Die vind ik wel lekkerquote:
Owquote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik wel lekkervooral in de winter
Maar nee, ik heb niet genoeg eten om jou ook wat te brengen.. sorry
Maar ik ben al bijna klaar met koken johquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
En als jij nou ergens wat gaat halen en het hier komt brengen, dan betaal ik en kan jij mee eten
Smakelijk danquote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik ben al bijna klaar met koken johAndere keer
Dankjequote:
Klinkt goed jaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankje
Rijst met gehakt, prei en paprika. Lekker simpel
Eet smakelijk Ph
Nou maak je me jaloersquote:
Oehquote:
Ik geloof dat ze het nu zelf aan het opeten isquote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Kom jij hier dan wat te eten brengen?
Ik zal je nog jaloerser maken, er staat as we speak iemand te koken, ik hoef alleen maar aan te schuiven straksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou maak je me jaloersdie heb ik morgen weer
![]()
Moet je aan de kok vragen, niet aan mijquote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Kom jij hier dan wat te eten brengen?
Nee hoor, nog nietquote:Op maandag 23 februari 2009 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het nu zelf aan het opeten is
Jepquote:Op maandag 23 februari 2009 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie laten mij verhongeren hier he
Nee hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie laten mij verhongeren hier he
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorNiet met opzet in ieder geval
Ja hallo, ik ben gewoon heul erg blut en dus moet ik even zuinig etenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben gewoon heul erg blut en dus moet ik even zuinig etenanders had je heus wat gekregen hoor
Tjah eind van de maand hehquote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]blut nog wel
Baantje vinden is ook nog niet gelukt?
Ik scrolde snel over je op post heen en las dat je even tieten ging kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis van het sporten. Nu even eten en serie kijken.
Je moet ook gewoon eten mee nemen ofzo johquote:
Of op Just-Eat.nl wat bestellen. Je weet wel, van die posters met die onwijs lekkere blondequote:
Mwa, in de sportschool viel er wel wat te kijken... er zat weliswaar een shirt omheen, maar wel lekker strak... alleen jammer dat ik de tietendraagster niet ouder schat dan een jaar of 17quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik scrolde snel over je op post heen en las dat je even tieten ging kijken
Die heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op Just-Eat.nl wat bestellen. Je weet wel, van die posters met die onwijs lekkere blonde
Ohw diequote:
op LEKKER vooralquote:Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dieIk vroeg me al af waar die van was
Legt erg de focus op het eten inderdaad
Wij samen dan..quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt de laatste nederlander die overgaat op de OVflutkaart. Alleen als et ECHT ECHT ECHT E C H T niet anders kan
Hahahaha nee maar bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 21:31 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg vandaag weer eens post voor de vorige bewoners. Kortingsbonnen en proefexemplaren van producten. Ik heb het maar open gemaakt, gene zin om het weg te gooen en ach, ik krijg nu korting op wasmiddel. Ik kan alleen niet alles gebruiken, dus uhm...
Heeft iemand hier nog inlegkruisjes nodig?.
Jep, kan hier in de metro al met de ov chipkaart reizenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien, Fles? Hebben jullie er wat aan dan?.
misschien SCH of Gellyquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij 2 inlegkruisjes. Wil ik wel horen of je er de metro mee in kwamquote:Op maandag 23 februari 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, kan hier in de metro al met de ov chipkaart reizen
haha, sorry, zie t nu pasquote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij 2 inlegkruisjes. Wil ik wel horen of je er de metro mee in kwam.
Ik vind deze manier van vraagstelling bijzonder verdachtquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard of een van jullie ze nodig heeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van vraagstelling bijzonder verdacht
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard of een van jullie ze nodig heeft.
Maar Pien krijgt ze nu al om met de metro te kunnen reizen.
Boeje. Als er gelikt moet worden zit er toch geen BH opquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Over tieten gesproken, ik las net dit op nu.nl.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)raagt-vieze-bh-.html
Maar wel vuil en zweet uit die BHquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeje. Als er gelikt moet worden zit er toch geen BH op
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Over tieten gesproken, ik las net dit op nu.nl.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)raagt-vieze-bh-.html
Nee, geen idee wat die dingen kosten, ik koop ze nooitquote:Op maandag 23 februari 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...quote:Op maandag 23 februari 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah waarom niet? Ik draag ze ook 2 of 3 dagen. Weet je voor welk fortuin ik anders bh's in de kast moet hebben?!
Of gewoon geen BH dragen...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...
Ook dat inderdaad. En ik weet niet wat DaMart allemaal zou doen met zijn tieten als hij die zou hebben.. maar die van mij zijn na een dag niet smerig en super bezweet hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarnaast kun je ook niet overal een gekleurde bh onder, dus zou je ook nog s een stuk of wat witte bh's moeten hebben...
Er komt toch zo'n ding voor onder je huid ofzo?quote:
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ikquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. En ik weet niet wat DaMart allemaal zou doen met zijn tieten als hij die zou hebben.. maar die van mij zijn na een dag niet smerig en super bezweet hoor
net als met je ballen zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ik.
Ranzige wezens ook eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel vuil en zweet uit die BH.
Geen wonder dat vrouwen zo graag hun tieten laten likken, scheelt ze weer een wasbeurt!
Dat gaat vast ook vervelen johquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er de hele dag aan voelen en mee spelen, denk ik.
De users die daar posten mogen zich wel wat vaker wassen, waarschijnlijk jaquote:
quote:
Maar toch vind ik ze lief en leukquote:
Ik heb wat in te halen van al die jaren dat ik geen tieten in de buurt heb gehad om legaal aan te voelenquote:
Daar word ik niet blij van hoor! Pijn in mn rug, pijn in mn borsten, nee dan liever gewoon een bh aan!quote:
quote:
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenquote:
Nou nou, zulke dikke hoeters heb je ook weer nietquote:Op maandag 23 februari 2009 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Daar word ik niet blij van hoor! Pijn in mn rug,
je mag het wel ff proberen hoor, ik stel me beschikbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenen niet dat het vast gaat vervelen
Dat snap ik dus niet hequote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel gezegd dat het gaat vervelenen niet dat het vast gaat vervelen
Lief van jequote:Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je mag het wel ff proberen hoor, ik stel me beschikbaar
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
Lol, net op tv: "last van blaasontsteking? Ga naar mijnblaas.nu!"
quote:Wij wensen je veel leesplezier
En bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, zulke dikke hoeters heb je ook weer niet
Ja joh?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En bedanktMaar dan nog krijg ik er wel last van
Nee, was dat maar waar, dan had ik nergens last vanquote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh?ik zou denken dat je daar alleen last van krijgt bij extreme omvang en zo.
Dat valt helaas vies tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh?ik zou denken dat je daar alleen last van krijgt bij extreme omvang en zo.
Nee ik wou toch zeggen, jij hebt gewoon erg fijne en erg normale borstenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar, dan had ik nergens last vanAch borsten zijn grootste deel van de tijd ook maar ondingen hoor
Wat weet jij van mijn borsten?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wou toch zeggen, jij hebt gewoon erg fijne en erg normale borsten
Kijk nu word het pas echt boeiendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |