die heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op Just-Eat.nl wat bestellen. Je weet wel, van die posters met die onwijs lekkere blonde
Ohw diequote:
op LEKKER vooralquote:Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dieIk vroeg me al af waar die van was
Legt erg de focus op het eten inderdaad
Wij samen dan..quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt de laatste nederlander die overgaat op de OVflutkaart. Alleen als et ECHT ECHT ECHT E C H T niet anders kan
Hahahaha nee maar bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 21:31 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg vandaag weer eens post voor de vorige bewoners. Kortingsbonnen en proefexemplaren van producten. Ik heb het maar open gemaakt, gene zin om het weg te gooen en ach, ik krijg nu korting op wasmiddel. Ik kan alleen niet alles gebruiken, dus uhm...
Heeft iemand hier nog inlegkruisjes nodig?.
Jep, kan hier in de metro al met de ov chipkaart reizenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien, Fles? Hebben jullie er wat aan dan?.
misschien SCH of Gellyquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij 2 inlegkruisjes. Wil ik wel horen of je er de metro mee in kwamquote:Op maandag 23 februari 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, kan hier in de metro al met de ov chipkaart reizen
haha, sorry, zie t nu pasquote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij 2 inlegkruisjes. Wil ik wel horen of je er de metro mee in kwam.
Ik vind deze manier van vraagstelling bijzonder verdachtquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard of een van jullie ze nodig heeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van vraagstelling bijzonder verdacht
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard of een van jullie ze nodig heeft.
Maar Pien krijgt ze nu al om met de metro te kunnen reizen.
Boeje. Als er gelikt moet worden zit er toch geen BH opquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Over tieten gesproken, ik las net dit op nu.nl.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)raagt-vieze-bh-.html
Maar wel vuil en zweet uit die BHquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeje. Als er gelikt moet worden zit er toch geen BH op
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Over tieten gesproken, ik las net dit op nu.nl.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)raagt-vieze-bh-.html
Nee, geen idee wat die dingen kosten, ik koop ze nooitquote:Op maandag 23 februari 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...quote:Op maandag 23 februari 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!
Of gewoon geen BH dragen...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...
Ook dat inderdaad. En ik weet niet wat DaMart allemaal zou doen met zijn tieten als hij die zou hebben.. maar die van mij zijn na een dag niet smerig en super bezweet hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...
Er komt toch zo'n ding voor onder je huid ofzo?quote:
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ikquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. En ik weet niet wat DaMart allemaal zou doen met zijn tieten als hij die zou hebben.. maar die van mij zijn na een dag niet smerig en super bezweet hoor
net als met je ballen zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ik.
Ranzige wezens ook eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel vuil en zweet uit die BH.
Geen wonder dat vrouwen zo graag hun tieten laten likken, scheelt ze weer een wasbeurt!
Dat gaat vast ook vervelen johquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ik.
De users die daar posten mogen zich wel wat vaker wassen, waarschijnlijk jaquote:
quote:
Maar toch vind ik ze lief en leukquote:
Ik heb wat in te halen van al die jaren dat ik geen tieten in de buurt heb gehad om legaal aan te voelenquote:
Daar word ik niet blij van hoor! Pijn in mn rug, pijn in mn borsten, nee dan liever gewoon een bh aan!quote:
quote:
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenquote:
Nou nou, zulke dikke hoeters heb je ook weer nietquote:Op maandag 23 februari 2009 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Daar word ik niet blij van hoor! Pijn in mn rug,
je mag het wel ff proberen hoor, ik stel me beschikbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenen niet dat het vast gaat vervelen
Dat snap ik dus niet hequote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenen niet dat het vast gaat vervelen
Lief van jequote:Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je mag het wel ff proberen hoor, ik stel me beschikbaar
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
Lol, net op tv: "last van blaasontsteking? Ga naar mijnblaas.nu!"
quote:Wij wensen je veel leesplezier
En bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, zulke dikke hoeters heb je ook weer niet
Ja joh?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En bedanktMaar dan nog krijg ik er wel last van
Nee, was dat maar waar, dan had ik nergens last vanquote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh?ik zou denken dat je daar alleen last van krijgt bij extreme omvang en zo.
Dat valt helaas vies tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh?ik zou denken dat je daar alleen last van krijgt bij extreme omvang en zo.
Nee ik wou toch zeggen, jij hebt gewoon erg fijne en erg normale borstenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar, dan had ik nergens last vanAch borsten zijn grootste deel van de tijd ook maar ondingen hoor
Wat weet jij van mijn borsten?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wou toch zeggen, jij hebt gewoon erg fijne en erg normale borsten
Kijk nu word het pas echt boeiendquote:
Goed punt, misschien moet ik zelf maar even komen voelenquote:
Denk dat je dan ruzie krijgtquote:Op maandag 23 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt, misschien moet ik zelf maar even komen voelen
Ik heb al leuke schoenen!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff ik zal nogeens complimenteus doen over borsten![]()
Ga toch schoenen kopen jullie
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?quote:
En als je geld geeft voor een borstvergroting is het ook niet goed!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?
Precies. Vuile profiteuze parasitaire wezens. Weg ermee.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Fles! Dat is ook typisch. Een zielig gezicht trekken, waardoor wij mannen ons schuldig gaan voelenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]dacht dat jij wel beter zou weten
Tenminste, dat DENKEN ze.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Fles! Dat is ook typisch. Een zielig gezicht trekken, waardoor wij mannen ons schuldig gaan voelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 23 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
59. 078 Fha
Je bedoelt een prachtwijker van Noord-Afrikaanse komaf?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:56 schreef Frutsel het volgende:
je kan zelfs in een lokaal patatzaakje in het afgelegen Twente al niet meer veilig een patatje halen, zonder dat er een bontkraag stennis komt schoppen![]()
Ongelofelijk zeg... ben er vanochtend nog over na aan het denken wat voor een taalgebruik en woede eruit zon **** komt
uiteraard...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt een prachtwijker van Noord-Afrikaanse komaf?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
[..]Leer eens om je msn af te sluiten man.
Niet dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]is mijn pc niet uit gegaan dan
![]()
Weet zeker dat ik wel afgesloten heb
Onnodig nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dus.Snotverdulle man, zit ik onnodig tegen je te kleppen daar.
![]()
Goedemorgen Pien. :w
Pienselquote:
Hehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje.Heb weer alle kanten gezien.
Er staat maar één zinnetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onnodig nog wel
Ik lees het vanavond wel hoor ^^
Nee niet op die manier, helaas.quote:
Nee, niet vergeten. Maar hij wil wel vaker niet ineens uit. En dat heb ik dus niet meer gecontroleerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat maar één zinnetje.Dacht gelijk al hij reageert niet dus zal het wel weer vergeten hebben.
![]()
[..]
Nee niet op die manier, helaas.![]()
Dan doe je het niet ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt zó erg geen zin om de deur uit te gaan enzo
Ik moet wel, moet om 11 uur bij de psych zijnquote:
Ach, moeten is relatiefquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet wel, moet om 11 uur bij de psych zijn
niemand snaptte er echt een zak van je koos een land en ging mede landen aanvallenquote:
De geschiedenis ken ik welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geschiedenisdat moet je leren
het moest duidelijk wezenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geschiedenis ken ik wel
Alleen die afbeelding is irritant, vooral die kleuren
Dat is het allerminstquote:
Moest van mezelfquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moest van mezelfanders gaat t niet zo goed met me
Waarom dat niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moest van mezelfanders gaat t niet zo goed met me
Een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis.quote:
Ah, en daarom moet je van jezelf richting de psych, snap hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis.
Jepquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, en daarom moet je van jezelf richting de psych, snap het
ziet er leuk uit, deed me denken aan 'mesje-pingelen', in de zandbakquote:
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
Ben je al klaar met je scriptie marc?
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedenavond
Tijd om te eten hier. Heb zin in een lekkere bockwurst, want die hebben ze hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu krijg ik honger, dus moet even iemand uit bed trekken, 'middagdutje'.. mijn reet!
Dan bakende je een groot deel van de zandbak af in een groot vierkant. Dat deelde je door twee, vervolgens moest je je zakmes van anderhalf meter hoogte laten vallen en zorgen dat hij rechtop bleef staan, lukte dat dan mocht je een lijn trekken, in verlengde van je mes, waardoor het gebied opnieuw werd opgedeeld, zo mocht je jouw gebied vergroten, waarna de ander op zijn beurt het mes opnieuw mocht laten vallen.. en zo probeerde je langzaam je gebied groter en groter te maken.quote:
Het kontje misschienquote:
Ik mocht nooit met messen spelen, daarom ken ik het spelletje wellicht nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan bakende je een groot deel van de zandbak af in een groot vierkant. Dat deelde je door twee, vervolgens moest je je zakmes van anderhalf meter hoogte laten vallen en zorgen dat hij rechtop bleef staan, lukte dat dan mocht je een lijn trekken, in verlengde van je mes, waardoor het gebied opnieuw werd opgedeeld, zo mocht je jouw gebied vergroten, waarna de ander op zijn beurt het mes opnieuw mocht laten vallen.. en zo probeerde je langzaam je gebied groter en groter te maken.
En dat laat je haar doen, snap hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het kontje misschien
Nah, ik heb zin in een lekkere bak Chinees, dus daar moet wat moeite voor gedaan worden.
Veel gedaan ook ja, lang geledenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan bakende je een groot deel van de zandbak af in een groot vierkant. Dat deelde je door twee, vervolgens moest je je zakmes van anderhalf meter hoogte laten vallen en zorgen dat hij rechtop bleef staan, lukte dat dan mocht je een lijn trekken, in verlengde van je mes, waardoor het gebied opnieuw werd opgedeeld, zo mocht je jouw gebied vergroten, waarna de ander op zijn beurt het mes opnieuw mocht laten vallen.. en zo probeerde je langzaam je gebied groter en groter te maken.
Neuh, we gaan samen aan de wandel dadelijk om samen te eten en daarna samen weer terug naar huis te gaan om daarna samen .. nou je, snapt wel wat ik bedoel, geen vrouw die gedegradeerd is tot huishulpje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat laat je haar doen, snap het
Handig zo'n slavin niet?
Ach, alles heeft zijn voor en nadelen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, we gaan samen aan de wandel dadelijk om samen te eten en daarna samen weer terug naar huis te gaan om daarna samen .. nou je, snapt wel wat ik bedoel, geen vrouw die gedegradeerd is tot huishulpje.
jeps, dat is waar.. al heeft het zo meer voordelen dan nadelenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, alles heeft zijn voor en nadelen he
hehehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mocht nooit met messen spelen, daarom ken ik het spelletje wellicht niet
heette dat bij jou ook zo dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel gedaan ook ja, lang geleden
Dan zou het een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, dat is waar.. al heeft het zo meer voordelen dan nadelen
En daarna weer dat uitzichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi lekker uitzicht zo na het douchen
Eerst eten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |