quote:Op maandag 23 februari 2009 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 22 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 135 Californium
51. 085 DR34M3R
89. 057 Houniet
O, gelukkig maar!quote:
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef OA het volgende:
Zo, nu even douchen en dan ben ik ws morgen weer online...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]PeZuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Frutsel.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost aan water als je zolang staat te douchen?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
15 min *kick*
Ik sta erin
hoe is het hiero
Drukdrukdruk, daar?quote:
drukdrukdrukquote:
Je bent goed bezig dus met het verslagquote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
DM![]()
jah... ehm... wel oke denk ik....
Al een tijdje niet meer echt op fok geweest, tot gister... veuls te druk met verslag enzo... ben nu bezig met het schrijven van een conclusiedus het gaat de goede kant op
moet het zaterdag inleveren
ben al 2 weken niet meer vooruit te branden
opstaan s'morgens is haast onmogelijk... ondanks dat ik er meerdere dag om 9 uur al in lag omdat ik gewoon zo moe ben
hopelijk wordt dat snel beter
Dat is behoorlijk deprimerend..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je weer overnieuw beginnen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
En zo zie je heel je opdracht in elkaar vallen door de onmogelijkheden en vertiefte inrichting van een computersysteem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Goeiemorgen DM!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen MPG en Pien.
Hoe is het met jullie?
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
Pheno!.
Alles goed? Tijd niet gezien hier.
Dat gelukkig nog niet helemaal, maar wel deels jaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je weer overnieuw beginnen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prive redenen. En ik denk niet dat ik heel veel te zien ga zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |