Maar geef nu eens antwoord, als Derksen iets zegt dan is dat voor jou de waarheid?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen negeerknop is om scum zoals jij te negeren.
Omdat je, net als ik, supporter bent van deze club en elke week hoopt dat het makkelijk zal gaan, er lijn in het spel zit en vooral beleving.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een droefenis. Kan iemand mij vertellen waarom ik elke week voor 90 minuten kwelling ga zitten?.
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die gelijk gespeeld is of verloren betrof een waarin het duo Gabri - Enoh niet samen in actie kwam. Zou genoeg moeten zeggen. Als zij niet spelen, mis je gewoon was op het middenveld, als je dan ook nog eens geen type Sneijder of Aissati hebt, voel je dat nog eens 100x zo hard.
Omdat wij wel supporters zijn en altijd achter de club blijven, zou je ook eens moeten doenquote:
Tja op zich vind ik Anita best een goede back-up, maar als beide anderen ontbreken merk je dat teveel, dat klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. Elk jaar weer hetzelfde goede individuele spelers kopen en eigenlijk blijven aanmodderen, er zit totaal geen vastigheid in.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar je kan niet alleen op die twee bouwen. Daar moet er nog een voor worden gekocht dan. als back-up.
Dat is 1 keer leuk maar daarna niet meer...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Oohhhhhhhh Pizza. Dat was het leukste van de hele wedstrijd.
En het lijkt alsof iedereen zichzelf belangrijker vindt dan het team.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. Elk jaar weer hetzelfde goede individuele spelers kopen en eigenlijk blijven aanmodderen, er zit totaal geen vastigheid in.
Als supporter mag je anders best kritisch zijn. Hoef je fouten niet met de mantel der liefde te bedekken en hoef je je ogen niet te sluiten voor zwakheden.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat wij wel supporters zijn en altijd achter de club blijven, zou je ook eens moeten doen
Een ontbrekende speler, niet dé ontbrekende speler.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef peaceman het volgende:
Misschien is Pranjic dan toch de ontbrekende speler.
Die komt echt niet voor ene appel en een ei. Dat is een speler die die hele flank bestrijkt zowel aanvallend als verdedigend. Dienend ook . Ik zag vandaag Sulejmani achter een speler aan sjokken omdat er niemand omp de half positie was die zijn man over kon nemen. Jezus christus dan is die man bekaf als je aan de aanval begint.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef peaceman het volgende:
Misschien is Pranjic dan toch de ontbrekende speler.
mwoh, na de 2e keer vond ik het wel genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
En ook nog doorgaan bij 0-1 en 1-1quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, na de 2e keer vond ik het wel genoeg.
Was in de uitwedstrijd leuk, nu vond ik het een beetje jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Haha Van Basten is gewoon een tactisch onbenul. Zeer slechte coach vind ik, maargoed. Hij zal toch niet ontslagen worden omdat ie heel Ajax runt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ja want een nieuwe trainer heeft de laatste jaren ook altijd geholpen!
Nee, maar Bassie gaat zeker niet helpen!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
@Rots Ja want een nieuwe trainer heeft de laatste jaren ook altijd geholpen!
Wellicht waar, maar het is het proberen waard toch? Zelf wil hij wel, dus dat is positief.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die komt echt niet voor ene appel en een ei. Dat is een speler die die hele flank bestrijkt zowel aanvallend als verdedigend. Dienend ook . Ik zag vandaag Sulejmani achter een speler aan sjokken omdat er niemand omp de half positie was die zijn man over kon nemen. Jezus christus dan is die man bekaf als je aan de aanval begint.
En Pranjic is zo goed omdat hij bij Heerenveen de ruimte krijgt om het uit te voeren zoals hij wil. Bij Ajax moet is tijf aan de zijlijn lopen in draf.. met een strik om zijn nek als een deftige ober.
Hoe lang bleven die palingen juichenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
De reactie bij de afgekeurde goal
Ik vond het wel lucky dat Platje hem op de paal schoot.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
Waarom lucky? Alleen om vandaag? Dan zou je toch eerder lucky Twente of lucky PSV moeten noemen.
Vandaag was Ajax lucky'er (quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
Waarom lucky? Alleen om vandaag? Dan zou je toch eerder lucky Twente of lucky PSV moeten noemen.
Daarom. Lucky Volendam dat het uberhaupt nog ergens om ging.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het wel lucky dat Platje hem op de paal schoot.
Maar goed, het mag ook wel eens mee zitten.
Als je het gewoon zelf al afmaakt met de kansen die je krijgt hoef je deze term ook niet eens ten sprake te brengen.
Gezien de tijd dat hij niet gespeeld heeft vond ik hem goed, geen domme loze ballen zoals veel anderen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef dnzl het volgende:
Hoe speelde Ismael?
Dan heb jij een andere wedstrijd gekeken, Sparta had meer recht op de overwinning dan Twente. Gister hetzelfde geval met Groningen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Vandaag was Ajax lucky'er () dan Twente. Twente verdiende de overwinning nog gewoon, omdat ze de hele 2e helft aan het drukken waren.
PSV was gister ook lucky ja.
Live eredivisieverslagen #158: Gaapquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe lang bleven die palingen juichen
Ga heen fietsen gappenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere wedstrijd gekeken, Sparta had meer recht op de overwinning dan Twente. Gister hetzelfde geval met Groningen.
Net als vorige week, toen had Volendam ook gelijk moet spelen tegen jullie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga heen fietsen gappen![]()
een gelijkspel was terecht
Vast en zeker familie van jouquote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha Van Basten is gewoon een tactisch onbenul. (knip)
Lucky Ajaxxxx.
Hetgeen een gevolg is van een te zwak middenveld.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om op twee middenvelders te vertrouwen, het probleem is gewoon dat het geen team is en mensen totaal niet op elkaar zijn ingespeeld.
Neuuu, Ajax supporterssss.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef Silenus het volgende:
De grootste afgang van de dag vond ik wel het 'whooo pizza' tegen Verhoeven als je met 0-1 achterstaat tegen FC Volendam.
Dan heb je het dus echt NIET begrepen....
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Neuuu, Ajax supporterssss.![]()
Bij de 2-1 zou het nog wel grappig zijn, 1x dan he.
Who are ya?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Neuuu, Ajax supporterssss.![]()
Bij de 2-1 zou het nog wel grappig zijn, 1x dan he.
mwoh, bij ons was het wel lachen beneden, maar het vak en het stadion was echt leeg. meeste lawaai kwam nog wel van die gasten in 423, maar die zingen echt contstant hetzelfde. en ze roepen wel dat ze met 100 man altijd zijn, maar het zijn er echt nooit meer dan 40 geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutsfeer, kutwedstrijd, maar heel erg gezellig in het honk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |