DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Zeg dat soort dingen nou niet meer....quote:Op zondag 22 februari 2009 16:39 schreef Rumille het volgende:
Even 3-0 voor rust maken en dan Aissati inbrengen.
Laat ook maarquote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
Suarez moet echt heel hard gaan trainen op zijn afronding
Je hebt gewoon gelijk. De dramatische wedstrijden hadden we ala "Lucky Ajax" kunnen winnen als Suárez gewoon scherp geweest was.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:13 schreef MaxC het volgende:
Toch mis je in zulke wedstrijden Huntelaar Cvitanich, die scoorde er wel altijd 2/3 tegen deze ploegen
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef F1Bas het volgende:
Angstgegner, moet die naam nou in dit topic? Blij dat we ervan af waren.
Ik vrees het laatstequote:Op zondag 22 februari 2009 17:50 schreef Morendo het volgende:
Is Volendam nou zo goed of zijn wij zo slecht?
Ach zij zijn er, en jij zit daar maar achter je computertje. Zo kun je het ook zien natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef twi het volgende:
Ik ben toch weer heel erg trots op onze supporters. Ook ik vind het belangrijker om bij elke uittrap van Verhoeven "Pizza, pizza, lalalala" in te zetten dan daadwerkelijk te supporten.
Chapeau! Het doet me goed.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
Ach zij zijn er, en jij zit daar maar achter je computertje. Zo kun je het ook zien natuurlijk.
Of Stekelenburg de hemel in prijzen dat hij die bal van net zo fantastisch uit het doel hield en - voorlopig - puntverlies voorkomtquote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef MCH het volgende:
Vanavond allemaal weer Oleguer afzeiken omdat hij in de mist ging bij de 0-1
Verbaasd me niets eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef sammeh het volgende:
Winnen van fiorentina en vervolgens weer een wanprestatie leveren. Ach, waar kijk ik eigenlijk nog van op.
Hij moet eens kappen met dat buitenkant voet gedoe. Gewoon binnenkant erin. Als je dat kan mag je het een keer buitenkant voet proberen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
Suarez moet echt heel hard gaan trainen op zijn afronding
Ik zou er toch maar eens aan gaan werken, volgens mij wordt het juist te vaak vergeten. Als een club als Volendam in de ArenA meer kansen krijgt en eigenlijk de overwinning verdiend dan mogen de spelers zich diep schamen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Stekelenburg stond ook weer lekker te schutteren met die vrije trap, hij had 1 prima bal in de tweede helft maar in de eerste helft was hij ook drama.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Nou, even kijken wie stonden er in de basis?
Stekelenburg
Vermaelen
Wielaert
Oleguer
Van der Wiel
Lindgren
Anita
Schilder
Suarez
Leonardo
Kennedy
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Dat klopt, maar dat was een redelijke wedstrijd tegen een team van kaliber, dit is gewoon dramatisch slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WInnen tegen Fiorentina was ook meer gheluik dan wijsheid
Om er vervolgens volgende week opnieuw aan herinnert te worden?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:23 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.
Als ik het goed begrijp wil je de toeschouwersaantallen? Kan je dan weer fappen sukkeltje?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sn iemand ff die toeschouwefds aantal p0iosten
Dat ik achter m'n computer zit? Yup, helemaal. Maar als ik m'n muil dan niet open zou mogen trekken over een stel mongolen die - in plaats van zich dood te schamen - de rest van het stadion voor lul zetten met hun over-de-datum lolletje, tsja. Dan mag ik zeker ook niet oordelen over moordenaars, verkrachters en pedofielen voordat ik zelf het goede voorbeeld heb gegeven en m'n lulletje in een kleuter heb gehangen?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, je weet dat ik gelijk heb he?
Maar dan staat ie wel te grabbelen bij een vrije trap, waardoor je gewoon puntverlies kan lijden. Heeft hij nog geluk dat het buitenspel was.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.
Inderdaad en gezien de eerste helft hebben we het gewoon afgedwongen.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Fuck al die debielen die over 'lucky Ajax' spreken. Ze vaak zijn we ook unlucky Ajax geweest.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, het was slecht, echt slecht. Maar, we hebben gewonnen.
Punt.
3 punten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de kuip wel zo leeg
Als je dit geen geluk kan noemen dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Fuck al die debielen die over 'lucky Ajax' spreken. Ze vaak zijn we ook unlucky Ajax geweest.
Als we vandaag geen geluk hebben gehad, dan weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Valt altijd op dat jullie je daarzo mee bezighouden.. het zit echt diep he?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sn iemand ff die toeschouwefds aantal p0iosten
Je hebt wel gelijk, net als die Feyenoorders die dachten dat het pannenkoek nog leuk was na de zoveelste keer.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef twi het volgende:
En nog steeds idioten die zich vermaken met "Pizza"Nog tenenkrommender an het voetbal.
De Kuip zit dit seizoen (zoals altijd) bijna altijd vol hoor. Hoogste bezoekersgemiddelde in 2008 in 30 jaarquote:
hahahahahahahaquote:
Ik zie Oleguer nog achter die doelpuntenmaker van Volendam aan sjokkenquote:Van Basten heeft geen moeite zich op te laden
Na het verrassende succes in Florence moet Ajax de benen weer op de grond zien te krijgen. De Amsterdammers ontvangen zondagmiddag in de eigen ArenA FC Volendam, de hekkensluiter van de competitie. Van onderschatting zal echter geen enkele sprake zijn, zo belooft coach Marco van Basten. Volgens de oefenmeester zal het niet lastig worden om het team op te laden voor de competitiewedstrijd. “Dat geldt voor de trainers en voor de spelers, want we hebben het dit seizoen al moeilijk genoeg gehad in de Nederlandse competitie”, aldus Van Basten. “Iedereen is zich bewust van de huidige situatie en dan bedoel ik met name de stand op de ranglijst. Het spreekt dus voor zich dat we deze wedstrijd heel serieus nemen."
[...]
Vitesse en Heerenveen uit zeker niet gezien?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Met afstand de slechtste wedstrijd van het seizoen. Volendam, altijd lastig indeed![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:36 schreef kalinho het volgende:
Dit is toch niet heel gek? Na een midweekse, relatief zware, wedstrijd in de competitie even iets minder gaan? Twente wat in blessuretijd wint van Sparta, PSV wat voorgaande jaren altijd maar met 1-0 dan won thuis...Ik kan er niet mee zitten; 3 punten is waar het om gaat.
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Was de goal van Volendam terecht afgekeurd?
Ja, hoewel er voor de rest slecht werd meegelopen bij de situatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Zoals het beeld in de herhaling gestopt werd was het wel buitenspel.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Afgaande op je avatar: had je een overwinning verwacht tegen dit zwakke Ajax?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
Vitesse geef ik je maar tegen Heerenveen speelde we in ieder geval nog met meer drang naar voren. Vandaag was het tikkie-terug-gehalte wel erg extreem, al vanaf minuut 1. Ieder moment dat de bal naar voren moest worden gespeeld, liepen ze achterin nog in tergend slome tempo met de bal te kutten. Speel toch met durf naar voren verdomme. Schijtluizenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vitesse en Heerenveen uit zeker niet gezien?
Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies.
Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''quote:Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Wat een prutwedstrijd van Ajax zeg. Ik zal er wel bij zeggen dat ik alleen einde 1e helft (vanaf minuut 36 ofzow) en 2e helft heb gezien.
Ik weet wel dat AZ gerust saaie wedstrijden heeft, maar daar zie je nog iets van controle, een organisatie, een idee achter het spel. Ik heb geen flauw idee wat die Van Basten allemaal doet, maar ik zie (nog steeds) geen automatismen of een idee van hoe men wil spelen. Zo verras je niet alleen de tegenstander maar ook jezelf lijkt me. Vandaag was het nogal hotseknots voetbal, wel spannend zo aangezien zowel de 3-1 als de 2-2 nog konden vallen.
Hoop wel dat men het tegen Fiorentina wel een beetje op orde heeft, zou mooi kut zijn als dat mis mocht gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
johquote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
Niets op tegen als van Basten blijft maar voor Co moet iedereen wijkenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''
Alsof jij zou weten hoe een kampioen er uit zietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond ik ook. Verschrikkelijk matig spelen en dan zulke dingen roepen over de keeper van Volendam die een hoger cijfer verdient dan welke speler van Ajax dan ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Chadi het volgende:
Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??
Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:![]()
De cijfers van vanmiddag:
Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5
Sulejmani 4 (da's nog altijd 2x beter dan Leonardo!)
Aissatti 6je omdat het nog erg vroeg is om hem goed te beoordelen
Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zegquote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.
Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.
Ja Ajax heeft verdiend gewonnen. 2-1 Ajax kreeg er 1 meer in dan Volendam en als je zoveel kansen daarvoor hebt gehad mag je dat verdiend noemen. Dat je bagger speelt staat los van wel of niet verdiend.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef peaceman het volgende:
Anita doet tenminste nog zijn best, dat is al heel wat.
Mwah... vond Anita donderdag geweldig spelen. Leonardo speelt heel af en toe goed als invaller en ja..... soms... doet ie dat als invaller een paar wedstrijden achter elkaar. Leonardo mag in elk geval nooit meer zeuren om een basisplaats. Heb me kapot geërgerd aan hem.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.
Je hebt geen aanvallende middenvelders die ook nog creatief zijn. Balsnelheid is zo laag en hoe ze elkaar die ballen inspelen is zo sloom. Soms zie je iemand kappen draaien kijken. Speel die bal godverdomme af naar iemand die vrij staat je hoeft geen Zidane actie in huis te hebben want iedere keer dat je die bal laat rollen is het spel anders en heb je andere mogelijkheden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?
Een boer die over verdiend winnen begint te mekkerenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zeg
Idd. Anders stond AZ nu niet eerste.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
Wat ben je maar gul?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:
![]()
De cijfers van vanmiddag:
Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5
Sulejmani 4 (da's nog altijd 2x beter dan Leonardo!)
Aissatti 6je omdat het nog erg vroeg is om hem goed te beoordelen
Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
Volendam 5 miljoen waarvan 4 aan de snuiverij en de rest aan pizza's ??? okee dankuuu bye!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Ja, het missen van kansen kan je, mits de coach zijn spelers faalangst in praat, Bassie niet kwalijk nemen. Suarez levert inderdaad weinig rendement maar Sjeezus ... als hij niet meedoet mist de ploeg enorm veel kwaliteit in het maken van het spel. (Verkrijgen van kansen.)
Tegen een degradatiekandidaat zo veel kansen weggeven ... Nee, na Fiorentina is mijn uitspraak "1 zwaluw maakt nog geen zomer" absoluut bevestigd. Dit Ajax is er absoluut nog niet. Echt dubbel geluk: Groningen dat in de blessuretijd verliest en wij weten met moeite te winnen.
Ja dat gezeik komt elk seizoen langs. Begroting dit begroting dat. Flikker toch een eind op man. Afgelopen week is weer eens gebleken hoe onvoorspelbaar voetbal kan zijn. Het is al jaren zo niet meer, en als je vandaag een tien-nulletje had verwacht ben je gewoon een achterlijke kneusquote:Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.
Het zou 10 - 0 moeten zijn. Ajax bestaat voor het grootste gedeelte uit een stel over het paard gesmeten middelmatige KUTvoetballers
Zo'n beetje ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:30 schreef Chadi het volgende:
Zoiets?
Stekelenburg 5
Van der Wiel 3
Wielaert 6
Oleguer 6
Vermaelen 3
Schilder 5
Anita 6
Lindgren 5
Kennedy 5
Suarez 5
Leonardo 3
Sulejmani 4
Aissati 6
Ik denk dat van Gaal gewoon een beter team kan maken voor minder geld. Ajax koopt een Sulejmani voor 16 miljoenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd. Anders stond AZ nu niet eerste.
Groningen verdiende gister ook meer, boertjequote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Gedeeltelijk maar een goed draaiend team is nog steeds de sleutel tot succes, kijk Manchester city en Chelsea dat al jaren tevergeefs de champions league niet wint.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:
[..]
quote:Van Basten: Leonardo heeft zijn kans gehad
Marco van Basten was na de gewonnen wedstrijd tegen de hekkensluiter FC Volendam (2-1) keihard in zijn commentaar.
Van Basten: Leonardo heeft zijn kans gehad
Van Basten gaf Leonardo het vertrouwen van het goede spel tegen Fiorentina door hem in de basis te laten starten. Miralem Sulejmani werd geslachtofferd. 'Leo heeft zijn kans gekregen tegen Volendam, maar de Braziliaan heeft die kans aan zich voorbij laten gaan.' De kans is groot dat Leonardo donderdag tegen Fiorentina weer op de bank moet plaatsnemen.
Verder baalde Van Basten van de gemiste kansen van Ajax. 'Als je de kansen niet benut, krijg je problemen. Dit is al vanaf augustus zo. Spelers voeren hun taken niet goed uit.'
Ook was Van Basten niet tevreden over Luis Suarez. 'Het is heel moeilijk om over hem tevreden te zijn. Hij maakt dan wel een goal, maar lijdt heel veel balverlies en mist veel kansen. Ik weet dat dit hard klinkt en het zal wel weer heel uitgebreid in de media komen, maar goed.'
Wat te denken van ...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Ik wil het straks zo wel eens zien:
Stekelenburg (mag erin blijven nog)
Van der Wiel - Wielaert - Oleguer - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Aissati
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
Vraag me af of Vertonghen en Sulejmani er op dit moment in horen.
Zonder Suarez is Ajax echt helemaal niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zo'n beetje ja.
Al mag Suarez een 4 krijgen voor al die kansen die hij om zeep helpt.
Leonardo wordt rijkelijk beloond door je....quote:Op zondag 22 februari 2009 19:30 schreef Chadi het volgende:
Zoiets?
Stekelenburg 5
Van der Wiel 3
Wielaert 6
Oleguer 6
Vermaelen 3
Schilder 5
Anita 6
Lindgren 5
Kennedy 5
Suarez 5
Leonardo 3
Sulejmani 4
Aissati 6
Barca, zeg nu zelf... Leonardo heeft vandaag toch voor eens en altijd laten zien dat ie niet in de basis hoort? Heeft ie uberhaupt wat goed gedaan vandaag?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat te denken van ...
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen (niet goed spelend maar 2 goals in de laatste twee wedstrijden);
Gabri, Lindgren;
Emanuelson;
Suarez, Cvitanich, Leonardo
Het voetbal van Chelsea ziet er toch ook al jaren niet uit, heeft er trouwens nog nooit goed uitgezien.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Gedeeltelijk maar een goed draaiend team is nog steeds de sleutel tot succes, kijk Manchester city en Chelsea dat al jaren tevergeefs de champions league niet wint.
Maar geld brengt ook druk mee bij spelers en daar kan niet iedereen mee omgaan. Voor die Volendam spelers is het makkelijk ze kunnen gewoon niet verliezen in de Arena tenzij ze met 8-0 op hun broek krijgen ofzo. Dus die gasten kunnen spelen hoe ze willen en dan nog blijven ze allemaal achterin hangen.
Heeft de man van 16 miljoen dan al iets laten zien?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Barca, zeg nu zelf... Leonardo heeft vandaag toch voor eens en altijd laten zien dat ie niet in de basis hoort? Heeft ie uberhaupt wat goed gedaan vandaag?
En dat valt Van Basten toch wel aan te rekenen. Aissati heeft geen body en was een half jaar geblesseerd. Wie hebben we nog meer? Niemand. Hij had in de winter iemand moeten halen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt geen aanvallende middenvelders die ook nog creatief zijn. Balsnelheid is zo laag en hoe ze elkaar die ballen inspelen is zo sloom. Soms zie je iemand kappen draaien kijken. Speel die bal godverdomme af naar iemand die vrij staat je hoeft geen Zidane actie in huis te hebben want iedere keer dat je die bal laat rollen is het spel anders en heb je andere mogelijkheden.
Spelers zonder bal staan nagenoeg stil. Geen diepgang. Niemand die vanuit het middenveld de ruimte achter de spitsen opzoekt als de spits eruit komt. Op de vleugels niemand die gelijk d eactie zoekt op snelheid maar altijd inhouden kijken poepen faxen.. mailen en dan bedenken dat het te laat is.
Eh... denk dat je me dan verkeerd hebt begrepen. Ik had juist gewild dat Groningen zou winnen! Dan zou de voorsprong op Eindhoven namelijk groter geworden zijn. Alles mag gebeuren, maar niet onder die lampjes eindigen!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens.
Behalve dat ik liever Groningen zag winnen dan PSV.
Misschien, maar denk dat Aissati ook moet spelen, wat meer techniek in plaats van body op het middenveld. Denk ook dat Leonardo niet in de basis thuis hoort.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat te denken van ...
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen (niet goed spelend maar 2 goals in de laatste twee wedstrijden);
Gabri, Lindgren;
Emanuelson;
Suarez, Cvitanich, Leonardo
Volgens mij zei ik niks over Mikki, maar wel over Leo.. waarom jij Mikki erbij haalt, is mij dus een raadsel!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Heeft de man van 16 miljoen dan al iets laten zien?
Dat had ik vandaag met de huidige selectie zeker niet verwacht, maar dat neem t niet weg dat dat wel had moeten gebeuren met een budget dat 10 keer hoger is dan Volendam. ( jij denkt dat als je gaat schelden je meer gelijk gaat krijgenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat gezeik komt elk seizoen langs. Begroting dit begroting dat. Flikker toch een eind op man. Afgelopen week is weer eens gebleken hoe onvoorspelbaar voetbal kan zijn. Het is al jaren zo niet meer, en als je vandaag een tien-nulletje had verwacht ben je gewoon een achterlijke kneus.
johquote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Wiel speelde ook erg slecht, ik vraag me dan af waarom Silva geen kans krijgt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Wiel speelde ook erg slecht, ik vraag me dan af waarom Silva geen kans krijgt.
Ik heb het zojuist misschien niet goed gezien maar het spel van Leo van de laatste wedstrijden ... iedereen kan eens een dip hebben. Ook Leo. En was de rest zo goed? Alleen Luis iet leuke dingen zien maar die verneukt te veel kansen!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Barca, zeg nu zelf... Leonardo heeft vandaag toch voor eens en altijd laten zien dat ie niet in de basis hoort? Heeft ie uberhaupt wat goed gedaan vandaag?
Om te janken ja. Erg nonchalant. Vlak voor tijd laat hij zomaar een speler van Volendam vrij. Het is dat Steek in vorm is (...), maar anders....quote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Dvm86 het volgende:
Omdat Sulejmani wel steeds in de basis mag starten.( raadsel opgelost?)quote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik niks over Mikki, maar wel over Leo.. waarom jij Mikki erbij haalt, is mij dus een raadsel!
Is Aissati al weer zo ver? Body is toch wel belangrijk. De STRIJD wordt beslist op het middenveld. En dat lukt vaak niet met kabouters.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Misschien, maar denk dat Aissati ook moet spelen, wat meer techniek in plaats van body op het middenveld. Denk ook dat Leonardo niet in de basis thuis hoort.
Hij stond wissel vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat Sulejmani wel steeds in de basis mag starten.( raadsel opgelost?)
Niemand was zo slecht als Leo. En het ergste van Leo is nog dat ie ook niet hard werkt.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist misschien niet goed gezien maar het spel van Leo van de laatste wedstrijden ... iedereen kan eens een dip hebben. Ook Leo. En was de rest zo goed? Alleen Luis iet leuke dingen zien maar die verneukt te veel kansen!
Tja van mij had Kenneth ook niet weg gehoeven.quote:Ja, we missen een 10 met body. Een Grindheim? Levchenko/Lovre? Ik vind het dan toch echt jammer dat Perez moest vertrekken.
Ik vind idd het wel eens tijd dat er een fatsoenlijke spits uit de jeugdopleiding komt.quote:De ogen zijn gericht op Elia, maar ik zou ook maar eens hengelen naar Arnautovic. Maar ja, Twente (Elia, Arnautovic) en Heerenveen (Pranjic, Beerens) leegkopen ... als dat dé oplossing is ... dan vind ik het toch triest. Onze jeugdopleiding en scouting zijn dan bagger!
Van Basten mag Silva niet. Ik doe niet graag aan aan stoken, maar zelfs toen Van der Wiel geblesseerd leek tegen Fiorentina, liet hij Alderweireld en niet Silva, warmlopen. Laat die jongen dan ook vertrekken bij Ajax als je hem toch maar als een stuk stront behandelt. Silva heeft altijd 110% inzet getoond, ik vind niet echt dat hij op zo'n misselijke manier behandelt dient te worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om te janken ja. Erg nonchalant. Vlak voor tijd laat hij zomaar een speler van Volendam vrij. Het is dat Steek in vorm is (...), maar anders....
Doe Silva maar weer eens. Die verdient zeker wel een kans.
Leo vandaag basis. Maar om kort te gaan... Hoe slecht Mikki ook speelt... hij verdedigt tenminste mee!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat Sulejmani wel steeds in de basis mag starten.( raadsel opgelost?)
Elia heeft na de winterstop ook echt weinig goeds laten zien, als hij nu bij Ajax had gespeeld was het weer heel typisch geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef Barca het volgende:
[..]
De ogen zijn gericht op Elia, maar ik zou ook maar eens hengelen naar Arnautovic. Maar ja, Twente (Elia, Arnautovic) en Heerenveen (Pranjic, Beerens) leegkopen ... als dat dé oplossing is ... dan vind ik het toch triest. Onze jeugdopleiding en scouting zijn dan bagger!
DAt lijkt mij ook niet zo gek, wanneer je week in week uit echt niets, maar dan ook helemaal niets laat zien.quote:
Dat kan iemand van 4 miljoen ook. Leo was ook bagger vandaag.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leo vandaag basis. Maar om kort te gaan... Hoe slecht Mikki ook speelt... hij verdedigt tenminste mee!
Aissati is een speler die lopende mensen kan bedienen als geen ander en ook iemand die een mogelijkheid kan scheppen. Maar bij Ajax voorin is alles zo voorspelbaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En dat valt Van Basten toch wel aan te rekenen. Aissati heeft geen body en was een half jaar geblesseerd. Wie hebben we nog meer? Niemand. Hij had in de winter iemand moeten halen.
In de zomer is er sprake geweest dat ze Benayoun (die VERDOMME de jeugdopleiding van Ajax heeft doorlopen) wilde halen, maar daar is weinig van terecht gekomen. Ze wisten dus wel dat er een aanvallende middenvelder nodig was.
Eens. Daarnaast denk ik dat een Silva goed van pas zal komen op de rechterkant. Lekker mee laten opkomen, en met Cvitanich in de spits (die in Z-A veelal met z'n hoofd heeft gescoord) kan dat leuk worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Van Basten mag Silva niet. Ik doe niet graag aan aan stoken, maar zelfs toen Van der Wiel geblesseerd leek tegen Fiorentina, liet hij Alderweireld en niet Silva, warmlopen. Laat die jongen dan ook vertrekken bij Ajax als je hem toch maar als een stuk stront behandelt. Silva heeft altijd 110% inzet getoond, ik vind niet echt dat hij op zo'n misselijke manier behandelt dient te worden.
Elia kan je doorstrepen daar heeft Ajax niets aan als ze zo spelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Barca het volgende:
Elia heeft na de winterstop weinig laten zien maar hij is in mijn ogen wel een buitenspeler met een actie, en dat kunnen wij goed gebruiken.
Zie net een geweldig goede Vorm!
Het is toch te gek dat ik zelfs aan Van Wolfswinkel denk als centrumspits. Spitsen als Dembélé, El Hamdaoui, N'Kufo, Berg, Koevermans kun je vrees ik allemaal wel vergeten.
Arnautovvic zou ik niet als diepste spits gebruiken. Dat speelt hij bij Twente toch ook niet?
Derksen is jou criteriumquote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Dvm86 het volgende:
Mikki valt weinig aan te rekenen, als het middenveld goed is, speelt Sulejmani ook wel goed. De Verdediging is ook niets mis mee, die krijgen alleen nooit support van het middenveld. Ja, de verdediging is onzeker en maakt fouten, maar dat komt omdat het hele team fucking slecht speelt - en dit komt allemaal voort omdat we geen middenveld hebben.
De Zeeuw had ik graag zien komen afgelopen zomer en was misschien best wel eens haalbaar geweest. Dan Heb je Gabri, de Zeeuw, Lindgren en Enoh. Dan nog een dure (synoniem aan kwalitatief goede) aanvallende middenvelder, en de situatie had er heel anders uitgezien. Aan het begin van het seizoen zij zelfs Derksen dat Ajax de gevaarlijkste aanval heeft met Suarez en Sulejmani. Vreemd dat zij zo slecht presteren?
Ja, maar dan heb je wel mensen met body nodig zoals 2x een type Gabri (of Enoh en Gabri). Als je geen eens een degelijke vervanger hebt EN geen concurrent/vervanger voor Aissati , dan beland je in zo'n situatie (lees: zonder middenveld)quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati is een speler die lopende mensen kan bedienen als geen ander en ook iemand die een mogelijkheid kan scheppen. Maar bij Ajax voorin is alles zo voorspelbaar.
Denk dat je er ook niet vanuit moet gaan dat het zo blijft. Je moet kijken wat je wilt en wat je daarvoor nodig hebt.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elia kan je doorstrepen daar heeft Ajax niets aan als ze zo spelen.
Aanval ook wel. Suarez gaat zodra de bal op d eflanken is 95% van de gevallen naar de tweede paal en loopt daarmee de inlopende man ALTIJD in de weg. Hij moet eens opdracht krijgen om constant op die eerste te lopen. Johny Bosman deed niet anders en legde ze er aan de lopende band in.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Nashje het volgende:
Aanval is denk ik het probleem niet. Het middenveld moet gewoon veel sterker worden. Daar begint het allemaal mee. De klik tussen verdedigers en aanvallers.
Zij jij dat of zei jij dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen negeerknop is om scum zoals jij te negeren.
Omdat je het nog niet doorhebt?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een droefenis. Kan iemand mij vertellen waarom ik elke week voor 90 minuten kwelling ga zitten?.
Elke wedstrijd die gelijk gespeeld is of verloren betrof een waarin het duo Gabri - Enoh niet samen in actie kwam. Zou genoeg moeten zeggen. Als zij niet spelen, mis je gewoon was op het middenveld, als je dan ook nog eens geen type Sneijder of Aissati hebt, voel je dat nog eens 100x zo hard.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Nashje het volgende:
Aanval is denk ik het probleem niet. Het middenveld moet gewoon veel sterker worden. Daar begint het allemaal mee. De klik tussen verdedigers en aanvallers.
Maar geef nu eens antwoord, als Derksen iets zegt dan is dat voor jou de waarheid?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen negeerknop is om scum zoals jij te negeren.
Omdat je, net als ik, supporter bent van deze club en elke week hoopt dat het makkelijk zal gaan, er lijn in het spel zit en vooral beleving.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een droefenis. Kan iemand mij vertellen waarom ik elke week voor 90 minuten kwelling ga zitten?.
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die gelijk gespeeld is of verloren betrof een waarin het duo Gabri - Enoh niet samen in actie kwam. Zou genoeg moeten zeggen. Als zij niet spelen, mis je gewoon was op het middenveld, als je dan ook nog eens geen type Sneijder of Aissati hebt, voel je dat nog eens 100x zo hard.
Omdat wij wel supporters zijn en altijd achter de club blijven, zou je ook eens moeten doenquote:
Tja op zich vind ik Anita best een goede back-up, maar als beide anderen ontbreken merk je dat teveel, dat klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. Elk jaar weer hetzelfde goede individuele spelers kopen en eigenlijk blijven aanmodderen, er zit totaal geen vastigheid in.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.
Dat is 1 keer leuk maar daarna niet meer...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Oohhhhhhhh Pizza. Dat was het leukste van de hele wedstrijd.
En het lijkt alsof iedereen zichzelf belangrijker vindt dan het team.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. Elk jaar weer hetzelfde goede individuele spelers kopen en eigenlijk blijven aanmodderen, er zit totaal geen vastigheid in.
Als supporter mag je anders best kritisch zijn. Hoef je fouten niet met de mantel der liefde te bedekken en hoef je je ogen niet te sluiten voor zwakheden.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat wij wel supporters zijn en altijd achter de club blijven, zou je ook eens moeten doen
Een ontbrekende speler, niet dé ontbrekende speler.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef peaceman het volgende:
Misschien is Pranjic dan toch de ontbrekende speler.
Die komt echt niet voor ene appel en een ei. Dat is een speler die die hele flank bestrijkt zowel aanvallend als verdedigend. Dienend ook . Ik zag vandaag Sulejmani achter een speler aan sjokken omdat er niemand omp de half positie was die zijn man over kon nemen. Jezus christus dan is die man bekaf als je aan de aanval begint.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef peaceman het volgende:
Misschien is Pranjic dan toch de ontbrekende speler.
mwoh, na de 2e keer vond ik het wel genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
En ook nog doorgaan bij 0-1 en 1-1quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, na de 2e keer vond ik het wel genoeg.
Was in de uitwedstrijd leuk, nu vond ik het een beetje jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Haha Van Basten is gewoon een tactisch onbenul. Zeer slechte coach vind ik, maargoed. Hij zal toch niet ontslagen worden omdat ie heel Ajax runt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ja want een nieuwe trainer heeft de laatste jaren ook altijd geholpen!
Nee, maar Bassie gaat zeker niet helpen!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
@Rots Ja want een nieuwe trainer heeft de laatste jaren ook altijd geholpen!
Wellicht waar, maar het is het proberen waard toch? Zelf wil hij wel, dus dat is positief.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die komt echt niet voor ene appel en een ei. Dat is een speler die die hele flank bestrijkt zowel aanvallend als verdedigend. Dienend ook . Ik zag vandaag Sulejmani achter een speler aan sjokken omdat er niemand omp de half positie was die zijn man over kon nemen. Jezus christus dan is die man bekaf als je aan de aanval begint.
En Pranjic is zo goed omdat hij bij Heerenveen de ruimte krijgt om het uit te voeren zoals hij wil. Bij Ajax moet is tijf aan de zijlijn lopen in draf.. met een strik om zijn nek als een deftige ober.
Hoe lang bleven die palingen juichenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
De reactie bij de afgekeurde goal
Ik vond het wel lucky dat Platje hem op de paal schoot.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
Waarom lucky? Alleen om vandaag? Dan zou je toch eerder lucky Twente of lucky PSV moeten noemen.
Vandaag was Ajax lucky'er (quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
Waarom lucky? Alleen om vandaag? Dan zou je toch eerder lucky Twente of lucky PSV moeten noemen.
Daarom. Lucky Volendam dat het uberhaupt nog ergens om ging.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het wel lucky dat Platje hem op de paal schoot.
Maar goed, het mag ook wel eens mee zitten.
Als je het gewoon zelf al afmaakt met de kansen die je krijgt hoef je deze term ook niet eens ten sprake te brengen.
Gezien de tijd dat hij niet gespeeld heeft vond ik hem goed, geen domme loze ballen zoals veel anderen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef dnzl het volgende:
Hoe speelde Ismael?
Dan heb jij een andere wedstrijd gekeken, Sparta had meer recht op de overwinning dan Twente. Gister hetzelfde geval met Groningen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Vandaag was Ajax lucky'er () dan Twente. Twente verdiende de overwinning nog gewoon, omdat ze de hele 2e helft aan het drukken waren.
PSV was gister ook lucky ja.
Live eredivisieverslagen #158: Gaapquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe lang bleven die palingen juichen
Ga heen fietsen gappenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere wedstrijd gekeken, Sparta had meer recht op de overwinning dan Twente. Gister hetzelfde geval met Groningen.
Net als vorige week, toen had Volendam ook gelijk moet spelen tegen jullie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga heen fietsen gappen![]()
een gelijkspel was terecht
Vast en zeker familie van jouquote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha Van Basten is gewoon een tactisch onbenul. (knip)
Lucky Ajaxxxx.
Hetgeen een gevolg is van een te zwak middenveld.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld.
Neuuu, Ajax supporterssss.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef Silenus het volgende:
De grootste afgang van de dag vond ik wel het 'whooo pizza' tegen Verhoeven als je met 0-1 achterstaat tegen FC Volendam.
Dan heb je het dus echt NIET begrepen....
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Neuuu, Ajax supporterssss.![]()
Bij de 2-1 zou het nog wel grappig zijn, 1x dan he.
Who are ya?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Neuuu, Ajax supporterssss.![]()
Bij de 2-1 zou het nog wel grappig zijn, 1x dan he.
mwoh, bij ons was het wel lachen beneden, maar het vak en het stadion was echt leeg. meeste lawaai kwam nog wel van die gasten in 423, maar die zingen echt contstant hetzelfde. en ze roepen wel dat ze met 100 man altijd zijn, maar het zijn er echt nooit meer dan 40 geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutsfeer, kutwedstrijd, maar heel erg gezellig in het honk
Ajax had gezien de grootsheid van de kansen vandaag gewoon met minimaal 5-0 moeten winnen. Maar om een soortement van statement van triestheid van het Ajax-spel te kunnen afgeven was 2-2 een betere afspiegeling geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere wedstrijd gekeken, Sparta had meer recht op de overwinning dan Twente. Gister hetzelfde geval met Groningen.
Bedankt voor je advies. Doeiquote:Op zondag 22 februari 2009 20:29 schreef Rots het volgende:
Wielaert is sowieso goed genoeg, hij speelde vandaag alleen kut, kan beuren.
En ik ben jullie rots in de branding, dus volg mijn advies: Gooi van Basten eruit heuheuheu. Weer beetje gaan rellen bij de training enzo en witte zakdoekjes bij de volgende wedstrijd.![]()
Het was weer lekker gezellig in het liveverslagen topic. Het zit bij bepaalde figuren wel heel erg diepquote:Op zondag 22 februari 2009 20:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax had gezien de grootsheid van de kansen vandaag gewoon met minimaal 5-0 moeten winnen. Maar om een soortement van statement van triestheid van het Ajax-spel te kunnen afgeven was 2-2 een betere afspiegeling geweest.
Dat Volendam die 2-2 niet maakt is wat lucky, maar onverdiend.. neu, de 3 punten zijn in mijn ogen wel gewoon verdiend, hoe zuur ook voor de Volendammer/Ajax-hater.
Bij ons was het ook lachen hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, bij ons was het wel lachen beneden, maar het vak en het stadion was echt leeg. meeste lawaai kwam nog wel van die gasten in 423, maar die zingen echt contstant hetzelfde. en ze roepen wel dat ze met 100 man altijd zijn, maar het zijn er echt nooit meer dan 40 geweest.
Zit even het eredivisieverslagen topic door te lezen, kwam dit tegenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax had gezien de grootsheid van de kansen vandaag gewoon met minimaal 5-0 moeten winnen. Maar om een soortement van statement van triestheid van het Ajax-spel te kunnen afgeven was 2-2 een betere afspiegeling geweest.
Dat Volendam die 2-2 niet maakt is wat lucky, maar onverdiend.. neu, de 3 punten zijn in mijn ogen wel gewoon verdiend, hoe zuur ook voor de Volendammer/Ajax-hater.
En ja, natuurlijk had Ajax de meeste kansen en waren ze 100x beter. Maar als het dan 2-1 staat en Volendam krijgt zulke verschrikkelijke grote kansen is het gewoon LUCKY.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Prosac het volgende:
Qua kansen zou het 7-0 moeten zijn geweest, maar als je naar het spel kijkt, was een 2-2 meer verdiend geweest.
dra-ma-tisch
Ja, klopt. Maar blijkbaar kunnen die kneusjes in de goesj niet zonder subje. Tja, voor wie zing je dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Aanvoerder het volgende:
SUB zat lekker te chillen man. Die dacht ook: eindelijk hoef ik eens ff niks te doen.
Ik denk van wel. Ze missen als linksback alleen zijn ex-ploegmaat Edson.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:
Is Wielaert eigenlijk goed genoeg? Wat vinden jullie?
vast wel, maar ik ga eerst m'n roes ff uitslapen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat livescoretopic is wel geniaal om terug te lezen. Dat maakt de overwinning toch wel lekker
Hehe zoals ik in Florence al zei, als Sub een keer niet de capo speelt is er totaal niks te beleven daarquote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij ons was het ook lachen hoor
En voor de Goesj:
Dit is mijn Sub, mijn ideaal!
Pffff
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef Barca het volgende:
Mongool met megafoon? Ach ... deze leipo maakt sfeer met maatbeker en garde. Flink opROEREN en schreeuwen "hey pannenkoek, bedankt hè!".
Ja, scheidsrechters uitmaken voor pannenkoek als ze slecht fluiten. En dat doen ze bijna altijd!quote:
Tijdens een wedstrijd reageer ik heel anders dan erna. Dat met "het hoge woord" was omdat de verslaggever het in de mond had genomen. De 2e post is toch vrijwel conform hetgeen ik hier zeg?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Zit even het eredivisieverslagen topic door te lezen, kwam dit tegen:
[..]
En ja, natuurlijk had Ajax de meeste kansen en waren ze 100x beter. Maar als het dan 2-1 staat en Volendam krijgt zulke verschrikkelijke grote kansen is het gewoon LUCKY.
Conclusie: Niet verdiend, zeker niet op basis van de 2e helft.
[..]
![]()
![]()
Tja ongeveer wel ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd reageer ik heel anders dan erna. Dat met "het hoge woord" was omdat de verslaggever het in de mond had genomen. De 2e post is toch vrijwel conform hetgeen ik hier zeg?
Het blijft vaag hoor. Die andere gasten krijgen het maar niet voor elkaar om respect af te dwingen. Snap dat niet, want wat je zegt klopt gewoon. Je zingt niet voor Sub.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar blijkbaar kunnen die kneusjes in de goesj niet zonder subje. Tja, voor wie zing je dan?
Ik vond het anders knap irritant. Maar ach, dramatisch pot voetbal, snel vergeten. Op naar donderdag, en dan gewoon knallen!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Wat zit je toch de hele tijd te bazelen man?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:18 schreef Barca het volgende:
Mijn woede vorige week zaterdag over de refs heeft tot en met woensdag jl. geduurd!
Ik denk dat jij je vergist in de leeftijd van hem, maar goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Het blijft vaag hoor. Die andere gasten krijgen het maar niet voor elkaar om respect af te dwingen. Snap dat niet, want wat je zegt klopt gewoon. Je zingt niet voor Sub.
Aan de andere kant, Sub is de enige 'oudere' die er staat. De rest is 20 ofzo
Bij mijn weten is Sub geen 20quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je vergist in de leeftijd van hem, maar goed.
Verder stond er vandaag helemaal niemand, omdat we straf hadden haha.
Nou, er zei er hier net iemand dat zijn teleurstelling slechts 2 uur duurt. Vind ik bewonderenswaardig dat je al zo snel weer vrolijk bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zit je toch de hele tijd te bazelen man?
Laat ik het anders stellen. Hij heeft zich als enige 'bewezen'. Althans, dat is zoals veel het zien. Voor veel mensen is Sub gelijk aan 410. Met als gevolg dat ze altijd precies en alleen doen wat hij zegt/doet. Terwijl het gaat om je club. Maar volgens mij waren we het daar al over eens.quote:
Me toquote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Donderdag gelijk en zondag winnen!
Dan ben ik tevreden
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef Barca het volgende:
Ja, en het is knap dat mijn vriendinnen ondanks de belachelijk trieste arbitrage nog altijd eredivisie basketball blijven spelen. Heb ik heel veel respect voor.
Wat dat betreft zijn we het inderdaad eens. En ik kots op die meelopersquote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Hij heeft zich als enige 'bewezen'. Althans, dat is zoals veel het zien. Voor veel mensen is Sub gelijk aan 410. Met als gevolg dat ze altijd precies en alleen doen wat hij zegt/doet. Terwijl het gaat om je club. Maar volgens mij waren we het daar al over eens.
Reactie op uitspraak dat het knap is dat je met slecht voetbal toch 3e kunt staan.quote:
Die coach kan zoveel lullen als hij wilt, maar hij is gewoon enorm belangrijk voor Bordeaux, wij hebben zo'n speler nodig.quote:Frustration was almost tangible at the Stade Chaban-Delmas on Saturday evening as Girondins de Bordeaux were frustrated by a well-organised Grenoble side intent on defending their goal as manfully as possible. Les Girondins broke time and again on the visiting rearguard, a situation made all the more frustrating because their main creative source, Yoann Gourcuff, was left on the bench.
By the time the young French international arrived on the pitch in the 81st minute, it was too late. Bordeaux had nosed ahead through Marouane Chamakh but had been pegged back by a Bostjan Cesar header. Struggling against the affects of fatigue, Bordeaux were starting to succumb to their tenacious opponents, who nearly snatched all three points as Sofiane Feghouli rattled the bar late on.
Despite the outcome, les Girondins’ boss, Laurent Blanc, stood by his decision to rest the attacking midfielder on loan from Milan. “For me, Bordeaux are not dependent on Yoann Gourcuff,” he asserted to Football365. “Bordeaux has not won when he has not played? That’s an easy statistic to see because he has started all but three matches; Nice [2-2], Sochaux [0-0] and now Grenoble. Besides, if you remember Nice, that game was virtually all in our favour.”
Blanc had been left furious with the French national setup in midweek as they utilised the 21-year-old for the entirety of their friendly match against Argentina. Clearly, the former French international, who was not slow to publicly criticise Raymond Domenech, was left frustrated by that affair and felt that his young charge simply needed a break.
Gourcuff should be back in Bordeaux’s squad when they welcome Galatasaray to the Aquitaine region of France on Wednesday evening.
Waarschijnlijk nog nekklachten en nemen ze geen risico met het oog op donderdag.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:46 schreef NoizEkick het volgende:
Trouwens... Heb ik iets gemist, of is er een reden dat Urby niet speelde vandaag?
Ja, ik zie het net staan op telegraaf.nl inderdaad. Afgehaakt tijdens de warming-up.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog nekklachten en nemen ze geen risico met het oog op donderdag.
Linkje?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat livescoretopic is wel geniaal om terug te lezen. Dat maakt de overwinning toch wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |