Laatste 3 zijn gewoon prima spelers, Stepanek was zelfs dé man in vorm. Darcis titelverdediger. Nog best aardige tegenstand in vergelijking met de andere toernooitjes die Roddick in de VS wint.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk.
Wie heeft Roddick nou moeten verslaan, oftewel wat heeft hij er nou voor moeten doen:
Darcis, Ginepri, Querrey, Hewitt en Stepanek verslaan.
En gewoon 300.000 dollar in de pocket... Niet normaal. Ik had proftennisser moeten worden.
Dat was echt slecht jaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:20 schreef TheGeneral het volgende:
Goede challenge van Murray![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hoe kom jij in godsnaam aan Skysports?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef XL het volgende:
Oh, het is helemaal niet live. Ik zit op SkySports Murray te kijken, staat hier de uitslag al
Dubai, Acapulco en Delray Beach.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef TubewayDigital het volgende:
Welke (ATP) toernooien zijn er deze week?
Hij speelt wel constant vandaag, alleen op een verschrikkelijk niveau. Het is dat Gasquet op de BP's ineens 5 meter achter de baseline gaat staan keepen en dat hij op 5-6 in de tweede van dubbele fouten sloeg, anders had Gasquet al lang en breed gewonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe graag k ook wil dat ie wint. Het lukt hem simpelweg niet om constant te spelen, een hele wedstrijd lang!
Was een mooi puntquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor degene die het niet zagen, hij volleerde een bal even nonchalant achter zijn rug langs!
Moet ie wel eerst van Lu winnen, 3-0 achter in de derde setquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:48 schreef Norrage het volgende:
wat een schema bij delray beach zeg
Dat moet punten kunnen opleveren voor Hewitt!!! De enige andere goede speler zit echter in zijn kwart (querrey)...
Hij kwam nog terug tot 3-2*, maar uiteindelijk 6-2 verlorenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst van Lu winnen, 3-0 achter in de derde set
Ja, en zelfs daar niet bijzonder. Ook al een paar potjes gespeeld op futureniveau, maar die gingen ook meteen kansloos verloren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:33 schreef Leatherface het volgende:
Staat nog op de jeugdranking neem ik aan?
Echt heel triest zeg...hij speelde in memphis zo ontzettend goed....maar die Lu heeft al meer upsets op zijn naam dit jaar zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kwam nog terug tot 3-2*, maar uiteindelijk 6-2 verloren![]()
De natuurlijke opvolger van Donald staat ook op de baan btw![]()
Evan King![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intrigerend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:01 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian staat met links te spelen volgens mij..6-1 eerste set gepakt tegen Crazy Dani, 2e set geeft hij 2x een break voorsprong af en verliest 'm nu met 3-6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef wimderon het volgende:
Livestream Delray Beach
Beveiligingscamera's ftw![]()
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat alle Nederlandse spelers slechter zijn dan Koellererquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Nalbandian![]()
![]()
Dit biedt perspectief voor de Davis Cup!
Ohjaquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat alle Nederlandse spelers slechter zijn dan Koellerer
Hij zou nu ongeveer hersteld zijn, alleen door een terugslag gaat het waarschijnlijk nog een maand langer durenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Bakker moet inderdaad dit jaar wel gaan doorbreken, anders zie ik het niet meer zo zitten.
Wel geinig, bijna een jaar geleden met Goetzke zitten ouwehoeren in Macedonie over de, ook volgens hem, aanwezige zeker top-50 potentie bij Thiemo, maar het blijft er maar niet uitkomen. Af en toe een glimp, zoals bij het ABN Amro toernooi waar hij gewoon goed speelt, maar daar blijft het dan bij. Jammer.
Hoe zit het met de knie van Haase, gaat dat alweer beter of issie nog steeds fucked?
Uhuh, zou wel relaxt zijn als een spelersfeestje daarvoor meetelt, maar hij zal ook nog wel iets anders erbij moeten doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Dus toch die 0-punter wegpoetsen?
Die Hernych is aardig in vorm dit jaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic heeft problemen met Hernych: 6-3 3-6, derde set begint nu, tegen half 12 plaatselijke tijd ook al.
Die wedstrijd toen tegen Gonza ( dacht ik)quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaba is slecht
Ondanks dat is het gewoon een cultheld.
Hij heeft een heus fantopicquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef Aryawn het volgende:
Ik word altijd een beetje droevig als Nalbandian er op de meest onwaarschijnlijke momenten uitgemept wordt. Hij is een van mijn favoriete spelers en hij kan zo veel beter.![]()
Bizar slechte techniek..doet heel veel vanuit zijn polsen ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef kevin_ het volgende:
Jammer maar Hernych, maar wat heeft die vent een aparte slag. Helemaal niet snel, maar hij slaat de bal aardig hard. Goed gebruikmakend van zijn bovenlichaam denk ik dan.
Hehe, doet een beetje denken aan het commentaar dat je ook bij horse racing hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaba is slecht
Ondanks dat is het gewoon een cultheld.
DIe brakke stream van Delray Beach is echt te sneu trouwens zeg..dat commentaar ook. Net een bizarre netbal van Müller en die commentator komt gewoon met een bulderlach van 10sec, is dan een tijd stil en verteld dan maar wat de stand is
Dancevic gisteren heette al Denkevik en deuce wordt uitgesproken als duce
quote:Japanse tennisser moet mobieltje voortaan thuis laten
De Japanse tennisser Kei Nishikori moet zijn mobieltje voortaan thuis laten. Nishikori kreeg op het ATP-toernooi in Memphis een waarschuwing, omdat zijn eigen mobieltje afging tijdens de wedstrijd. De Japanner had het mobieltje per ongeluk in zijn trainingsjas laten zitten. Na afloop klaagde zijn tegenstander Marcos Baghdatis over het mobieltje dat hem had afgeleid.
Voor het aanstaande Davis Cup-duel met China is Nishikori dan ook gewaarschuwd. 'Hij moet erg voorzichtig zijn met zijn mobieltje,' zei Davis Cup-coach Eiji Takeuchi op de personconferentie. 'Ik zal hem van tevoren waarschuwen dat hij zijn telefoon op een veilige plek opbergt.'
Het enige wat die gast doet is slechte rekensommetjes maken...vanaf het moment dat iemand nog 1 game van setwinst af is of een paar punten vanaf de break dan gaat hij dat noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hehe, doet een beetje denken aan het commentaar dat je ook bij horse racing hebt.
Waarom dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar slechte techniek..doet heel veel vanuit zijn polsen ook.
Zo aangeleerd denk ik..er zijn genoeg spelers die qua techniek het heel anders doen dan wat "de standaard" is en daarmee toch succesvol zijn.quote:
In de tb niet toch? Stond 4-1 en 6-4 achter dacht ik in de TB.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Montanes heeft zichzelf weer es bij de kloten. Break voor in de set, break voor in de tie-break, dus 6-7
Die gast heeft al zn vertrouwen op gravel verloren of zo
Zal ik een verhaal vertellen over de Williams zusjes?quote:
Die verloren in 'the battle of the sexes' dik van deze man jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef XL het volgende:
[..]
Zal ik een verhaal vertellen over de Williams zusjes?
Welk spel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een heldenteam heb ik trouwens in mijn managergame
Viktor Troicki, Robby Ginepri, Albert Montanes, Richard Gasquet, Nicolas Lapentti, Marcos Daniel, Carstel Ball, Tomas Tenconi, Michael McClune, Dudi Sela, Kevin Anderson en Thiago Alves. Laffe bende koningen bij elkaar
Daniel & Lapentti zijn de contracten bijna van afgelopen, en McClune trap ik er binnenkort zelf maar uit, die komt geen stap van de 400 vandaanDus als er iemand nog een talentje of 2 weet, ik heb binnenkort weer wat ruimte voor een zichzelf ontwikkelende tennissuperster van de toekomst
Managergame bij onze tennisvereniging, met leden en oud-leden. Wel een mooi spel, 20e inleg per jaar en je speelt elke week tegen iemand anders. Je stelt 6 spelers op wiens ATP punten jouw punten voor die week zijn.quote:
Debiele start jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Erg goede start van Djokovic moet ik zeggen..3-1 in games en 16-2 in punten.
Cilic is wel een echte slowstarter.
Ging over Djokovicquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind Cilic overigens geen derderangsspeler die boven zijn kunnen presteert
Oh, ok. Lastig inzicht in het spel zo dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Managergame bij onze tennisvereniging, met leden en oud-leden. Wel een mooi spel, 20e inleg per jaar en je speelt elke week tegen iemand anders. Je stelt 6 spelers op wiens ATP punten jouw punten voor die week zijn.
Dat is de basis, zitten nog veel extra haken en ogen aan
Jan Silvaquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Managergame bij onze tennisvereniging, met leden en oud-leden. Wel een mooi spel, 20e inleg per jaar en je speelt elke week tegen iemand anders. Je stelt 6 spelers op wiens ATP punten jouw punten voor die week zijn.
Dat is de basis, zitten nog veel extra haken en ogen aan
Zou je wel een linkje naar de site willen sturen met de regels, maar de server ligt al een week platquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh, ok. Lastig inzicht in het spel zo dan.
Hoe zit het met jongens als Monaco zit die door blessures laag op de ranking staan nu...Haase? Chela? Malisse? Pipo Volandri?
Krajinovic, Bhambri?? Zijn wel heel erg jong nog. Verder Pere Riba (jong Spaans gravelbaggeraartje) Brydan Klein die toch de nodige potjes wint nu, Karol Beck die weer redelijk terug is, Koubek zeker nemen als het kan...
En waarom in vredesnaam Gasfart als 'topper' trouwens
Livevideo.betfair.comquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef TubewayDigital het volgende:
Jammer dat ik Djoko Simon gemist heb. Was het een betaalkanaal op de kabel of ging het via internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Agassi tennist na Wimbledon-demonstratie vrolijk verder
De demonstratiepartij die André Agassi (foto) in mei, voorafgaand aan het tennistoernooi van Wimbledon, zal afwerken, is niet de enige wedstrijd die de Amerikaan dit jaar zal spelen. Gedurende de zomer zal de oud-nummer één van de wereld ook meedoen aan de World Team Tennis-competitie. Dat lieten de organisatoren vrijdag weten.
In het WTT nemen twaalf teams uit verschillende steden het tegen elkaar op in enkel- en dubbelwedstrijden. Agassi zal uitkomen voor de Philadelphia Freedoms en de Newport Beach Brakers.
quote:
Gewoon van de aarde. Hoezo?quote:Echt FF, van welke planeet kom jij![]()
quote:[..]
Geweldige speler als hij in vorm isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Ferrer is ook weer in vorm aan het komen..indrukwekkende resultaten deze week en veel aanvallender spel. Hij vreet Gasquet op tot nu toe, vooral op 2e service. 6-2 eerste set.
Die loser had opeens geheel geen last van de zonnestralenquote:Top seed Novak Djokovic (pictured) reached his first ATP World Tour final of the season after outlasting third seed Gilles Simon 3-6, 7-5, 7-5 in searing temperatures on Friday at the Barclays Dubai Tennis Championships, an ATP World Tour 500 tennis tournament.
With temperatures in the afternoon sun exceeding 36C, Simon drew first blood in the first singles semi-final – breaking Djokovic in the sixth game for a 4-2 lead before going on to close out the set with a love service game at 5-3 as Djokovic’s backhand return landed long.
In a tight second set, both men squandered break point opportunities before Djokovic seized the initiative to break his French opponent in the 12th game with a forehand winner to level the match.
http://www.atdhe.net/live-tv-3925.html ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef TubewayDigital het volgende:
kut kan geen account openen bij betfair
experiencing technical difficulties blabla
Misschien je wachtwoord onthouden volgende keerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef TubewayDigital het volgende:
kut kan geen account openen bij betfair
experiencing technical difficulties blabla
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is www.atdhe.net de laatste tijd heel traag? Ik krijg geen wedstrijd meer op mijn scherm. Hij is alleenmaar aan het laden.
Even een offtopic crosspostje.kijk deze nu, lijkt goed te gaan. Zelfs de bal is duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij deed het net even maar is nu weer traag. En ook de Betfairstream werkt niet bij mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
kijk deze nu, lijkt goed te gaan. Zelfs de bal is duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |