Ik zou er toch maar eens aan gaan werken, volgens mij wordt het juist te vaak vergeten. Als een club als Volendam in de ArenA meer kansen krijgt en eigenlijk de overwinning verdiend dan mogen de spelers zich diep schamen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Stekelenburg stond ook weer lekker te schutteren met die vrije trap, hij had 1 prima bal in de tweede helft maar in de eerste helft was hij ook drama.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
Nou, even kijken wie stonden er in de basis?
Stekelenburg
Vermaelen
Wielaert
Oleguer
Van der Wiel
Lindgren
Anita
Schilder
Suarez
Leonardo
Kennedy
Stuk voor stuk uit de selectie volgende week, op Stekelenburg en Anita na. Suarez moet echt eens leren efficient te zijn in plaats van mooi te doen. Wat een wanprestatie, ongelofelijk kut.
Dat klopt, maar dat was een redelijke wedstrijd tegen een team van kaliber, dit is gewoon dramatisch slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WInnen tegen Fiorentina was ook meer gheluik dan wijsheid
Om er vervolgens volgende week opnieuw aan herinnert te worden?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:21 schreef NoizEkick het volgende:
Snel vergeten dit. Wat een wanprestatie.
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:23 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Steek mag ook wel eens een weekje op de bank van mij. Hij moet lijkt het bijna elke wedstrijd wel een blunder maken.
Als ik het goed begrijp wil je de toeschouwersaantallen? Kan je dan weer fappen sukkeltje?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sn iemand ff die toeschouwefds aantal p0iosten
Dat ik achter m'n computer zit? Yup, helemaal. Maar als ik m'n muil dan niet open zou mogen trekken over een stel mongolen die - in plaats van zich dood te schamen - de rest van het stadion voor lul zetten met hun over-de-datum lolletje, tsja. Dan mag ik zeker ook niet oordelen over moordenaars, verkrachters en pedofielen voordat ik zelf het goede voorbeeld heb gegeven en m'n lulletje in een kleuter heb gehangen?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, je weet dat ik gelijk heb he?
Maar dan staat ie wel te grabbelen bij een vrije trap, waardoor je gewoon puntverlies kan lijden. Heeft hij nog geluk dat het buitenspel was.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heeft ons de 2e helft af en toe van een verlies partij weggehaald. Mooie redding bij een inzet van 5 meter. Ligt niet aan hem dat het hele middenveld en de hele verdediging faalt.
Inderdaad en gezien de eerste helft hebben we het gewoon afgedwongen.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Fuck al die debielen die over 'lucky Ajax' spreken. Ze vaak zijn we ook unlucky Ajax geweest.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, het was slecht, echt slecht. Maar, we hebben gewonnen.
Punt.
3 punten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de kuip wel zo leeg
Als je dit geen geluk kan noemen dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Fuck al die debielen die over 'lucky Ajax' spreken. Ze vaak zijn we ook unlucky Ajax geweest.
Als we vandaag geen geluk hebben gehad, dan weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Valt altijd op dat jullie je daarzo mee bezighouden.. het zit echt diep he?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sn iemand ff die toeschouwefds aantal p0iosten
Je hebt wel gelijk, net als die Feyenoorders die dachten dat het pannenkoek nog leuk was na de zoveelste keer.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef twi het volgende:
En nog steeds idioten die zich vermaken met "Pizza"Nog tenenkrommender an het voetbal.
De Kuip zit dit seizoen (zoals altijd) bijna altijd vol hoor. Hoogste bezoekersgemiddelde in 2008 in 30 jaarquote:
hahahahahahahaquote:
Ik zie Oleguer nog achter die doelpuntenmaker van Volendam aan sjokkenquote:Van Basten heeft geen moeite zich op te laden
Na het verrassende succes in Florence moet Ajax de benen weer op de grond zien te krijgen. De Amsterdammers ontvangen zondagmiddag in de eigen ArenA FC Volendam, de hekkensluiter van de competitie. Van onderschatting zal echter geen enkele sprake zijn, zo belooft coach Marco van Basten. Volgens de oefenmeester zal het niet lastig worden om het team op te laden voor de competitiewedstrijd. “Dat geldt voor de trainers en voor de spelers, want we hebben het dit seizoen al moeilijk genoeg gehad in de Nederlandse competitie”, aldus Van Basten. “Iedereen is zich bewust van de huidige situatie en dan bedoel ik met name de stand op de ranglijst. Het spreekt dus voor zich dat we deze wedstrijd heel serieus nemen."
[...]
Vitesse en Heerenveen uit zeker niet gezien?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Met afstand de slechtste wedstrijd van het seizoen. Volendam, altijd lastig indeed![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:36 schreef kalinho het volgende:
Dit is toch niet heel gek? Na een midweekse, relatief zware, wedstrijd in de competitie even iets minder gaan? Twente wat in blessuretijd wint van Sparta, PSV wat voorgaande jaren altijd maar met 1-0 dan won thuis...Ik kan er niet mee zitten; 3 punten is waar het om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |