Ja, en zelfs daar niet bijzonder. Ook al een paar potjes gespeeld op futureniveau, maar die gingen ook meteen kansloos verloren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:33 schreef Leatherface het volgende:
Staat nog op de jeugdranking neem ik aan?
Echt heel triest zeg...hij speelde in memphis zo ontzettend goed....maar die Lu heeft al meer upsets op zijn naam dit jaar zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kwam nog terug tot 3-2*, maar uiteindelijk 6-2 verloren![]()
De natuurlijke opvolger van Donald staat ook op de baan btw![]()
Evan King![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intrigerend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:01 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian staat met links te spelen volgens mij..6-1 eerste set gepakt tegen Crazy Dani, 2e set geeft hij 2x een break voorsprong af en verliest 'm nu met 3-6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef wimderon het volgende:
Livestream Delray Beach
Beveiligingscamera's ftw![]()
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat alle Nederlandse spelers slechter zijn dan Koellererquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Nalbandian![]()
![]()
Dit biedt perspectief voor de Davis Cup!
Ohjaquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat alle Nederlandse spelers slechter zijn dan Koellerer
Hij zou nu ongeveer hersteld zijn, alleen door een terugslag gaat het waarschijnlijk nog een maand langer durenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Bakker moet inderdaad dit jaar wel gaan doorbreken, anders zie ik het niet meer zo zitten.
Wel geinig, bijna een jaar geleden met Goetzke zitten ouwehoeren in Macedonie over de, ook volgens hem, aanwezige zeker top-50 potentie bij Thiemo, maar het blijft er maar niet uitkomen. Af en toe een glimp, zoals bij het ABN Amro toernooi waar hij gewoon goed speelt, maar daar blijft het dan bij. Jammer.
Hoe zit het met de knie van Haase, gaat dat alweer beter of issie nog steeds fucked?
Uhuh, zou wel relaxt zijn als een spelersfeestje daarvoor meetelt, maar hij zal ook nog wel iets anders erbij moeten doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Dus toch die 0-punter wegpoetsen?
Die Hernych is aardig in vorm dit jaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic heeft problemen met Hernych: 6-3 3-6, derde set begint nu, tegen half 12 plaatselijke tijd ook al.
Die wedstrijd toen tegen Gonza ( dacht ik)quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaba is slecht
Ondanks dat is het gewoon een cultheld.
Hij heeft een heus fantopicquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef Aryawn het volgende:
Ik word altijd een beetje droevig als Nalbandian er op de meest onwaarschijnlijke momenten uitgemept wordt. Hij is een van mijn favoriete spelers en hij kan zo veel beter.![]()
Bizar slechte techniek..doet heel veel vanuit zijn polsen ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef kevin_ het volgende:
Jammer maar Hernych, maar wat heeft die vent een aparte slag. Helemaal niet snel, maar hij slaat de bal aardig hard. Goed gebruikmakend van zijn bovenlichaam denk ik dan.
Hehe, doet een beetje denken aan het commentaar dat je ook bij horse racing hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaba is slecht
Ondanks dat is het gewoon een cultheld.
DIe brakke stream van Delray Beach is echt te sneu trouwens zeg..dat commentaar ook. Net een bizarre netbal van Müller en die commentator komt gewoon met een bulderlach van 10sec, is dan een tijd stil en verteld dan maar wat de stand is
Dancevic gisteren heette al Denkevik en deuce wordt uitgesproken als duce
quote:Japanse tennisser moet mobieltje voortaan thuis laten
De Japanse tennisser Kei Nishikori moet zijn mobieltje voortaan thuis laten. Nishikori kreeg op het ATP-toernooi in Memphis een waarschuwing, omdat zijn eigen mobieltje afging tijdens de wedstrijd. De Japanner had het mobieltje per ongeluk in zijn trainingsjas laten zitten. Na afloop klaagde zijn tegenstander Marcos Baghdatis over het mobieltje dat hem had afgeleid.
Voor het aanstaande Davis Cup-duel met China is Nishikori dan ook gewaarschuwd. 'Hij moet erg voorzichtig zijn met zijn mobieltje,' zei Davis Cup-coach Eiji Takeuchi op de personconferentie. 'Ik zal hem van tevoren waarschuwen dat hij zijn telefoon op een veilige plek opbergt.'
Het enige wat die gast doet is slechte rekensommetjes maken...vanaf het moment dat iemand nog 1 game van setwinst af is of een paar punten vanaf de break dan gaat hij dat noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hehe, doet een beetje denken aan het commentaar dat je ook bij horse racing hebt.
Waarom dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar slechte techniek..doet heel veel vanuit zijn polsen ook.
Zo aangeleerd denk ik..er zijn genoeg spelers die qua techniek het heel anders doen dan wat "de standaard" is en daarmee toch succesvol zijn.quote:
In de tb niet toch? Stond 4-1 en 6-4 achter dacht ik in de TB.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Montanes heeft zichzelf weer es bij de kloten. Break voor in de set, break voor in de tie-break, dus 6-7
Die gast heeft al zn vertrouwen op gravel verloren of zo
Zal ik een verhaal vertellen over de Williams zusjes?quote:
Die verloren in 'the battle of the sexes' dik van deze man jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef XL het volgende:
[..]
Zal ik een verhaal vertellen over de Williams zusjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |