DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Zeg dat soort dingen nou niet meer....quote:Op zondag 22 februari 2009 16:39 schreef Rumille het volgende:
Even 3-0 voor rust maken en dan Aissati inbrengen.
Laat ook maarquote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
Suarez moet echt heel hard gaan trainen op zijn afronding
Je hebt gewoon gelijk. De dramatische wedstrijden hadden we ala "Lucky Ajax" kunnen winnen als Suárez gewoon scherp geweest was.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:13 schreef MaxC het volgende:
Toch mis je in zulke wedstrijden Huntelaar Cvitanich, die scoorde er wel altijd 2/3 tegen deze ploegen
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef F1Bas het volgende:
Angstgegner, moet die naam nou in dit topic? Blij dat we ervan af waren.
Ik vrees het laatstequote:Op zondag 22 februari 2009 17:50 schreef Morendo het volgende:
Is Volendam nou zo goed of zijn wij zo slecht?
Ach zij zijn er, en jij zit daar maar achter je computertje. Zo kun je het ook zien natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef twi het volgende:
Ik ben toch weer heel erg trots op onze supporters. Ook ik vind het belangrijker om bij elke uittrap van Verhoeven "Pizza, pizza, lalalala" in te zetten dan daadwerkelijk te supporten.
Chapeau! Het doet me goed.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
Ach zij zijn er, en jij zit daar maar achter je computertje. Zo kun je het ook zien natuurlijk.
Of Stekelenburg de hemel in prijzen dat hij die bal van net zo fantastisch uit het doel hield en - voorlopig - puntverlies voorkomtquote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef MCH het volgende:
Vanavond allemaal weer Oleguer afzeiken omdat hij in de mist ging bij de 0-1
Verbaasd me niets eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef sammeh het volgende:
Winnen van fiorentina en vervolgens weer een wanprestatie leveren. Ach, waar kijk ik eigenlijk nog van op.
Hij moet eens kappen met dat buitenkant voet gedoe. Gewoon binnenkant erin. Als je dat kan mag je het een keer buitenkant voet proberen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
Suarez moet echt heel hard gaan trainen op zijn afronding
Ik zou er toch maar eens aan gaan werken, volgens mij wordt het juist te vaak vergeten. Als een club als Volendam in de ArenA meer kansen krijgt en eigenlijk de overwinning verdiend dan mogen de spelers zich diep schamen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Stekelenburg stond ook weer lekker te schutteren met die vrije trap, hij had 1 prima bal in de tweede helft maar in de eerste helft was hij ook drama.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Nou, even kijken wie stonden er in de basis?
Stekelenburg
Vermaelen
Wielaert
Oleguer
Van der Wiel
Lindgren
Anita
Schilder
Suarez
Leonardo
Kennedy
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Dat klopt, maar dat was een redelijke wedstrijd tegen een team van kaliber, dit is gewoon dramatisch slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WInnen tegen Fiorentina was ook meer gheluik dan wijsheid
Om er vervolgens volgende week opnieuw aan herinnert te worden?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:23 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.
Als ik het goed begrijp wil je de toeschouwersaantallen? Kan je dan weer fappen sukkeltje?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sn iemand ff die toeschouwefds aantal p0iosten
Dat ik achter m'n computer zit? Yup, helemaal. Maar als ik m'n muil dan niet open zou mogen trekken over een stel mongolen die - in plaats van zich dood te schamen - de rest van het stadion voor lul zetten met hun over-de-datum lolletje, tsja. Dan mag ik zeker ook niet oordelen over moordenaars, verkrachters en pedofielen voordat ik zelf het goede voorbeeld heb gegeven en m'n lulletje in een kleuter heb gehangen?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, je weet dat ik gelijk heb he?
Maar dan staat ie wel te grabbelen bij een vrije trap, waardoor je gewoon puntverlies kan lijden. Heeft hij nog geluk dat het buitenspel was.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.
Inderdaad en gezien de eerste helft hebben we het gewoon afgedwongen.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Fuck al die debielen die over 'lucky Ajax' spreken. Ze vaak zijn we ook unlucky Ajax geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |