Denk dat je dan ruzie krijgtquote:Op maandag 23 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt, misschien moet ik zelf maar even komen voelen
Ik heb al leuke schoenen!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff ik zal nogeens complimenteus doen over borsten![]()
Ga toch schoenen kopen jullie
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?quote:
En als je geld geeft voor een borstvergroting is het ook niet goed!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?
Precies. Vuile profiteuze parasitaire wezens. Weg ermee.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo een... als de man betaalt maakt het niet uit hoeveel paar schoenen je hebt, maar je gaat graag met zijn geld shoppen, maar als hij niet betaalt, dan zijn de schoenen die je al hebt leuk genoeg?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Fles! Dat is ook typisch. Een zielig gezicht trekken, waardoor wij mannen ons schuldig gaan voelenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]dacht dat jij wel beter zou weten
Tenminste, dat DENKEN ze.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Fles! Dat is ook typisch. Een zielig gezicht trekken, waardoor wij mannen ons schuldig gaan voelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 23 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
59. 078 Fha
Je bedoelt een prachtwijker van Noord-Afrikaanse komaf?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:56 schreef Frutsel het volgende:
je kan zelfs in een lokaal patatzaakje in het afgelegen Twente al niet meer veilig een patatje halen, zonder dat er een bontkraag stennis komt schoppen![]()
Ongelofelijk zeg... ben er vanochtend nog over na aan het denken wat voor een taalgebruik en woede eruit zon **** komt
uiteraard...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt een prachtwijker van Noord-Afrikaanse komaf?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
[..]Leer eens om je msn af te sluiten man.
Niet dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]is mijn pc niet uit gegaan dan
![]()
Weet zeker dat ik wel afgesloten heb
Onnodig nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dus.Snotverdulle man, zit ik onnodig tegen je te kleppen daar.
![]()
Goedemorgen Pien. :w
Pienselquote:
Hehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje.Heb weer alle kanten gezien.
Er staat maar één zinnetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onnodig nog wel
Ik lees het vanavond wel hoor ^^
Nee niet op die manier, helaas.quote:
Nee, niet vergeten. Maar hij wil wel vaker niet ineens uit. En dat heb ik dus niet meer gecontroleerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat maar één zinnetje.Dacht gelijk al hij reageert niet dus zal het wel weer vergeten hebben.
![]()
[..]
Nee niet op die manier, helaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |