quote:Op maandag 23 februari 2009 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 22 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 135 Californium
51. 085 DR34M3R
89. 057 Houniet
O, gelukkig maar!quote:
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef OA het volgende:
Zo, nu even douchen en dan ben ik ws morgen weer online...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]PeZuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Frutsel.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
15 min *kick*
Ik sta erin
hoe is het hiero
Drukdrukdruk, daar?quote:
drukdrukdrukquote:
Je bent goed bezig dus met het verslagquote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
DM![]()
jah... ehm... wel oke denk ik....
Al een tijdje niet meer echt op fok geweest, tot gister... veuls te druk met verslag enzo... ben nu bezig met het schrijven van een conclusiedus het gaat de goede kant op
moet het zaterdag inleveren
ben al 2 weken niet meer vooruit te branden
opstaan s'morgens is haast onmogelijk... ondanks dat ik er meerdere dag om 9 uur al in lag omdat ik gewoon zo moe ben
hopelijk wordt dat snel beter
Dat is behoorlijk deprimerend..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je weer overnieuw beginnen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Goeiemorgen DM!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen MPG en Pien.
Hoe is het met jullie?
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
Pheno!.
Alles goed? Tijd niet gezien hier.
Dat gelukkig nog niet helemaal, maar wel deels jaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je weer overnieuw beginnen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vervelend. Sterkte. En uiteraard gaat privé voor FOK.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoelquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoelMaar ik hoop dat ik mijn verslag vandaag af krijg dus ik ga toch nog maar even door. Nadat ik nog een kop thee gezet heb tenminste.
Thee is beterquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef DSGamer het volgende:
OMG een collega van me (22 jaar, blond, best een mooie meid) zat net een andere collega tegenover me iets uit te leggen, en de hele tijd op het burau leunend had ik minutenlang een ZEER goed uitzicht op haar royale inkijk (nog meer inkijk en ze had haar topje wel uit kunnen doen)
mijn dag is weer goed
Hoelaat?? In Eindhoven?quote:
Je drinkt graag koude thee?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:58 schreef Fha het volgende:
Gaan jullie dan ook een heerlijke kop thee voor mij shoppen en komen jullie die dan langs brengen?Krijgen jullie een koekje van me..
quote:
Dat maakt niet uit, het gaat om het gebaarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
En wat voor thee moeten we dan voor je shoppen?
Eindhovenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelaat?? In Eindhoven?Voordat ik daar ben is alles al weer dicht.
[..]
Je drinkt graag koude thee?
Een theepakket dan maar?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt niet uit, het gaat om het gebaar
Mjah als daar weer zo'n gigantische tijd tussen zit kan ik tegen die tijd weer opnieuw beginnen met lezen want zo lang onthou ik echt niet waar het over gaatquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Nu weer wachten op deel 4 (en dat moet dus wel het laatste zijn dan)
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah als daar weer zo'n gigantische tijd tussen zit kan ik tegen die tijd weer opnieuw beginnen met lezen want zo lang onthou ik echt niet waar het over gaat
hm het staat ook nog niet op de site of er al een datum van de volgende bekend is. Jammer.. Eind dit jaar lijkt mij ook wel geschikt inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet nee, eind dit jaar oid lijkt me mooi
Dan gaan we daar gewoon voorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef Fha het volgende:
[..]
hm het staat ook nog niet op de site of er al een datum van de volgende bekend is. Jammer.. Eind dit jaar lijkt mij ook wel geschikt inderdaadWellicht dat ik die dan wel krijg voor mn verjaardag haha
inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar gewoon voor
Werkt die schrijver maar even mee
Feliquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Opdracht af en door gemailt![]()
Ik werd van de week als modje van NWS door enkele users gebombardeerd tot hatelijke Wilders aanhanger aangezien ik weer eens wat modderde en vandaag door een ander werd ik gebombardeerd tot opperbasher der Wilders-stemmersquote:
Jij mag juist heel veelquote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik werd van de week als modje van NWS door enkele users gebombardeerd tot hatelijke Wilders aanhanger aangezien ik weer eens wat modderde en vandaag door een ander werd ik gebombardeerd tot opperbasher der Wilders-stemmers
Either ur with us, or with the terrorists![]()
Ik mag ook nix
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag juist heel veel
Alleen het je aantrekken wat de gemiddelde debiel op fok er van vindt is niet echt een slim idee, maar het mag wel
Welkom bij de club!quote:
mjah das best lekker inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
kersenthee is ook aardig te doen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |