quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Bij Para Papa denk ik toch eerder aan een nieuwe rap van Brian.
Ik ben Para Papa
Stoerder dan Barbapapa
Ik rap als een kind
Noem niemand mijn vrind
Je bent mijn homie of mijn dushi
Als je een pik hebt of een poesie
Maar als je zegt dat ik een sukkel ben
Dan slaat de stront zo in de fan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:13 schreef Scandalous het volgende:
Parapapapa wat moet ik doen , want ik wil van elke mooie meid een zoen!!
Ik zit hier in m'n eentje met de slappe lach, waarom is er nou niemand met wie ik dit kan delen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
En houden jullie nu op met die achterhaalde onzin?
Zoals Huub al zei:
quote:maar 1 oproep aan alles en iedereen,
de Gouden Kooi is over, hoe jammer iedereen dat ook schijnt te vinden..... quote
Geen nieuw deel aanmaken dus.
Het is afgelopen, over, uit.
ik zou daar helemaal kriegel van worden ...... zon stalker fan constant achter je reet aan ...quote:fotoalbum van dennis grootste fan Samantha
Ik kan me Jeannette niet herinneren...weird...Volgens mij heb ik alle BB's gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit tv-moment?
Of Jeanette?
Ik had je graag dit filmpje willen laten zien, maar is verwijderd.
bij de release van Dennis zijn album paar maanden geleden liepen Jaap en ik Dennis ook een beetje te fokken dat hij een plaatje Para Papa had genoemd....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:02 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
Titel: Hey, hoe gaat het? Ik heb goed nieuws voor jou, want........
Aan: Vrienden van Dennis
Je kent de melodie zeker weten al, maar... het is zover!!! Mijn allernieuwste single is klaar. Zowel voor Carnaval en vooral voor de ZOMER is dit echt de ultieme knaller!!! (DOWNLOADEN KAN ONDERAAN!) Een topnummer voor een heerlijk zomers gevoel! Nederlands, maar toch exotisch! Een vergelijkbare melodie die in het liedje voorkomt kent heel Nederland
door de super nummer 1-hit "RAP DAS ARMAS " met Parapapa!!!!!!
Maar wat veel mensen in Nederland nog niet wisten, maar alle Nederlandstalige muziekfans natuurlijk wel, is dat Dennis Bax de EERSTE was in Nederland met deze populaire parapapa-melodie!!! Want het nummer stond natuurlijk al op het album "Zoals ik Ben" Na de vele vragen van alle fans om een geheel nieuwe versie ben ik superblij met deze single, in een compleet nieuw jasje met een professionele Brassband! En hier is hij dan......
DOWNLOAD DE SINGLE NU!!! (onderaan pagina)
Mijn nummer "Para papa" van het album "Zoals ik Ben" is zelfs al gecovered door een bekende Limburgse zanger en Dj Maurice (bekend van de skihut). Populair is het nummer dus zeker weten!
DOWNLOAD DE SINGLE NU!!! via 1 van de onderstaande links
http://www.radio538.nl/web/show/id=69660/contributorid=215966
http://www.q-music.nl/downloadshop/info.php?bundle_id=306587
http://www.downloadmusic.nl/search.php?q=dennis+bax&ContentType=track
http://www.glandigomusic.com/artist.php?cid=215966
http://www.mediagigant.nl(...)ibutorID/215966.html
http://www.zazell.nl/browse_artist.aspx?contributor_id=215966
Ring tone
http://www.ranktones.com/nl_NL/ringtone/Parapapa+Carnavalsversie
Vanaf 27 Februari ligt de single in de winkel!!!
De bijbehorende VIDEOCLIP is ook klaar en zal vanaf volgende week overal te zien zijn!!!
Mijn Album "Zoals ik Ben" is verkrijgbaar bij alle Music Stores en online via http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
Groetjes en Enjoy!!! Dennis
In welke chart kan ik die "kneiterhit" vinden dan? Iets met carnavalsmuziek ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bij de release van Dennis zijn album paar maanden geleden liepen Jaap en ik Dennis ook een beetje te fokken dat hij een plaatje Para Papa had genoemd....
(en dan expres de klemtoon verkeerd leggen...PAra PApa ipv ParApApA)
blijkt het nu een kneiter van een hit te zijn (ja andere versie dan)
Jeetje, waarom geef je deze debiel uberhaupt nog aandacht.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
deze wil ik jullie niet onhouden
van Sly, de reden waarom ik geband ben
Sorry DGKHuub, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Eerst de bagger van je site verwijderen en laat DGK eens achter je
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom staat er nu nog steeds een mega typfout in de OP? CMBL --> CBML
Simpel tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor FANN CBML er ook weer tussen.
Waar we gebleven waren.
Natuurlijk gaat de Sly en Huub commotie nog door.
Via diverse fora kunnen we alles volgen.
Maar er gaat iets aan ons voorbij.
Ook Bart is druk bezig op zijn www.fruitenzuivel.nl
Natuurlijk is daar wel een apart topic over, maar behoort ook zeker in dit topic thuis.
Met leuke en zeker interessante interviews.
Wat je beetje bij beetje een kijk geeft op het wel en wee in de gevoelens en beleving van de deelnemers.
Dus hier maar verder met alles wat je kan vinden over de ex-soepers.
Met dank aan tuinfluiter:
Vorige topic.
Ex DGk'ers en BB'ers in de media #22
Ex DGk'ers en BB'ers in de media #21
Ex DGk'ers en BB'ers in de media #20
van sly de reden waarom ik geband benquote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
het origineel staat op #1 volgens mij in de top 40quote:Op maandag 23 februari 2009 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
In welke chart kan ik die "kneiterhit" vinden dan? Iets met carnavalsmuziek ofzo?
Ah, misverstandje dus. Ik dacht dat Huub de "hit" van Dennis bedoelde. Ik kon het me al niet voorstellen.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:11 schreef Suikeroom het volgende:
het origineel staat op #1 volgens mij in de top 40
Haha, wij hebben hier ook een leuke reden...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
Peeet, je begrijpt het verkeerd. Het is CBML i.p.v. CMBL.quote:
Dus jij hebt al die commotie veroorzaakt met je geknip en geplakquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, wij hebben hier ook een leuke reden...
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
plakken en knippen tutututu gesnapt![]()
Reden bekend?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef spapaars het volgende:
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
RB
RB betekend?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie opzouten met dat NL geneuzel? Het is totaal OT en daarbij bijzonder oninteressant.
Aan het taalgebruik te zien was je zelf heen van hen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
RANDDEBIELEN: OPFLIKKEREN NAAR NOWLIVE EN/ OF ROCKETMILJONAIRS A.U.B.
edit: Rocketmiljonairs heeft geen reactiemogelijkheid meer, dat komt omdat er teveel randdebielen reageren, en Nowlive mogen jullie ook niet meer komen.
Ga dan maar hierheen: www.huubvanballegooy.nl/
Veel plezier.![]()
Welnee, de rechtermuisknopfunctie was op NL uitgeschakeld en mijn lief vertelde elders hoe mensen toch konden copy/pasten. Damochtniet van Sly.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al die commotie veroorzaakt met je geknip en geplak
Je hoeft hier niet te lezen hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
RANDDEBIELEN: OPFLIKKEREN NAAR NOWLIVE EN/ OF ROCKETMILJONAIRS A.U.B.
edit: Rocketmiljonairs heeft geen reactiemogelijkheid meer, dat komt omdat er teveel randdebielen reageren, en Nowlive mogen jullie ook niet meer komen.
Ga dan maar hierheen: www.huubvanballegooy.nl/
Veel plezier.![]()
Nou nou, doe niet zo aangebrand Suikeroom, dat zijn we niet van je gewendquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Suikeroom het volgende:
zijn jullie blind ofzo? optyphen met dat nowlive gelul![]()
ja ik zag net die ene man die door Rob Kamphues geboeid werd en vond die vibe van hem wel puik!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Nou nou, doe niet zo aangebrand Suikeroom, dat zijn we niet van je gewend
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik zag net die ene man die door Rob Kamphues geboeid werd en vond die vibe van hem wel puik!
Nou, ik zag wel een man met een heel gek pak aan, die erg op Dennis leek (qua motoriek), maar hij had een masker op, dus ik weet niet of hij het was.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef Mriekje het volgende:
Maar even Ontopic; heeft iemand Dennis nog gespot met carnaval?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat van die Kamphues!
Maar even Ontopic; heeft iemand Dennis nog gespot met carnaval?
ik zou zo bij de VN kunnen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub spreekt de Verenigde Naties toe.![]()
Ik heb geen idee. Er bestaat een filmpje van Amanda nadat ze terugkwam uit de studio en helemaal trots was op het resultaat. Ik ga maar eens even op zoek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik zit nu even op de achtergrond naar Amanda te luisteren die over haar single aan het beppen is. Heb ik iets gemist of is die single nooit werkelijkheid geworden?
Ik denk echt dat er een andere reden voor is. Je ziet duidelijk dat het haar in de war zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:55 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Patries niet meer in the picture is.
Good picture, wrong face.quote:
Dit keer geen spel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zou zo bij de VN kunnen!
altijd redelijk in mijn discussie vormen, altijd openstaand voor andermans meningen...
dankje PearlBitch ik beschouw het als een compliment!
Ze gaat er zelfs mee op de foto.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk echt dat er een andere reden voor is. Je ziet duidelijk dat het haar in de war zit.
Natasia kennende zal ze niet zo bezoek ontvangen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie opzouten met dat NL geneuzel? Het is totaal OT en daarbij bijzonder oninteressant.
Geen idee, iedereen staat weleens op de foto, waarvan je achteraf denkt, ojee, verscheuren die hap.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gaat er zelfs mee op de foto.
Aan welke reden denk jij?
Ik heb ze nog erger hoor.quote:
Dat ze er onflatteus op staat ben ik met je eens, wat de reden is dat ze toch zo op de foto staat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als ze niet zo in beeld wilde komen, ging ze ook niet breedlachend op de foto.
Of ze was al zo ver heen, dat het haar op dat moment totaal niet interesseerde.
Hoe dan ook. Onflatteus staat de self-proclaimed zwarte diva absoluut op de kiek.
Thanx......quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze nog erger hoor.![]()
TB, deze foto komt van de Hyves van Ricardo.
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.quote:
na 1.40 begint amanda te zingen na dat ze de studio uit kwamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er bestaat een filmpje van Amanda nadat ze terugkwam uit de studio en helemaal trots was op het resultaat. Ik ga maar eens even op zoek.
Wrs kan ze de tekst niet onthouden dus playbacken zit er niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Maar dat singletje is er nooit van gekomen?
Je vind het een mooie vrouw, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.
Dat mag. Ik vind weer andere mensen griezelig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef Deliana het volgende:
[..]
Je vind het een mooie vrouw, dat is wat anders.
Ik vind haar griezelig, wat niet wil zeggen dat ze griezelig is.
mooie vrouw....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.
een atoom bom heeft ergens ook wel iets mooisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik moet toegeven dat ik Natasia op sommige, spaarzame momenten ook wel iets moois vond hebben. En haar mond vind ik sowieso mooi. Helaas trok ze 'm net iets te vaak en ordinair open.
Mwoah, chargeren kent ook zijn grenzen ...quote:
Dan had je dus moeten schrijven "ik vind het een mooie vrouw", en niet dat je weet dat het een mooie vrouw is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind weer andere mensen griezelig.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Deliana het volgende:
[..]
Dan had je dus moeten schrijven "ik vind het een mooie vrouw", en niet dat je weet dat het een mooie vrouw is.
Ik herinner me haar vooral zo:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, chargeren kent ook zijn grenzen ...
Ik kan zo snel geen foto vinden om die spaarzame momenten mee te visualiseren. Ik weet nog wel dat, toen ik dat destijds een keer in de COS riep, mijn hoofd welhaast werd afgebeten.
Ja, een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mooie vrouw....![]()
Owwwww, je bedoeld van binn.....dat kan t ook al niet zijn...
snap vaak niets van je posts en je zienswijze...maar deze ontgaat mij helemaal. Kun je hem uitleggen. Mooie vrouw en Natasia in 1 zin. Wil je dat uitleggen?
Kleingeestig hoor, jij hebt vast geen foto's niet voordelig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik herinner me haar vooral zo:
[ afbeelding ]
Heeft Amanda alleen haar grote teennagel en haar duim gelakt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
Yep, bitches 4 life natasia en ikke yeahh
Het was dus thuis bij Natasja, Amanda was er ook. Leuke hond.![]()
huiselijk bij natasia
[ afbeelding ]
Zure zultquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kleingeestig hoor, jij hebt vast geen foto's niet voordelig zijn.
Je zult jezelf bedoelen, azijnpisser dus.quote:
Beetje als Ike and Tinaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
[..]
na 1.40 begint amanda te zingen na dat ze de studio uit kwam
en brain erg trots op amanda was dat ze zo mooi kan zingen
en ik moet zeggen het klinkt best wel goed
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Beetje als Ike and TinaIk vind haar nog beter zingen dan dat ze mooi is,echt mooi vind ik Amanda niet,
Heeft er niets mee te maken.quote:
Die zijn er van iedereen.quote:
Eén ding is zeker: op dat moment had hij geen alcoholverbod..quote:
Ze is vooral mooi als haar innerlijke zachtaardigheid naar buiten komtquote:
Oh jammer, maar ik denk dat de meeste van dit soort bagger uit de koker van Mazaru komt, en ik heb nog wel begrepen dat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef beequeen het volgende:
TB kent IkWeetNiets niet. Je hebt wat gemist.
Don't hold your breath...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:59 schreef Mylene het volgende:
Is het tussen Lieke en Natasia weer goed ofzo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh jammer, maar ik denk dat de meeste van dit soort bagger uit de koker van Mazaru komt, en ik heb nog wel begrepen dat het een vrouw is.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaruit wederom blijkt dat jij niet erg goed bent in denken
[ afbeelding ]
uhm terugkomen nadat je UIT het spel zijn en vervolgens keihard Lieke hoeken,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, een mooie vrouw.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je zou zeggen dat je ze WEL zou snappen, dan zou ik misschien gaan geloven dat het inderdaad alleen "een spelletje" was.
Even een greep.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over vanbinnen gesproken. Wat heeft ze gedaan wat erger is dan dat jij gedaan hebt?
euh...............quote:Over vanbinnen gesproken. Wat heeft ze gedaan wat erger is dan dat jij gedaan hebt?
Ach donder toch op met dat politiek correct gezeik over kinderen in de steek gelaten. Dat die soppers dat aanhalen, kan ik nog begrijpen, maar van jou had ik beter verwacht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
uhm terugkomen nadat je UIT het spel zijn en vervolgens keihard Lieke hoeken,
niet kunnen relativeren
kinderen OP STRAAT in de steek gelaten voor een ton,
dat soort dingen. Weet je nog mijn reactie naar Brian toe meteen na de uitslag! dus dat
Ja meeste kinderen zouden in hun handen klappen met een moeder zoals Natasium..pff Hosannana ,Gezegend zijn haar kinderen ..quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach donder toch op met dat politiek correct gezeik over kinderen in de steek gelaten. Dat die soppers dat aanhalen, kan ik nog begrijpen, maar van jou had ik beter verwacht.
Het was geen in de steek laten. Menig kind zou willen dat hij of zij zo'n moeder had. Je zult ze de kost geven vader, waar kids het vele malen slechter hebben, en ja, hier in Nederland.
En Lieke hoeken was ook not done, maar vrouwen doen wel vaker rare dingen, soms zijn het alleen handtasjes, al heeft Lieke het eigenlijk aan jou te danken.
Denk daar maar over na. Jij had die hoek eigenlijk verdiend.
N.B. welke reactie bedoel je precies?
zo'n moeder moet gewoon in een kooi ....quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja meeste kinderen zouden in hun handen klappen met een moeder zoals Natasium..pff Hosannana ,Gezegend zijn haar kinderen ..
Was jij niet de persoon die een paar topics terug half nowlive hier geplaatst heeft?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Jazeker!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja meeste kinderen zouden in hun handen klappen met een moeder zoals Natasium..pff Hosannana ,Gezegend zijn haar kinderen ..
Klopt, dat ging over de ruzie tussen Huub en Slaaaajjjj. OnTopic dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:55 schreef APK het volgende:
Was jij niet de persoon die een paar topics terug half nowlive hier geplaatst heeft?
ik heb hier geen woorden voor,quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach donder toch op met dat politiek correct gezeik over kinderen in de steek gelaten. Dat die soppers dat aanhalen, kan ik nog begrijpen, maar van jou had ik beter verwacht.
Het was geen in de steek laten. Menig kind zou willen dat hij of zij zo'n moeder had. Je zult ze de kost geven vader, waar kids het vele malen slechter hebben, en ja, hier in Nederland.
En Lieke hoeken was ook not done, maar vrouwen doen wel vaker rare dingen, soms zijn het alleen handtasjes, al heeft Lieke het eigenlijk aan jou te danken.
Denk daar maar over na. Jij had die hoek eigenlijk verdiend.
N.B. welke reactie bedoel je precies?
Dat was Huub's schuld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:17 schreef Mylene het volgende:
Ja, en die trofeebeker die Lieke naar d'r hoofd kreeg gesmeten?
Alles was Huub zijn schuld!quote:
het hokje was verdeeld, sommige wilden wel, sommigen wilden niet. Toen ik in de keuken al ruzie kreeg met Astrid (toen ik niet aan die taart mocht zitten en dus expres die taart de hele tijd vastpaktequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het hokje precies wist wat die zwarte heks en zus Astrid van plan waren, kan toch bijna niet anders. Alleen al de uitlatingen van ZDNGMW in de media over Huub en Lieke, botten breken en zulks.
Nee dan blijft er denk ik weinig van je gezicht over.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef ditisHuub het volgende:
kan ik mijn gezicht maar beter niet laten zien
Ik denk dat ze het misschien vermoedde en/of er bang voor waren, maar het niet zeker wisten. Volgens mij had Natasia haar eigen plan. Nadat ze eruit was, kon ze weinig doen met haar "bekendheid". vanwege haar contract. Denk aan haar boek. Als ik het goed inschat was ze nog tot 3 maanden inzetbaar. Door haar misdragen hoefde ze daar niet meer aan te voldoen. Alhoewel Huub er natuurlijk lekker op insprong, was het al de hele provocerende houding van Natasia en Astrid die de aanzet gaven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het hokje was verdeeld, sommige wilden wel, sommigen wilden niet. Toen ik in de keuken al ruzie kreeg met Astrid (toen ik niet aan die taart mocht zitten en dus expres die taart de hele tijd vastpakteen Astrid mij dus al half aanviel met uitslaande nagels) werd ik naar achteren geroepen en zag ik een aantal hele nerveuze programma makers die mij vroegen om het rustig te houden. Toen dat in de MB gebeurde stonden ook de drie bazen binnen no time binnen, ze boden later zelfs excuses aan dat ze dit echt niet zagen aankomen.....
Maar nee hoor Thunderbitch, Natasia is een mooie vrouw!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef Starlie het volgende:
Je kunt Natasia wel een mooie vrouw vinden qua uiterlijk (smaken verschillen) maar het is jammer dat ze van binnen zo verrot en knetter gestoord is...
Club Mystic is een discotheek in Lelystad. Ze gaat daar van 2:00 tot 3:00 optreden. Paaldansen denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef sunny16947 het volgende:
Wel frappant dat amanda daar haar opwachting maakt. Je zou Brian daar toch eerder verwachten.
Doe niet zo dramatisch, het kind heeft een chronische ziekte, en daar zal hij waarschijnlijk zijn hele leven mee tobben. Ik zeg niet dat het de meest ideale situatie is voor een moeder om niet 24/7 bij je kinderen te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
[quote]ik heb hier geen woorden voor,
haar kindje is ziek en zij gaat voor een jaar bij het kind weg........terwijl het een jaar of 5 is,
.quote:Ze laat de kinderen in een hele stabiele omgeving achter (not) (ze zegt zelf nadat ze eruit is dat haar kinderen haar vertelden dat er vreemde vrouwen bij haar vriend bleven slapen)
Ze DACHT dat ze haar kinderen in een stabiele omgeving achterliet, en b.t.w. wanneer is een omgeving stabiel. Ik zou ook niet verwachten dan mijn partner met andere vrouwen aan het donderjagen was, but there's a guy for you.
[quote]en ik weet niet of jij Chayenne heb zien huilen bij het vertrek van de moeder, maar ik heb later de mensen gevraagd die het draaiden of het echt was in scene gezet. Geloof mij, het was 100 procent echt
Er is zoveel wat ik niet normaal vind.quote:Nou dat vind ik niet normaal,
Lieke ging het gevecht voor je aan. Daarom. Lieke was het mikpunt geworden. Zo gaat dat met vrouwen.quote:Als ik die hoek verdiend had waarom kreeg ik hem dan niet? (in haar ogen was Lieke toch een versie van mij maar dan zonder piemel) Maar vind het raar dat ik van jou de schuld krijg dat Natasia Lieke geslagen heeft.
Fijn, dat is altijd gemakkelijk geroepen., maar dat mag jij vinden, vond ik van jou ook regelmatig.quote:ie bent nie goed wies!
Ach Huub had sowieso zelf ook de grootste bek, was ook niet normaal wat hij uitkraamde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het hokje precies wist wat die zwarte heks en zus Astrid van plan waren, kan toch bijna niet anders. Alleen al de uitlatingen van ZDNGMW in de media over Huub en Lieke, botten breken en zulks.
Omdat ik mijn mening geef,? En ik meen elk woord. Dan maar belachelijk in jouw ogen. Ik zal het wel overleven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:31 schreef Suikeroom het volgende:
Thunderbitch je maakt jezelf volkomen belachelijk nu
Flikker toch op gek. Wie denk je wel dat je bent. Ik zeg wat ik vind. Huub heeft zich schandaliger gedragen, maar die wordt hier als een of ander ' sukkel op een sokkel' in bescherming genomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch log uit en kom niet meer terug, serieus ik neem je nu in bescherming.. het is beter voor je dat je nu zwijgt.
straks ga je de holocaust nog ontkennen.. ga weg voordat het te laat is
Ik heb haar tien keer liever.Je had ook met je tengels van die spullen moeten afblijven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het hokje was verdeeld, sommige wilden wel, sommigen wilden niet. Toen ik in de keuken al ruzie kreeg met Astrid (toen ik niet aan die taart mocht zitten en dus expres die taart de hele tijd vastpakteen Astrid mij dus al half aanviel met uitslaande nagels) werd ik naar achteren geroepen en zag ik een aantal hele nerveuze programma makers die mij vroegen om het rustig te houden. Toen dat in de MB gebeurde stonden ook de drie bazen binnen no time binnen, ze boden later zelfs excuses aan dat ze dit echt niet zagen aankomen.....
Maar nee hoor Thunderbitch, Natasia is een mooie vrouw!
Ze hadden Huub beter in de hand moeten houden, but what's new. Het werd niet gepikt van Huubje. Die zus zat niet in het spel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef beequeen het volgende:
Tsja Huub, zelfs een blinde kon zien dat het bezoek van ZDNGMW uit de hand zou lopen, de streamers zaten op het puntje van hun stoel.
Hieruit blijkt maar weer de onkunde van het hokje, anders kan ik het niet zien.
Interview met Natasja voordat ze de Kooi gaat bezoeken.
Natasja gooit beker naar Lieke.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het misschien vermoedde en/of er bang voor waren, maar het niet zeker wisten. Volgens mij had Natasia haar eigen plan. Nadat ze eruit was, kon ze weinig doen met haar "bekendheid". vanwege haar contract. Denk aan haar boek. Als ik het goed inschat was ze nog tot 3 maanden inzetbaar. Door haar misdragen hoefde ze daar niet meer aan te voldoen. Alhoewel Huub er natuurlijk lekker op insprong, was het al de hele provocerende houding van Natasia en Astrid die de aanzet gaven.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening geef,? En ik meen elk woord. Dan maar belachelijk in jouw ogen. Ik zal het wel overleven.
Hoogstaande reactie. Zolang bepaalde mensen maar door het slijk gehaald worden, is het goed zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:21 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg.
Moet jij niet hoognodig emigreren naar een eiland zonder internetverbinding?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, ik kan alleen maar heel hard![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, ik kan alleen maar heel hard![]()
![]()
Valt niet mee he?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al veel vreemde figuren zien posten over de gouden kooi, maar dit ding is wel heel raar
Nee, dat is alleen voorbehouden aan soppers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel zeg laat mensen toch een eigen mening hebben!
Hoeft niet perse hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, soppers, tot de volgende keer......
Moet hier zeker net zo'n sekte worden als op Nolive.quote:
Ja.. aan mensen die verder heel de dag niets anders te doen hebben dan andere mensen afbranden en uitlachen op fok... (is MIJN mening...)..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voorbehouden aan soppers.
Fijn, gevoel voor humor heb je iig wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]Ik lach met je mee...
Waar?? Waar??? Waar???quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn, gevoel voor humor heb je iig wel.
Ben blij dat je dat ook vindt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn, gevoel voor humor heb je iig wel.
Het is rustig op Vol hè?![]()
Ja, daarvan zie ik er genoeg langskomen inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja.. aan mensen die verder heel de dag niets anders te doen hebben dan andere mensen afbranden en uitlachen op fok... (is MIJN mening...)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |